Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Glock 17 [KSC]


Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Innych chinskich metal zamkow tez nie ma:-(

Guarder robi w cenie jakiś 30 zielonych, PGC w cenie ok 60-70 zielonych (zależnie od sklepu).

 

Co sadzicie na temat wzmacniania absowego zamka profilowanym płaskownikiem?

Że jak i po co ? Stockowy zamek z ABS'u można już wyrwać za 1,5$ (+ wysyłka).

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kilka pytań.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z używaniem:

- gumy HU od Falcon, link: http://shop.ehobbyasia.com/falcon-enhanced-hop-up-rubber-for-ksc-gbb-system-7-1.html

- gumy na magazynku GG: http://en.ratech.com.tw/english/index.php?option=com_content&view=article&id=318:rag-ksc-13&catid=45&Itemid=159

 

W moim przypadku guma HU na minimalnym ustawieniu kręciła w kosmos nawet kulki o masie 0,28g (Devile). Natomiast guma na magazynku, tym że za wysoko wystawała i naciskała na cylinderek gazowy, uniemożliwiała przeładowania po każdym oddanym strzale. I teraz.... opisane skutki były wynikiem mojego montażu, czy może montaż był poprawny tylko części źle dobrane ?

 

Idąc dalej... jakie zawory High Output polecacie ? Doszedł do mnie zaworek Elementa. Niestety nie chce on pasować, gdyż zwoje na gwincie nieznacznie się różnią z tym co jest na zaworze stockowym.

 

Ostatnia rzecz. Idzie do mnie zamek PGC, czy fabryczne zawory go uciągną ?

Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki... będę polował. Ale zaraz moment... czy guarder robił zawory do glocków z ksc ? Wyniki googla mówią o zaworach high output guardera ale do replik TM.

 

I jeszcze odnośnie zamka PGC, który dzisiaj do mnie przyszedł. Założyłem (bez zaślepki), oddałem strzał (czyli mam odpowiedź na swoje pytanie z poprzedniego posta), ale zamek nie wrócił na pozycję wyjściową. Zostało mu coś koło 1 cm. Resztę "drogi" musiałem dopchać. Zakładam że sprężyna powrotna jest za słaba i wypadałoby ją wymienić na coś mocniejszego (np. guardera) ?

I czy coś jeszcze muszę wymienić (albo dopilnować) aby zamek PGC śmigał na glocku ksc ?

 

Słyszałem pogłoskę, że zamek PGC odzwierciedla wymiary ostrego zamka. Dzięki czemu, replika z zamkiem PGC będzie bez problemów pasowała do oryginalnych kabur Blackhawk Serpa... czy to prawda ?

Link to post
Share on other sites

Siema, mam problem. Nowy G17 od KWA kręcił kulki na zerowym hopku w kosmos (0,25g). Do tego kulka niezależnie od ustawienia hopka skręcała zawsze w lewo. Zmieniłem dziś gumkę na Falcona . Kulka leci idealnie prosto, ale teraz wcale nie podkręca czy to na ful czy na minimum ustawienia hopka. Jestem zielony w gaziakach, proszę o pomoc. Pozdro.

 

ps. Kulka w kołnieżu regulującym hop up chyba jest na swoim miejscu, ale skok gumki miedzy max a minimum jest praktycznie nie zauważalny. Przy starej gumce tego problemu nie było.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

@Ukesu:

Zestaw ok, ale w swoim klocku już wymieniłem sprężynę kurka i zawór rakietowy. Co do sprężyn powrotnych to mam zagwozdkę, który będzie lepszy... a do wyboru jest:

- http://www.asgshop.p...ukt.php?id=1914

- http://www.asgshop.p...dukt.php?id=675

- http://www.wgcshop.c...CTION-ACC-SGB04

- http://www.wgcshop.c...s=GD-PT-GLOCK00 (przy czym tutaj nie pisze że jest to wzmocniona, enhanced czy cóś tam)

 

W przypadku zaworów mam takie opcje:

- http://www.wgcshop.c...em&rs=GG-PT-GLV (ale nie pisze że to high output)

- http://www.wgcshop.c...tem&rs=HE-V-G18 (z opisem że to do Glocka 18, IMO powinno pasować do G17)(będę ściągał z Chin dla testu)

- http://www.wgcshop.c...ACTION-ACC-VA02

 

Tak więc pytanie... który z powyższych sprężyn i zaworów będzie najlepszy dla sprawnego działania zamka PGC ?

Link to post
Share on other sites

Nie powiem na 100% bp z PGC mało mam doświadczenia. Ale ze sprężyn brałbym Huricaine, dobre wspomnienia mam.

Zawór G&G na 100% high otput,, po prostu to widać, zawór bym brał także od Huricaine bo są nawet przecenione :D a jak masz wątpliwości to G&G.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Byłby ktoś w stanie mi zrobić zdjęcia wewnętrzne glocka od góry, mniej więcej w okolicy blokady zamka w tylnym położeniu i ogólnie wewnętrzych części od strony korpusu?

 

Spadł mi, zamek przestał się cofać przy strzale (syfonuje i wypluwa cały gaz) oraz element odpowiedzialny za blokowanie zamka w tylnym położeniu przestał się podnosić. Jak ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny, to może się podzielić :P

 

W necie szukałem, ale tylko zamki ludzie wrzucają i zdjęcia od boku :/

Link to post
Share on other sites

Pierwszy wątek: Zamek PGC

 

Zabaw z zamkiem ciąg dalszy...

dotarł do mnie zawór z Chin (Hurricane). Udałem się do serwisu (ze względu na to że nie posiadam klucza do zaworów). Po montażu nowego zaworu, zamka i mocniejszej sprężyny powrotnej (także Hurricane) oddaliśmy kilka strzałów. Niestety wyszła... buba:

-> kulki, wystrzelone na zamku PGC, nie mając dość energii na przebicie jednej warstwy kartonu, wrednie się od niego odbijały.

-> zamek po każdym strzale nie był sam w stanie wrócić do swojej pozycji wyjściowej (brakowało mu kilku mm) i należało go pchnąć

Po założeniu zamka stockowego... żaden z powyższych problemów się już nie pojawił.

 

Zaczęliśmy organoleptycznie przyglądać się replice i zamkowi PGC. Po chwili nasze podejrzenia padły na okolice, gdzie korpus styka się z prowadnicą (znaną jako domek zbijaka). Dla zobrazowania tego co piszę... zdjęcia:

 

th_963545962__IGP3392_1_122_167lo.jpg th_963553580__IGP3393_2_122_480lo.jpg th_963559120__IGP3394_3_122_195lo.jpg

 

-> Zdjęcie nr 1: Pokazuje nieznaczną niesymetryczność (wytarcie ?) prowadnic względem korpusu

-> Zdjęcie nr 3: Miejsce gdzie korpus łączy się z prowadnicami, a także miejsce gdzie najprawdopodobniej korpus haczy o zamek PGC.

-> Zdjęcie nr 2: Druga strona zdjęcia nr 3. Tutaj także mam wrażenie że korpus haczy o zamek.

 

Będąc w posiadaniu drugiego zestawu korpusu i prowadnic, sprawdziłem czy zamek PGC też będzie się haczył. Odpowiedź: haczy się mniej i jest to odczuwalne. Oczywiście zdjęcie:

th_965814378__IGP3398_4_122_499lo.jpg

 

Sprawdziłem też jak zamek lata po samej prowadnicy... nie było oporów. Opory zaczynają się dopiero na korpusie. Kolejna rzecz... aktualnie używany przeze mnie korpus to KSC, drugi korpus... to KWA (brak oznaczeń).

I tak się zastanawiam... czy to zużycie aktualnego korpusu, a może powinienem coś przypiłować na aktualnym korpusie... lub jeszcze coś innego ?

 

 

Drugi wątek: Zawór.

Jak już wspomniałem, doszedł do mnie zawór Hurricane o zwiększonej przepływności. Mając w replice stockowy zamek, stockową sprężynę powrtoną oraz wspomniany zawór Hi-output... objawiły się następujące rzeczy:

-> chrono pokazało ok. 280 fps.

-> zawór w pełni wkręcony był bardziej schowany w magazynku niż zawór stockowy. Należało go nieco odkręcić aby leżał tak samo jak zawór stockowy.

 

Co ciekawe, mając w replice stockowe zamek, sprężynę i zawór... chrono także pokazało coś koło 280 fps.

Zapytanie: Czy to tak ma być ?

A może, mój KSC jest na rynek japoński i w fabryce coś namotali aby replika nie przekraczała 280 fpsów...

Link to post
Share on other sites

U mnie na High output w 1911 TM mam 300fps. Ale to na full metalu.

Ogólnie dają większą dawke gazu, ale krócej niż standardowe zawory. I też tak miałem, że jak za mocno wkręciłem zawór to miało problemy ze zbijaniem :teethh:

Co do KSC to wiem, że w kilku modelach KSC miało namotane w cylindrach aby miały mniej fps.

A jeśli chodzi o zamek to jakieś kilka dni temu czytałem, że przy PGC trzeba szlifować, poszukam i uzupełnię info.

 

UP:

 

 

I discovered the problem. Appearantly the PGC slide I have put the BBU too high. Since it is too high, it does not push the trigger bar low enough to reset the trigger and thus when the slide comes back forward from a cycle, the hammer simply goes forward again and allows the knocker to rest in the forward position, releasing the gas. I shimmed the back portion of the BBU (where it screws into the slide) with a few layers of printer paper and tape and screwed it tight. Now it works perfect!

 

Trochę inny problem, ale w wielu wypowiedziach pokrywa się to samo, BB Unit jest za wysoko i trzeba podłożyć kilka warst CTI lub czegoś podobnego pod obudową blow backa by dopaować go do reszty. Powinno to zniwelować szczelinę mięzy górną uszczelką magazynka a cylindrem.

