Howkie Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Otóż jakiś czas tamu kupiłem używaną replikę HK416 od JG i po pewnym czasie karabin przestał strzelać, rozkręciłem cały karabin i wymieniłem okablowanie w Gearbox'ie (styki i kable były w koszmarnym stanie) i poskładałem wszystko do kupy i tu pojawia się problem. Kiedy chcę włożyć silnik do chwytu pistoletowego to silnik ciężko wchodzi, prawie w ogóle i muszę go mocno dociskać żeby choć trochę się ruszył i tu pojawia się moje pytanie, powinno tak być czy źle coś zrobiłem? Zdjęcie chwytu bez silnika: http://imageshack.us/photo/my-images/703/img0264ta.jpg/ Na tym zdjęciu pokazane jest do którego momentu silnik normalnie wchodzi: http://imageshack.us/photo/my-images/7/img0266cq.jpg/ Link to post Share on other sites
Taiga Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Sprawdź czy kable się dobrze układają, prawdopodobnie blokują silnik. Link to post Share on other sites
Howkie Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 Jeśli o to chodzi to przy wkładaniu są na bokach, nawet lekko je naciągałem żeby nie było żadnych "wybrzuszeń" w środku chwytu i dalej to samo. Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 (edited) Jeżeli dałeś odpowiednia grubość kabla to ułóż tak kable aby były oba po jednej stronie czyli patrząc na twoja fote nr 2 to na dole rękojeści i wychodziły po obu stronach otworu na śrubę . Edyta ; dlaczego z GB wychudzą Ci trzy . Edited November 7, 2011 by Snipernr1 Link to post Share on other sites
MacieQ66 Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Trzy bo jeden to plus,drógi minus,a trzeci od mosfetu zapewne :) Ja obstawiam żebyś puścił kabelki jedną stroną ,a i jeszcze zobacz czy kable w środku gb się nie podwynały i nie blokują :) Link to post Share on other sites
Howkie Posted November 7, 2011 Author Report Share Posted November 7, 2011 Rozmawiałem z jednym z użytkowników na GG i wszystko szło dobrze kiedy z GB wydał się dziwny dźwięk i jak się okazało pękł ząbek od zębatki środkowej i póki nie kupię nowej to jestem uziemiony, więc temat można zamknąć lub zostawić, kto jak woli. Link to post Share on other sites
mikunda Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Dlaczego kabel od mosfetu wyciągasz do chwytu? Wcale się nie dziwię, że silnik się nie mieści. Link to post Share on other sites
rodnath Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Witam!! Chwyt od HK416 JG i tak jest baardzo ciasny-przynajmniej w egzemplarzu, który ja posiadałem. Do tego dołóż sobie trzeci, zupełnie niepotrzebny kabelek i będziesz wiedział, dlaczego nie możesz silnika zmieścić. Masz po prostu za dużo kabelków w chwycie. Link to post Share on other sites
white_pl Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 Dokładnie. Przelutuj ten 3-ci kabel gdzieś wcześniej i problem zniknie. A kable to już zależy - w jednych chwytach pasują oba po tej samej stronie, ja jednak częściej układam je na przemian. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts