KuzKo Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Witam! Jestem zielonym królikiem, ale miałbym dwa pytania. Otóż to: Dostałem jakiś miesiąc temu karabin elektryczny z plastikowym gearboxem (czyli wiem że lipa, bo już mnie nie raz zjedli :)) A w tym tygodniu kupiłem sobie używany karabin MP5 cm027 za 130żł (był za 200zł ale się utargowałem). Niestety o MP5 tego typu nie znalazłem żadnych informacji, oplucz angielskich i czeskich filmików na Ju Tube. I tu moja proźba, abyście mi opisali każdą tą replikę, czym się różnią, oraz bardzo bym prosił o dokładny opis MP5. Pozdrawiam -Wasz KuzKo Quote Link to post Share on other sites
KuzKo Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 Odświeżam. Quote Link to post Share on other sites
Crusader Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Lepiej popraw błędy zanim Arend tu jeszcze nie zawitał! Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 (edited) Czekaj może Ci pomogę. W lewym górnym rogu pod logiem wmasga masz takie małe pole do wpisywania tekstu zaraz obok lupy z napisem szukaj. Skorzystaj z tego zamiast pisać "odświeżam" po 5 godzinach od utworzenia tematu. Edited March 14, 2012 by getta Quote Link to post Share on other sites
arend Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 KuzKo a nie szkoda ci wywalać kasy na takie śmieci? