Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Koła zębate Prometheus


Recommended Posts

Witam i zapraszam do dyskusji osoby mające doświadczenie w zakresie zębatek helikalnych.

 

Chciałbym zapytać czy ktoś montował u siebie zębatki Prometheusa ?

Firma z najwyższej półki więc i zębatki powinny takie być.

Chodzi mi dokładnie o takie:

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2286

ewentualnie takie:

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2159

 

Będzie to się kręcić pod wpływem lipola 11,1V 1800 mAh 30/60C, utrudniać obrót będzie sprężyna Guarder M130 :)

 

Wiem że polecane są zębatki CA STU - jednak z komentarzy Czesiuli wiem że chodzą jak wiertarka udarowa.

Zależy mi na kulturze pracy.

 

Rozważam te Systemy, ale boje się obecności włókna węglowego

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4020

Na plus są wypodkładkowane wstępnie i jest zębatka silnikowa.

 

Ostatnie z helikalnych to zębatki Ultimate

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3954

Jak dla mnie minusem jest ich niska cena która jest za niska jak na deklarowaną wytrzymałość do M170.

 

Macie jakieś pomysły własne lub doświadczenia ?

Z góry dziękuję za merytoryczne wypowiedzi

:)

Link to post
Share on other sites

Kolego to że jest napisane że zębatki są wypodkładkowane to nie znaczy że wsadzasz i będą działąć bez problemu.

Dodatkowo są wypodkładkowane na gb systemy i na innych moga wymagać korekty a nawed nowego podkładkowania.

Od siebie polecam promyka.

Edited by maciu
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi !

Jeżeli chodzi o "wstępne podkładkowanie" to rzecz jasna że można sobie je w buty wsadzić.

Bardziej mnie cieszył fakt zestawu kilku dodatkowych podkładek do wykorzystania przy dopieszczaniu ustawienia zębatek.

 

Całość ma banglać w replice M4 Vltor G&P (szkielet stock G&P na łożyskach kulkowych 8mm)

 

Kicpa

W tej chwili mam w gearboxie następujące elementy:

Kompletny zestaw Bore Up Guarder

Tłok POM ICS (pomarańczowy)

Zębatki standartowe ICS

 

Silnik to G&P M120

ROF 18bb/s ograniczony elektronicznie układem MERF 3.2

 

Powiedz mi proszę czy silnik faktycznie nie da rady ?

Zębatki DTU z reguły zmniejszają szybkostrzelność na rzecz odciążenia silnika.

Póki co mój silnik daje rady na M130 i bardzo go sobie chwalę...

Link to post
Share on other sites

Może szkielet nie pasować.

 

Będę miał możliwość wstępnego przymierzenia szkieletu do body.

W przypadku klasycznego body M4 ze standardowym upper receiverem trzeba owy upper podpiłować bo nie wchodzi na szkielet w miejscu wzmocnienia, natomiast upper Vltora który jest szerszy w tym miejscu wchodzi bez problemu.

 

Jutro zdam wstępną relację.

Może pokuszę sie nawet o jakiś tutorial

:)

Link to post
Share on other sites

Nadpęknięty można, ale jak już Ci przód odpadł to pewnie będzie ciężko. Bo to wzmocnienie też się rozciągnie kiedyś i GB pod nim pęknie, a jak już wcześniej było oderwane to nastąpi to szybciej, wg mnie nie warto się bawić przy niedużych cenach nowych szkieletów. Przynajmniej ja bym się nie bawił:P

 

@ Cervantez, szkielet G&P Ci tak rozerwało na m120, duży przebieg? Damn it, a ja właśnie zrobiłem GB z szkieletem G&P na 7mm pod M150. Chociaż niby ten 7mm mocniejszy ale i tak jestem zdziwiony że przy takiej sprężynce takie cuda.

 

pod KWA będzie masa piłowania, i później będziesz musiał coś podkleić na gb żeby Ci na boki się upper nie kiwał.

Edited by kosteQ86
Link to post
Share on other sites

Gearbox już siedzi w replice :)

Kątówka w rękę i odchudzamy uppera

Użyłem Dremela i tarczek tnących 0,5 mm.

 

Z obu stron trzeba odciąć po długości nadmiar materiału. Łącznie po 2 mm na stronę.

Po cieciu i wygładzeniu powierzchni pozostaje ścianka na upperze około 1,5 mm na stronę, tak że biorąc pod uwagę fakt ze nie ma tam praktycznie przeciażeń, modyfikacja nic nie osłabia. Pozostało mi dzisiaj pomalować wewnętrzną stronę na czarno dla poprawy estetyki.

 

szkielet G&P Ci tak rozerwało na m120, duży przebieg?

Szkielet rozerwało na M130 Guardera. Pękł po oddaniu w sumie ok 100 strzałów.

Wcześniej replika miała 40 000 przemiału na M100 - Tak że miał szkielet prawo nie wytrzymać.

 

Do szkieletu założyłem nowe koła zebate Classic Army STU.

Ogólnie muszę przyznać że składanie tego Gearboxa należało do przyjemności.

 

Dzisiaj testy na Chrono.

Link to post
Share on other sites

Trochę głupie pytanie zadałeś:) Nie po to są te wzmocnienia w KWA żeby je piłować a tym samym osłabiać:) Piłuje się body, w niektórych replikach więcej w innych mniej, G&P jest fabrycznie ciasno spasowane z szkieletem więc jak widać wyżej trzeba było spiłować prawie 5mm w sumie, to daje pojęcie jak gruby jest szkielet w miejscu wzmocnienia.

 

Edit: Upper receiver = górne body

Edited by kosteQ86
Link to post
Share on other sites
Upper receiver = górne body

Dobrze wiedzieć, sądziłem (błędnie) że to coś wyyżej w body, koło rączki przeładowania, bo tam tez miałem nieco problemów żeby ten GB wcisnąć. Na emkach się nie znam, sporadycznie je robię i to głównie po znajomości, przy miłej atmosferze czteropaku. Bo nie lubię V.2 ;p

 

Co do szkieletu- właśnie się bałem, że ktoś go piłował, ale już wiem o co kaman- w każdym bądź razie, nie jest to dobry pomysł...

Edited by Jacek GROT
Link to post
Share on other sites

Dla rozwiania wątpliwości postanowiłem wrzucić zdjęcia ukazujące co i jak trzeba podszlifować (przyciąć) w celu poprawnego zainstalowania w replice Gearboxa KWA 2GX

 

95690197.jpg

 

58899942.jpg

 

32400056.jpg

 

52687362.jpg

 

80924579.jpg

 

88371793.jpg

 

Dodatkowy plus z zabiegu to to ze wreszcie z łączenia upper z lower receiverem nie prześwituje srebrny szkielet gearboxa :)

 

Wszystkich wahających się czy robić przesiadke na 2GX zachęcam - nic trudnego !

 

Powodzenia :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...