kapalek Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 (edited) od razu z mosfetem zakładać kable niskooporowe? daje to coś w ogóle przy replikach, które nia maja auto ( chodzi mi o kable)? Edited July 26, 2013 by kapalek Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 (edited) od razu z mosfetem zakładać kable niskooporowe? daje to coś w ogóle przy replikach, które nia maja auto ( chodzi mi o kable)? Tak, razem z mosfetem zakładaj niskooporówki, wszystko sie rozchodzi o reakcje na spust, bo przy takim wielkim przełożeniu to bieda :teethh: Ja tam upchnąłem jakiś duży mosfet AB i lipo 11.1 v 1400 redox, Myśle czy bym tego tam nie upchał w sumie jakiegoś 1800 ale to kiedyś pomyśle. I moim zdaniem wymiana tylko sprężyny jest glupotą, w tłoku jest 15 gramowe dociążenie (ta tuleja która ścisk sprężyny wzmacnia, dla mnie odczucie było takie jakbym miał replike z recoil shock :teethh: polecam wymienić to na plastikową rurke, a głowice tłoka na inną, reszte masz w temacie. Edited July 26, 2013 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Tak, razem z mosfetem zakładaj niskooporówki, wszystko sie rozchodzi o reakcje na spust, bo przy takim wielkim przełożeniu to bieda :teethh: Ja tam upchnąłem jakiś duży mosfet AB i lipo 11.1 v 1400 redox, Myśle czy bym tego tam nie upchał w sumie jakiegoś 1800 ale to kiedyś pomyśle. I moim zdaniem wymiana tylko sprężyny jest glupotą, w tłoku jest 15 gramowe dociążenie (ta tuleja która ścisk sprężyny wzmacnia, dla mnie odczucie było takie jakbym miał replike z recoil shock :teethh: polecam wymienić to na plastikową rurke, a głowice tłoka na inną, reszte masz w temacie. faktycznie lekkie kopnięcie jest odczuwalne i to nawet fajne jest:) na seryjnej bateri to 15 strzałów i koniec Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 faktycznie lekkie kopnięcie jest odczuwalne i to nawet fajne jest:) na seryjnej bateri to 15 strzałów i koniec Pomyśl że masz szkielet który albo jest nieosiągalny albo drogi :F znudzi ci sie w mig. Nie wyobrażam sobie żeby to na m150 mi chodziło w gb :F Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Mości panie Babinicz, napisz waść co konkretnie mam wymienic i gdzie to kupić.. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 (edited) Mości panie Babinicz, napisz waść co konkretnie mam wymienic i gdzie to kupić.. http://forum.wmasg.p...60#entry1748827 Tłok: -każdy tłok żeby pasował do tej repliki musi być zwężony, do tego celu dremel lub jeśli ktoś ma inny pomysł to też go może zastosować. -dodatkowo może być potrzeba, a raczej będzie wykonania, AOE, a przynajmniej poprawienia tego co będzie, bo tłok mimo wszystko będzie krótszy, można to zrobić przez podkładki na tłoku, lub przez naklejenie gumy na głowice cylindra. Ja mam CA żółty, działa mi na m150 systemy, kiedyś tam planuje zmienić na m155 elementa, zobacze wyniki na chrono najpierw.O taki: http://www.specshop....y_-_LONG_-_CA25 http://www.specshop....ull_Metal_Teeth Lub z SHSa czy tam co sie komu podoba :icon_razz: Głowica tłoka każda zwykła, ja mam czerwoną, płaską, plastikową z guardera, jak ktoś sie boi że pęknie niech weźmie amelinium. Głowica cylindra, moim zdaniem nie warto wymieniać, tylko doszczelnić teflonem, czy czym kto chce i przy wymianie tłoka zrobić to co napisałem wyżej ~~ Cylinder: Jak ktoś bardzo chce może go wymienić, ja nie zmieniałem to nie wiem czy to coś da :icon_smile: Zębatki: