żylet Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 (edited) Taka sama ale śrubka w przeciwieństwie do tej w MK1 chodzi baardzo opornie. Ja w swoim przy pierwszym ustawianiu prawie połamałem imbusa. Może z czasem się wyrobi, ale na to też jest sposób. Włóż do butapremu (tak naprawde to już minimalna ilość kleju na gwincie w jednym miejscu już wystarczy) i kręć spowrotem. Dalej będzie się ruszać ale ze znacznym oporem, tak że sama się nie przestawi. Ja tak w zamierzchłych czasach robiłem w moim mk1C. pozdrawiam żylet Edited March 23, 2013 by żylet Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 No właśnie chyba u mnie nie jest problemem, śrubka tylko gumka hu (w sumie kwadracik z gumy). Nawet przy całkiem wyciągniętej śrubce HU czasami kręcił. Jeszcze jakoś pokombinuję. Pozdrawiam Kocur ;) Quote Link to post Share on other sites
żylet Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 Jeżeli chodzi o gumkę to używałem niegdyś zamiast stockowej KJW gumki z matrycy z przyciskami z kalkulatora :icon_mrgreen:. Działało rewelacyjnie. Kulki latały jak po sznurku. Póki co tutaj nie mam problemów. Pozdrawiam żylet Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 Żylet, a ja mam takie pytanie dotyczące tego kolimatora, jak go zamontowałeś na jakiejś dedykowanej szynie czy to samoróbka? Quote Link to post Share on other sites
żylet Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 (edited) Standardowa szyna picatinny, którą osadziłem częściowo w gnieździe po szczerbince, a na niej już przykręcony kolimator. Edited March 23, 2013 by żylet Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.