Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

GB V2 pod parasnajperkę.


Recommended Posts

Siema :)

 

Otóż mam zamiar robić para snajpę na podstawie M16 , ale mam problem jeżeli chodzi o złożenie GB . Mianowicie jeżeli chodzi o szkielet będzie składany na GB KWA

http://taktyczny.com/czeci/czeci-replik-aeg/wewnetrzne/gearboxy/gearbox-v.2-wzmocniony-2gx-z-oyskami-9mm-kwa.html

 

Sprężyna jaką mam zamiar włożyć będzie to m180 Guardera . I tu pojawia się moje pytanie o dobór zębatek Bore up silnika i całej reszty by to wytrzymało taką sprężynę . Odnośnie precelka mam zamiar dożucić

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1932&name=MadBull_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_Black_Python_-_650mm

Tylko naprawdę proszę o solidne części by nie było sytuacji że po oddaniu paru strzałów coś będzie do wymiany. Z góry dzięki i pozdrawiam .

Edited by Lemonekck
Link to post
Share on other sites

M180? Aleś wymyślił chłopie. Z M160/M170 to ekstremalne tunningi i są z nimi problemy. Zębatki Promyka do tego, tłok też promyka hard piston, silnik może być Elementa, do tego dobry mosfet, bo styki będzie to wypluwać co 15 minut. Borek? Modify. Jest lepszy od systemy, bo ma lepszą głowicę tłoka. Do tego jakaś pancerna prowadnica, bez bajerów, chociażby DF albo Systema. Mosiężne na ertalitowym łożyskowaniu. A Ty chcesz tam MB pchać... :D

Link to post
Share on other sites

odnośnie precki tylko promyk, ale nawet z bore up nie wstawiaj lufy dłuższej niż 550mm bo nic to nie, da a prędkość początkowa może spaść. promyk jest dostępny na asgshop.pl. odnośnie borka celuj w guardera też dostępny na asgshop.pl i na pewno wytrzyma, tylko przy takiej sprężynie licz się z częstą wymianą głowicy tłoka (ok 100zł). tłok jaki wytrzyma to classic army z stalowymi zębami, ja przy sp160 używałem fioletowego SHS za 30zł i trzymał, ale sp180 to nie wiem. zębatki SHS na azteko, ale mi przy silniku SHS toque up (odpowiednik elementa, za 160zł na taiwangun.com) i lipo11,1V 20C i mosfet gate merf 3,2 ciągną na standardowym przełożeniu z świetnym rofem i reakcją na spust.

 

zastanów się dobrze czy sp180 jest ci potrzebne bo to da ok 700fps przy bore up, a części i tak mogą polecieć. radzę wstawić sp160 bo przy promyku, bore up guardera, gumce systemy daje ok 630fps na kulkach 0,2g, ja strzelałem celnie na 70-90m z tego "działa" :)

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

odnośnie precki tylko promyk, ale nawet z bore up nie wstawiaj lufy dłuższej niż 550mm bo nic to nie, da a prędkość początkowa może spaść. promyk jest dostępny na asgshop.pl. odnośnie borka celuj w guardera też dostępny na asgshop.pl i na pewno wytrzyma, tylko przy takiej sprężynie licz się z częstą wymianą głowicy tłoka (ok 100zł). tłok jaki wytrzyma to classic army z stalowymi zębami, ja przy sp160 używałem fioletowego SHS za 30zł i trzymał, ale sp180 to nie wiem. zębatki SHS na azteko, ale mi przy silniku SHS toque up (odpowiednik elementa, za 160zł na taiwangun.com) i lipo11,1V 20C i mosfet gate merf 3,2 ciągną na standardowym przełożeniu z świetnym rofem i reakcją na spust.

 

zastanów się dobrze czy sp180 jest ci potrzebne bo to da ok 700fps przy bore up, a części i tak mogą polecieć. radzę wstawić sp160 bo przy promyku, bore up guardera, gumce systemy daje ok 630fps na kulkach 0,2g, ja strzelałem celnie na 70-90m z tego "działa" :)

pozdrawiam

 

 

Proszę Cię, nie wypowiadaj się jak się nie znasz, ok? Bo piszesz takie brednie, że aż smutno się to czyta...

 

BU = Systema / Modify (Guarder rozwali szkielet)

Precka = 590mm Promyk / Km Head (Jeżeli nie stać Cię na PDI / Edgi)

Zęby = Max Torque Promyk

Tłok = Hard Piston Promyk

Guma = Systema / zielona G&G

 

Przy takim przełożeniu każdy silnik Ci to naciągnie. Jednak musisz pamiętać, że przy takich tuningach tylko mosfet z AB, koniecznie.