Tutaj dużego wyboru nie mamy, zostawiamy stocki, można poprawić kanty, jeśli są nadlewki. A u mnie były. Łożyska: Jak kto woli, ja mam zamontowane kulkowe, ale myśle czy ich jednak na jakieś ślizgi nie zmienić. Stockowe od bidy dają rade. Prowadnica sprężyny: zostawiasz, dobre jest, alegancja francja. Dysza: No i tu jest problem, albo jakaś dedykowana wykonana przez kogoś, albo doszczelniona do MP5 z SHS (ta która jest taka śmieszna krótka), u mnie trzeba bylo ją nadal skrócić lekko żeby wszystko było okej. Gumka: Bierz co chcesz, ja mam g&g zieloną, zazwyczaj przy tych co ja dostaje musze kołnierz traktować papierem ściernym, bo ma nadlewki, plus tej gumy jest taki że ma gruby kołnierz i dobrze sie doszczelnia z dyszą. Lufa: Prometheus 650mm, albo jak ktoś ma hajs to PDI (PDI, PDI a nie pdi kruki, murzyny i inne takie) Komora to sprawa dyskusyjna, u mnie pokrętło ruszało się na boki, poprawiłem to rozbierając komore i pod pokrętło nawijając nitkę. Nadal nie wiem jak wygląda sprawa w Real Swordzie, może to część którą warto wymienić ale nie wiem :icon_smile: Dodatkowo zamontowałem dystansery z falcona plastikowe: http://azteko.pl/fal...f36-p-6031.html Przepraszam, nie moge edytować, proszę o złączenie posta. Możliwa jest pewnie też wymiana cylindra na bore up, o taki: http://www.redwolfai...r_500_705mm.htm Tylko przy tym trzeba uwzględnić też założenie większego oringa na głowice cylindra, oraz wymiany głowicy tłoka. W sumie po zakupie lunety myśle że będę nad tym kombinował :icon_smile: Mój obecny set swd: -M150 SYSTEMA -Tłok CA żółty przedłużony z 3 metalowymi zębami, zwężony. -Głowica tłoka guarder, plastikowa -Dysza SHS do mp5, skracana -Łożyska kulkowe SHS -Lipo REDOX 11,1 1400 mah -mosfet AB + kable niskooporowe -gumka hop up G&G -dystanser falcon plastikowy -Lufa prometheus 650mm /połączone Mendi Edited July 28, 2013 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 (edited) Mam problem z cm057, założyłem lipolka 11,4 i oddałerm kilka strzałów. co drugi strzał wylatują 3, a nawet 4 kulki. Czy mag źle podaje? czy jakaś inna przyczyna? Magazynek to Hi-cap, kulki gunfire 0.28., ale już do mnie jada lepsze. Edited July 31, 2013 by kapalek Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Gumkę zmieniałeś? Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 ja bym prędzej zapytał o sprężynę...u mnie na stocku w cymie walił dublety na semi z powodu 11.1 Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 (edited) sebolek jest bliżej. problem zdiagnozowany. Rozkręciłem replikę i strzelałem samym gearboxem bez komory. na 8.4 tłok sie wysuwa po każdym strzale cały ( wraca do położenia sprzed strzału) na 11.4 jest stzrał i tłok zostaje wysunięty do połowy Po przejściu na 11.1 widac zę po strzale sinilik ciągnie 1,5 cyklu, na 8.4 był jeden cykl ( na 8.4 wali po jednej kulce i potwierdził to test na gołym gearboxie, wiec to nie gumka ani nic z tych rzeczy). Juz zamówiłem mosfet z AB, myśłe że to sprawę załatwi. Edited August 1, 2013 by kapalek Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 sebolek jest bliżej. problem zdiagnozowany. Rozkręciłem replikę i strzelałem samym gearboxem bez komory. na 8.4 tłok sie wysuwa po każdym strzale cały ( wraca do położenia sprzed strzału) na 11.4 jest stzrał i tłok zostaje wysunięty do połowy Po przejściu na 11.1 widac zę po strzale sinilik ciągnie 1,5 cyklu, na 8.4 był jeden cykl ( na 8.4 wali po jednej kulce i potwierdził to test na gołym gearboxie, wiec to nie gumka ani nic z tych rzeczy). Juz zamówiłem mosfet z AB, myśłe że to sprawę załatwi. U mnie mosfet z AB działa BDB, po strzale dysza jest ciągle przytknięta do gumki :) Czyli cykl u mnie wygląda tak: Odciągnięcie dyszy, załadowanie kulki, dopchnięcie, strzał, koniec. Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 (edited) mosfet AB założony i wszystko śmiga. proszę moderatora o połączenie z postem powyżej mam pytanko gdzie upchaliście w waszych swd od cymy mosfety? (pod okładki nie chce sie za chiny zmiescić razem z baterią i bezpiecznikiem juz mi ręce opadają) Edited August 6, 2013 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 5, 2013 Report Share Posted August 5, 2013 proszę moderatora o połączenie z postem powyżej mam pytanko gdzie upchaliście w waszych swd od cymy mosfety? (pod okładki nie chce sie za chiny zmiescić razem z baterią i bezpiecznikiem juz mi ręce opadają) Wywal ten bezpiecznik, ja mam mosfet upchany w okolicach "podstawy szczerbinki" w okładkach.a mam go dość spory więc twój powinien wejść bez problemu :) http://imageshack.us/a/img23/6271/3qeh.jpg Normalnie w okładzinach jest troche niżej, tam w podstawie szczerbinki jest takie "zagłębienie" i tam mi to siedzi :) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Ja bym puścił kable i mośka dołem pokładzin pod samo kolanko gazowe, a pod szczerbinką upchał bym batkę - możliwe, że więcej miejsca by było, mosfet będzie miał lepsze chłodzenie ( swoją drogą, spory on), no i biała batka nie będzie świecić przez otwory okładzin. Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 (edited) Poza kombinacjami z gearboxem zabrałem się także za tuning zewnętrzny, w linku moje próby z szelakiem. Drewna wymagają jeszcze wykończenia ale efekt jest rewelacyjny, okładziny i kolba są prawie jak w ostrym ( poprawiłem tez pilnikami kształt chwytu w kolbie) http://imageshack.us...es/546/anv.png/ a tego mośka faktycznie puszczę z przodu chwytu, przede wszytskim dlatego, że mam 3 listkową baterię, która najlepiej się układa pod szczerbinką i wtedy najwięcej miejsca jest właśnie z przodu. Musi też wylecieć bezpiecznik. Edited August 6, 2013 by kapalek Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Ja też mam te 3 listki, z tym że 2 mam obklejone taśmą, tak niefortunnie do zdjęcia to ułozyłem :) Sama batka mi by nie weszła w strone szczerbinki cała i tak, więc otwory będą zasłonięte baterią. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 @kopalek Całkiem fajnie z tym szelakiem wyszło, wrzuć może te obiecane lepsze foty do tematu o kolbach swd. Trochę to jasne i błyszczące teraz, będzie się w lesie w oczy rzucać, ale jak się styra w używaniu to będzie super. Co do malowania w wojsku - to możliwe że Ruscy oryginalnie kryli szelakiem, ale na naszych zakładach remontowych WP, gdzie do kilkudziesięciu lat robią i odnawiają kolby (bo zamienniki ze wschodu się skończyły), to używali bejc oraz olejów. A i takie pytanko - zmierzył ktoś może różnicę fps przy lufach 590 i 650mm? Różnica w skupieniu i zasięgu, o ile w ogóle wystąpi to będzie minimalna, ale ciekawi mnie objętość tłoka. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 (edited) @kopalek "Stopke" w kolbie, znaczy to coś co sie wkręca do koszyka silnika miałeś tak w oryginale, czy coś przy tym poprawiałeś ? :icon_biggrin: Bo u mnie nie dość że jest troche za mała, to jeszcze siedzi strasznie krzywo. @mendi wg tego co jest napisane na redwolfie, ten bore up co posłałem jest dedykowany właśnie do 650 - 700 mm... biorąc pod uwage że mam podklejoną głowice cylindra gumą, aby dobrze sie tłok zazębiał, co zjadło mi troche powietrza, cylinder jest zwykły, więc ciekawi mnie wynik fps. Niestety obecnie nie posiadam chrono, a jak ostatnio chciałem na strzelance zmierzyć to nie było osoby która by je posiadała :icon_smile: Samo to że od końcówki lufy wewnętrznej do wylotu przy lufie 650mm jest jakieś 10cm "luzu" może spowodować "spadek" na pomiarze. A ja nadal walcze i myśle co by poprawić z tym swd w sprawie rozrzutu, bo moim zdaniem mogłoby być lepiej, mimo to że już jest dobrze :icon_smile: Edited August 7, 2013 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 co do stopki to u mnie tez była krzywo, ale szalałem z pilnikami i udało mi sie uzsykać efekt jak na zdjęciu (dopasowałem kolbę do stopki jak w ostrym i w replice rsa: z ta poprawą chwytu było sporo roboty razem ze zdarciem oryginalnej farby zajęlo mi to ze 4 giodziny, ale uzywałem jedynie pilników ( nie pomyślałem o szliufierce modelarskiej, którą gdzies tam kiedys kupiłem, a za pomoca jej byłoby znacznie szybciej) Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 Ojojoj, marchewkowa ta kolba fest... @grzesio93 W sprężynowym swd też lufa wewn, nie sięga do końca i nie wpływa to na osiągi. Natomiast różnica między lufami 590 i 650mm przy napędzie sprezynowym to ok. 25fps (na 650mm jest o tyle niej), natomiast na napędzie gazowym 650mm daje więcej fps - co jest normalne przy gazówkach. Nadal nie wiem jakie są różnice przy długościach luf w stockowym swd a&k. Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 Jak bede miał chrono to moge porównać fpsy z promyka 650 i stocka 690... 590 promyka ani żadnej innej nie mam. Tylko co mi taki wynik powie :D Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 nie jest marchewkowa, tak wyszło na zdjęciu jest za mocno doświetlone, jest brązowa, tamto kiepskiej jakości bardziej oddaje rzeczywistość jeśli chodzi o kolor. fakt, że mogłaby byc odrobin ejaśniejsza jak pierwsze które wypuszczał iżmasz mam do was pytanie: czy juz w waszych cymach zanotowaliście jakieś pęknięcia części które nie są stalowe, a znalowe (czy aluminowe jak utrzymuje od poczatku producent i dystrybutorzy)? Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 (edited) mam do was pytanie: czy juz w waszych cymach zanotowaliście jakieś pęknięcia części które nie są stalowe, a znalowe (czy aluminowe jak utrzymuje od poczatku producent i dystrybutorzy)? Nie, ale stal sie mi wygina dosyć łatwo, głównie selektor i części do rozbierania. Jak to w cymach. Edited August 9, 2013 by grzesio93 Quote Link to post Share on other sites
kapalek Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 końcowy efekt prac tuningu zewnętrznego (szelakowanie drewienek): i numery na suwadle Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 Bry. Jak zrobiłeś ten numer na zamku? Wybijaki czy coś? I gdzie jeszcze SWD miało oznaczenia i jakie :F Bo w tych sprawach jestem laik. Ogólnie drewno chyba git, zazwyczaj jest tak że jak się weźmie do ręki to jest inaczej :D Ja na zime bede swoje bejcował i lakierował, bo nie jestem zadowolony z efektu osiągniętego lakierobejcą. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.