Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

No to czas przygrzać ponownie tego dwuletniego kotleta - jakie sprężyny noszą wam szkielety?

 

 

Dodano przez Tapatalk. Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa

Link to post
Share on other sites

Sorbo to mój najlepszy przyjaciel. Mam w każdej replice :) To mnie Panowie tym M170 zaskoczyliście, ja obstawiałem max. 150. Oczywiście mówimy o single only, bo przy takiej mocy auto już niepotrzebne, no i gejoza straszna ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nie wiem dlaczego ale wszyscy na hasło tuning wymieniają wszystko, mimo że części stockowe są dobre lub nawet lepsze od tego co się pakuje jako elementy tuningowe.

 

Po promocji w GF zapewne ten wątek się rozrusza, chyba że większość replik rozeszła się w ręce nieobeznanych z tematem i wyląduje docelowo na allegro i olx.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Otworzyłem SWD, podsyłam garść technikaliów na przyszłość.

 

- Zębatki to zwykłe V2/V3 o nieokreślonej jeszcze wytrzymałości.

 

- Tłok zwyczajny, aczkolwiek wszystkie zęby są zwężone o 1-2mm ze względu na wysoko osadzoną zębatkę środkową (pełne zęby o nią piłują podczas pracy). AOE - a co to?

 

- Sprężyna generuje około 430fps. Jest króciutka, z małym zagęszczeniem zwojów, idealnie dopasowana długością do długości GB. Podejrzewam,że dla przyspieszenia montażu w fabryce, jednocześnie boję się, że 150 Tornado stanie tam dęba.

 

- Prowadnica V3, ale zamiast skrzydełek, ma takie małe bolce, skrzydełkowce też podejdą. Osadzona w bloku ZnAlu mocowanym między połówkami.

 

- Zespół pneumatyczny - tradycyjna bieda. Zżółkły plastik, głowica wentylowana, niełożyskowana. Średnio szczelny. Dysza bez uszczelek, 20,90mm. Głowica cylindra z jedną, miękką i przezroczystą silikonową. Zderzak z gumy twardszej niż hartowana stal.

 

- Podkładki, na odwal i krzywe.

 

- Łożyska 7mm ślizgowe.

 

- Kable 18AWG, sztywne, mało wydajne.

 

- Silnik, łatwo kręcić zębatką w palcach, na 7,4V i full stock replice trochę muli na semi, ale rof w miarę (jak na stock chinola). Po zapodaniu 11,1 robi się fajnie.

 

- Smar, góry zielonych glutów wokół zębatek, zęby poklejone, cylinder zalany i strzela tym przez dyszę.

 

- Szkielet, front ma dość gruby. Ładuję tam m150.

 

Prowadnica ma łożyskowanie. Szkielet z systemem QSC :icon_lol: , ale nie wiem czy trzeba wyjmować gearbox do wymiany, czy da radę na miejscu, szybciej niż w SAEC - to zależy na jakiej wysokości siedzi sprężyna w body, bo kolba może blokować robotę. Wspomniany blok ZnAlu na którym osadzona jest prowadnica, blokuje się kołkiem w GB, po wyjęciu, wyłazi cały tył :icon_biggrin:

Edited by Mendi
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...