 

A co o zacinania zamka to wina chyba lufy:

http://www.airsoftca...ad.php?p=970258

 

 

I polecam lekturę:

http://www.airsoftretreat.com/forums/index.php?topic=98823.0

 

Tu też wspominają, że trzeba dłubać przy zamku i BB UNIT jeśli używamy zamka PGC :/

Edited by Ukesu
Link to post
Share on other sites

Ogólnie dają większą dawke gazu, ale krócej niż standardowe zawory. I też tak miałem, że jak za mocno wkręciłem zawór to miało problemy ze zbijaniem :teethh:

Nie rozumiem dlaczego krócej. To że zawór daje więcej gazu wynika z jego budowy, ma więcej wycięte - to ok. Ale podczas strzału, gdy zamek się cofa do tyłu... to naciąga kurek do następnego strzału oraz naciska (wciska... no wiadomo) na część nr 81, która powoduje cofnięcie się zbijaka do "domku".

 

A jeśli chodzi o zamek to jakieś kilka dni temu czytałem, że przy PGC trzeba szlifować, poszukam i uzupełnię info.

Z moich pierwszych obserwacji wynika że zamek haczy się o korpus. Jak pisałem... w drugim zestawie korpusu i prowadnic problem haczenia prawie nie występował. Ale prowadnica wyglądała znacznie lepiej... jakby była mniej zjechana.

Mając do zabawy dwa klocki (jeden złożony, drugi w częściach), suwmiarkę, oko i internet... będę się na weekend mocno bawił.

 

Tu też wspominają, że trzeba dłubać przy zamku i BB UNIT jeśli używamy zamka PGC :/

Hmm.... swoje BBU mam podklejone taśmą izolacyjną. Bez taśmy, występował u mnie problem opisany tutaj: http://forum.wmasg.p...ocka-17-kwaksc/

Link to post
Share on other sites

A zamek też masz nowy? Bo jeśli tak, to czy w samym zamku nie wystaje Ci żaden element? Bo ja wymieniałem też zamek i musiałem go lekko podkładkować, bo była delikatna wklęsłość, przez którą replika traciła większość mocy

Zamek jest nowy. Nie przyglądałem mu się tak uważnie. Ale będę :)

 

BTW... jest progres. Po spiłowaniu maks. 0,2 mm z korpusu (tam gdzie korpus styka się z tylną prowadnicą) zamek po prowadnicach zaczął latać jak tam lala i mogłem trochę postrzelać (stockowy zawór, wzmocniona sprężyna powrotna). Ale objawił się kolejny problem.

 

Przy przeładowywaniu bez magazynka... zamek "dolatywał" do końca, i nie trzeba go było dopychać.

Przy przeładowywaniu z magazynkiem... zamek miał problemy z powrotem do końca i trzeba go było dopchać. I chyba jak Ukesu pisałeś... BBU może trochę wadzić. Na oko będzie to mniej niż 0,5 mm.

Link to post
Share on other sites

Znowu weekend, znowu czas na dłubanie.

 

cylinder siedzi za nisko - wyciągnij te podkładki z pod bbunit. (o ile nie syfonuje)

Racja... totalnie o tym zapomniałem.

 

Wyciągnięcie tych podkładek rozwiązało problem. Dzięki :icon_smile:

Jednakże pojawił się syfon, ale jedna warstwa podkładki rozwiązała problem.

 

Chrono pokazało coś w przedziale 220-240fps na stockowym zaworze. W przyszłym tygodniu się wybiorę na serwis celem zmiany zaworka.

 

I zapytanie o korpus Pro Arms:

- czy poza ostrymi oznaczeniami glocka, ten korpus jest jakoś lepszy... w sensie np. lepiej spasowany i mocniejszy niż jego stockowy odpowiednik ?

Link to post
Share on other sites
I zapytanie o korpus Pro Arms:

- czy poza ostrymi oznaczeniami glocka, ten korpus jest jakoś lepszy... w sensie np. lepiej spasowany i mocniejszy niż jego stockowy odpowiednik ?

Cytat z http://www.airsoftre...p?topic=98823.0 , jak będzie potrzeba, to mogę przetłumaczyć:
Only one company companies makes an aftermarket frame - the Pro-Arms Frame for G17/G18C/G34. Unfortunately the frame is offered only for full standard frames, and no frames have been made for compact or subcompact pistols. The trademarks are all done correctly - Glock logo on the left, but Milspec trades on the right, to the despair of pure Austrian trademark fans - and the finish is not as shiny as those found on KWA frames. Price is usually $25, very acceptable for such an upgrade.

 

However, recently, I obtained a Pro-Arms frame and it is very disappointing. Cast marks everywhere, mag tolerances not correct, mag catch/hammer assembly fitting issues...I ending up ditched it completely for a KSC V2 frame. Apparently their QC is very bad, as my friend who bought an early run Pro-Arms frame loves his. So buy with caution.

Szczególnie pewnie zainteresuje Cię drugi akapit. Alternatywy niestety chyba nie ma :/ Edited by rafcio21
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...