 

 

Możesz też próbować to zrobić na częściach SHS z całkiem dobrym skutkiem. Jednak jak to z chińczykami, jak trafisz na złą partię to zdechnie szybko. Przy Promyku masz gwarantowaną bezawaryjność;)

 

Ja aktualnie testuję zęby ITU Guardera. Zobaczymy czy coś warte.

Link to post
Share on other sites

Precka tak jak już poradzili , albo weź preckę Guardera bo jest całkiem przyzwoita w swojej niskiej cenie albo dozbieraj już na Promyka i inne tej klasy , wszystkie precki pomiędzy są stratą pieniędzy .

 

Co do zębatek to krakmani w tym momencie nie mają shs o stosownym przełożeniu [ U nich jest najtaniej je kupić ] . Moje 13:1 tej firmy przeleciały już w cholerę kulek przy M130 i rofie 30k/s i nic im się nie dzieje więc te o wysokim przełożeniu powinny dać sobie radę z tym twoim potworem .

 

Z tłokiem w sumie też można się pokusić o SHSa dobrze wykonany . Obowiązkowo mosfet bo do zasilania będziesz potrzebował troszkę mocy .

Silnik Guarder ITU .

 

Pamiętaj też żeby głowica BU była wyciszona [ czyli cały zestaw wyciszony ] bo płaska aluminiowa zje ci ten szkielet na śniadanie .

 

 

Można też złożyć na markowych częściach ale wychodzi w cholerę drożej i osobiście nie widzę różnicy przy niektórych [ oczywiście część części musisz kupić markowych ] .

 

A właśnie , jaką masz komorę HU ? Moc to nie wszystko :]

Link to post
Share on other sites
Proszę Cię, nie wypowiadaj się jak się nie znasz, ok? Bo piszesz takie brednie, że aż smutno się to czyta...

nie chodzi o to że się nie znam tylko ja nie wstwiałem sprężyny mocniejszej niż sp160, i tych części użyłem, więc takie polecam :)

guarder nie powinien zajechać szkieletu KWA (u mnie na sp160 nic się nie działo) a nawet jak coś na asgshopie są uszczelki odbijające

odnośnie używania SHS ja nie miałem problemów ani z zębatkami ani z tłokiem, SHS robi też zębatki 100:300 i 100:200 do takich tuningów

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

nie chodzi o to że się nie znam tylko ja nie wstwiałem sprężyny mocniejszej niż sp160, i tych części użyłem, więc takie polecam :)

 

Nie tuningowałeś tak mocno, ale użyłeś takich części użyłeś... Cieszymy się niezmiernie, ze takie części włożyłeś podczas tuningu, którego NIE wykonywałeś.

 

 

 

odnośnie używania SHS ja nie miałem problemów ani z zębatkami ani z tłokiem, SHS robi też zębatki 100:300 i 100:200 do takich tuningów

 

 

A ile tych rzeczy wkładałeś? 1-2?

 

 

 

 

Owszem, możesz to zrobić na częściach SHS. Wyjdzie x razy taniej, ale nie masz PEWNOŚCI. Trafisz na gorszą partię to Ci zdechną na 1 strzelance. A trafisz na dobrą, to latami będzie chodziło.

Link to post
Share on other sites

sam posiadam SHS 300:100 2 komplety ( jeszcze nie załozone ) ale zdązylem zauwazyc pekniecie na zebatce silnikowej, zareklamowalem i dostalem w komplecie 2 silnikowe i jedna srodkowa !! ot taki chiński joke:)

 

dobrze że zauważylem to pękniecie, bo bylo by krucho. ale ogólnie zebatki shs eleganckie ale tak jak tu piszą loteria jak nic.

przy takich tuningach lepiej nie oszczedzac, bo wiadomo chytry dwa razy traci...

Link to post
Share on other sites

sp 160 to najmocniejsza sprężyna jaką wstawiłem, sory za nieskładne pisanie :)

 

 

tak odrywając się od tematu. Czy wie ktoś jak wykonać wzmocnienie gb v2long, bo przymierzam się do kupna sr25 ca i niema nigdzie wzmocnionego szkieletu, a stockowy może sp160 nie wytrzymać

pozdrawiam

Edited by szymucha2353
Link to post
Share on other sites

akurat kolega dla mnie wykonywał bo mi gb pękł, a dzieki temu jeszcze rok podziałał :D

 

ogolnie blacha 2mm, odpowiednio pinikiem ew. frezem , potem otworki , dodatkowo mi jeszcze podkleił jakimś dwu skladnikowym klejem.

we własnym zakresie do wykonania jak najbardziej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...