Emcet Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 No to czas przygrzać ponownie tego dwuletniego kotleta - jakie sprężyny noszą wam szkielety? Dodano przez Tapatalk. Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Przednia ścianka jest trochę grubsza niż w v.3, więc sądzę, że stock na spokojnie wytrzyma M160-M170. Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Ścianki rzeczywiście są grubsze ale warto dodatkowo założyć sorbo. U mnie siedzi M150 + sorbo, ale wystrzelane narazie <100 kulek. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Sorbo to mój najlepszy przyjaciel. Mam w każdej replice :) To mnie Panowie tym M170 zaskoczyliście, ja obstawiałem max. 150. Oczywiście mówimy o single only, bo przy takiej mocy auto już niepotrzebne, no i gejoza straszna ;) Quote Link to post Share on other sites
Galjusz Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem SWD i zastanawia mnie czy ta komora http://deltashop.pl/p/234/401/precyzyjna-komora-swd-a-amp-k--swd-czesci-replik-snajperskich-czesci-i-dodatki-do-replik.html będzie do niego pasować ? Z góry dziękuje ! Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem SWD i zastanawia mnie czy ta komora http://deltashop.pl/...-do-replik.html będzie do niego pasować ? Z góry dziękuje ! To jest komora do sprężynowego SWD. Quote Link to post Share on other sites
Galjusz Posted July 21, 2016 Report Share Posted July 21, 2016 A czy są jakieś komory to elektrycznych swd ? Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 A czy są jakieś komory to elektrycznych swd ? Nie ma w sprzedaży dedykowanych, chyba że z rs podejdzie. Co ci nie pasuje w stockowej? Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted July 22, 2016 Report Share Posted July 22, 2016 Nie wiem dlaczego ale wszyscy na hasło tuning wymieniają wszystko, mimo że części stockowe są dobre lub nawet lepsze od tego co się pakuje jako elementy tuningowe. Po promocji w GF zapewne ten wątek się rozrusza, chyba że większość replik rozeszła się w ręce nieobeznanych z tematem i wyląduje docelowo na allegro i olx. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 (edited) Otworzyłem SWD, podsyłam garść technikaliów na przyszłość. - Zębatki to zwykłe V2/V3 o nieokreślonej jeszcze wytrzymałości. - Tłok zwyczajny, aczkolwiek wszystkie zęby są zwężone o 1-2mm ze względu na wysoko osadzoną zębatkę środkową (pełne zęby o nią piłują podczas pracy). AOE - a co to? - Sprężyna generuje około 430fps. Jest króciutka, z małym zagęszczeniem zwojów, idealnie dopasowana długością do długości GB. Podejrzewam,że dla przyspieszenia montażu w fabryce, jednocześnie boję się, że 150 Tornado stanie tam dęba. - Prowadnica V3, ale zamiast skrzydełek, ma takie małe bolce, skrzydełkowce też podejdą. Osadzona w bloku ZnAlu mocowanym między połówkami. - Zespół pneumatyczny - tradycyjna bieda. Zżółkły plastik, głowica wentylowana, niełożyskowana. Średnio szczelny. Dysza bez uszczelek, 20,90mm. Głowica cylindra z jedną, miękką i przezroczystą silikonową. Zderzak z gumy twardszej niż hartowana stal. - Podkładki, na odwal i krzywe. - Łożyska 7mm ślizgowe. - Kable 18AWG, sztywne, mało wydajne. - Silnik, łatwo kręcić zębatką w palcach, na 7,4V i full stock replice trochę muli na semi, ale rof w miarę (jak na stock chinola). Po zapodaniu 11,1 robi się fajnie. - Smar, góry zielonych glutów wokół zębatek, zęby poklejone, cylinder zalany i strzela tym przez dyszę. - Szkielet, front ma dość gruby. Ładuję tam m150. Prowadnica ma łożyskowanie. Szkielet z systemem QSC :icon_lol: , ale nie wiem czy trzeba wyjmować gearbox do wymiany, czy da radę na miejscu, szybciej niż w SAEC - to zależy na jakiej wysokości siedzi sprężyna w body, bo kolba może blokować robotę. Wspomniany blok ZnAlu na którym osadzona jest prowadnica, blokuje się kołkiem w GB, po wyjęciu, wyłazi cały tył :icon_biggrin: Edited August 18, 2016 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.