Lemonekck Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 (edited) Siema :) Otóż mam zamiar robić para snajpę na podstawie M16 , ale mam problem jeżeli chodzi o złożenie GB . Mianowicie jeżeli chodzi o szkielet będzie składany na GB KWA http://taktyczny.com/czeci/czeci-replik-aeg/wewnetrzne/gearboxy/gearbox-v.2-wzmocniony-2gx-z-oyskami-9mm-kwa.html Sprężyna jaką mam zamiar włożyć będzie to m180 Guardera . I tu pojawia się moje pytanie o dobór zębatek Bore up silnika i całej reszty by to wytrzymało taką sprężynę . Odnośnie precelka mam zamiar dożucić http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1932&name=MadBull_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_Black_Python_-_650mm Tylko naprawdę proszę o solidne części by nie było sytuacji że po oddaniu paru strzałów coś będzie do wymiany. Z góry dzięki i pozdrawiam . Edited February 21, 2012 by Lemonekck Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Jeszcze przed oddaniem jakiegokolwiek strzału do wymiany będziesz miał preckę... Quote Link to post Share on other sites
Lemonekck Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Jeżeli chodzi o precki to przykładowo podałem Madbula chodzi o to że mam być wpakowana 650mm :) Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Z luf szukaj promyka lub pdi jeśi cię stać i gdzieś jest... Quote Link to post Share on other sites
Lemonekck Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Heh martwił bym się bardziej o jej dostępność choć nie zaprzeczam 400zł za preckę no trochę dużo ale czego się nie robi dla ukochanego hobby :D Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 M180? Aleś wymyślił chłopie. Z M160/M170 to ekstremalne tunningi i są z nimi problemy. Zębatki Promyka do tego, tłok też promyka hard piston, silnik może być Elementa, do tego dobry mosfet, bo styki będzie to wypluwać co 15 minut. Borek? Modify. Jest lepszy od systemy, bo ma lepszą głowicę tłoka. Do tego jakaś pancerna prowadnica, bez bajerów, chociażby DF albo Systema. Mosiężne na ertalitowym łożyskowaniu. A Ty chcesz tam MB pchać... :D Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted February 25, 2012 Report Share Posted February 25, 2012 odnośnie precki tylko promyk, ale nawet z bore up nie wstawiaj lufy dłuższej niż 550mm bo nic to nie, da a prędkość początkowa może spaść. promyk jest dostępny na asgshop.pl. odnośnie borka celuj w guardera też dostępny na asgshop.pl i na pewno wytrzyma, tylko przy takiej sprężynie licz się z częstą wymianą głowicy tłoka (ok 100zł). tłok jaki wytrzyma to classic army z stalowymi zębami, ja przy sp160 używałem fioletowego SHS za 30zł i trzymał, ale sp180 to nie wiem. zębatki SHS na azteko, ale mi przy silniku SHS toque up (odpowiednik elementa, za 160zł na taiwangun.com) i lipo11,1V 20C i mosfet gate merf 3,2 ciągną na standardowym przełożeniu z świetnym rofem i reakcją na spust. zastanów się dobrze czy sp180 jest ci potrzebne bo to da ok 700fps przy bore up, a części i tak mogą polecieć. radzę wstawić sp160 bo przy promyku, bore up guardera, gumce systemy daje ok 630fps na kulkach 0,2g, ja strzelałem celnie na 70-90m z tego "działa" :) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 odnośnie precki tylko promyk, ale nawet z bore up nie wstawiaj lufy dłuższej niż 550mm bo nic to nie, da a prędkość początkowa może spaść. promyk jest dostępny na asgshop.pl. odnośnie borka celuj w guardera też dostępny na asgshop.pl i na pewno wytrzyma, tylko przy takiej sprężynie licz się z częstą wymianą głowicy tłoka (ok 100zł). tłok jaki wytrzyma to classic army z stalowymi zębami, ja przy sp160 używałem fioletowego SHS za 30zł i trzymał, ale sp180 to nie wiem. zębatki SHS na azteko, ale mi przy silniku SHS toque up (odpowiednik elementa, za 160zł na taiwangun.com) i lipo11,1V 20C i mosfet gate merf 3,2 ciągną na standardowym przełożeniu z świetnym rofem i reakcją na spust. zastanów się dobrze czy sp180 jest ci potrzebne bo to da ok 700fps przy bore up, a części i tak mogą polecieć. radzę wstawić sp160 bo przy promyku, bore up guardera, gumce systemy daje ok 630fps na kulkach 0,2g, ja strzelałem celnie na 70-90m z tego "działa" :) pozdrawiam Proszę Cię, nie wypowiadaj się jak się nie znasz, ok? Bo piszesz takie brednie, że aż smutno się to czyta... BU = Systema / Modify (Guarder rozwali szkielet) Precka = 590mm Promyk / Km Head (Jeżeli nie stać Cię na PDI / Edgi) Zęby = Max Torque Promyk Tłok = Hard Piston Promyk Guma = Systema / zielona G&G Przy takim przełożeniu każdy silnik Ci to naciągnie. Jednak musisz pamiętać, że przy takich tuningach tylko mosfet z AB, koniecznie. Możesz też próbować to zrobić na częściach SHS z całkiem dobrym skutkiem. Jednak jak to z chińczykami, jak trafisz na złą partię to zdechnie szybko. Przy Promyku masz gwarantowaną bezawaryjność;) Ja aktualnie testuję zęby ITU Guardera. Zobaczymy czy coś warte. Quote Link to post Share on other sites
Ero-senin Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Precka tak jak już poradzili , albo weź preckę Guardera bo jest całkiem przyzwoita w swojej niskiej cenie albo dozbieraj już na Promyka i inne tej klasy , wszystkie precki pomiędzy są stratą pieniędzy . Co do zębatek to krakmani w tym momencie nie mają shs o stosownym przełożeniu [ U nich jest najtaniej je kupić ] . Moje 13:1 tej firmy przeleciały już w cholerę kulek przy M130 i rofie 30k/s i nic im się nie dzieje więc te o wysokim przełożeniu powinny dać sobie radę z tym twoim potworem . Z tłokiem w sumie też można się pokusić o SHSa dobrze wykonany . Obowiązkowo mosfet bo do zasilania będziesz potrzebował troszkę mocy . Silnik Guarder ITU . Pamiętaj też żeby głowica BU była wyciszona [ czyli cały zestaw wyciszony ] bo płaska aluminiowa zje ci ten szkielet na śniadanie . Można też złożyć na markowych częściach ale wychodzi w cholerę drożej i osobiście nie widzę różnicy przy niektórych [ oczywiście część części musisz kupić markowych ] . A właśnie , jaką masz komorę HU ? Moc to nie wszystko :] Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Eh. Lufy o długości 650mm są spokojnie obsługiwane przez cylindry BU typu 0. Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Pomyśl może o wzmocnieniu szkieletu( gdzies jest temat jak to zrobic z blachy cynkowej) widziałem tez na allegro gotowe zestawy. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Blachą cynkową to se powzmacniasz na pewno. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Proszę Cię, nie wypowiadaj się jak się nie znasz, ok? Bo piszesz takie brednie, że aż smutno się to czyta... nie chodzi o to że się nie znam tylko ja nie wstwiałem sprężyny mocniejszej niż sp160, i tych części użyłem, więc takie polecam :) guarder nie powinien zajechać szkieletu KWA (u mnie na sp160 nic się nie działo) a nawet jak coś na asgshopie są uszczelki odbijające odnośnie używania SHS ja nie miałem problemów ani z zębatkami ani z tłokiem, SHS robi też zębatki 100:300 i 100:200 do takich tuningów pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 nie chodzi o to że się nie znam tylko ja nie wstwiałem sprężyny mocniejszej niż sp160, i tych części użyłem, więc takie polecam :) Nie tuningowałeś tak mocno, ale użyłeś takich części użyłeś... Cieszymy się niezmiernie, ze takie części włożyłeś podczas tuningu, którego NIE wykonywałeś. odnośnie używania SHS ja nie miałem problemów ani z zębatkami ani z tłokiem, SHS robi też zębatki 100:300 i 100:200 do takich tuningów A ile tych rzeczy wkładałeś? 1-2? Owszem, możesz to zrobić na częściach SHS. Wyjdzie x razy taniej, ale nie masz PEWNOŚCI. Trafisz na gorszą partię to Ci zdechną na 1 strzelance. A trafisz na dobrą, to latami będzie chodziło. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 a skąd wiesz że go nie wykonałem? włożyłem zębatki SHS 18:1 i tłok z 15zębami Quote Link to post Share on other sites
overs Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 sam posiadam SHS 300:100 2 komplety ( jeszcze nie załozone ) ale zdązylem zauwazyc pekniecie na zebatce silnikowej, zareklamowalem i dostalem w komplecie 2 silnikowe i jedna srodkowa !! ot taki chiński joke:) dobrze że zauważylem to pękniecie, bo bylo by krucho. ale ogólnie zebatki shs eleganckie ale tak jak tu piszą loteria jak nic. przy takich tuningach lepiej nie oszczedzac, bo wiadomo chytry dwa razy traci... Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 (edited) a skąd wiesz że go nie wykonałem? włożyłem zębatki SHS 18:1 i tłok z 15zębami tylko ja nie wstwiałem sprężyny mocniejszej niż sp160 Edited February 26, 2012 by lukira Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 (edited) sp 160 to najmocniejsza sprężyna jaką wstawiłem, sory za nieskładne pisanie :) tak odrywając się od tematu. Czy wie ktoś jak wykonać wzmocnienie gb v2long, bo przymierzam się do kupna sr25 ca i niema nigdzie wzmocnionego szkieletu, a stockowy może sp160 nie wytrzymać pozdrawiam Edited February 26, 2012 by szymucha2353 Quote Link to post Share on other sites
overs Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 a moze cos takiego Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 właśnie coś takiego najbardziej by mnie interesowało, mógłbyś napisać jak to wykonać? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
overs Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 akurat kolega dla mnie wykonywał bo mi gb pękł, a dzieki temu jeszcze rok podziałał :D ogolnie blacha 2mm, odpowiednio pinikiem ew. frezem , potem otworki , dodatkowo mi jeszcze podkleił jakimś dwu skladnikowym klejem. we własnym zakresie do wykonania jak najbardziej. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 wielkie dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Takie wzmocnienie dobrze też dać na górne mocowania szkieletu. Klej to któryś z tych dających plastyczne spoiwo. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted February 26, 2012 Report Share Posted February 26, 2012 Na dniach mają do mnie wrócić 3 szkielety wzmocnione właśnie tą metodą to porobię fotki;) Quote Link to post Share on other sites
overs Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 moj fabrycznie byl zwykly z JG po wzmocnieniach leciał na m170 czy m160 katowany automatem, wzmocnienie wytrzymalo, pekl w gornym mocowaniu :( ale wzmocnienia pozostaly wiec zawsze mozna wykorzystac gdzie indziej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.