Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PJ 300 VS lr 300


Recommended Posts

Przy sprężynach, które są w środku tych gearboxów, detale typu metalowa, łożyskowana prowadnica, czy też łożyskowana głowica tłoka są bardzo istotne, to jest spory plus. Inna sprawa, że rzekomo wyciszone zestawy produkują łomot raczej rzadko spotykany w innych replikach. A głowica tłoka wcale nie jest wykonana z aluminium;)

 

LR300 to bardzo przyzwoita replika. Miałem egzemplarz, gearbox z niego mam do dzisiaj - kilkadziesiat tysięcy kulek, wszystko w zasadzie w bardzo dobrym stanie.

 

Jeszcze słówko o związku A&K i P&J. Po wyjęciu gearboxa z egzemplarza oznaczonego jako P&J w dolnym body znajdujemy uroczy napis A&K:)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...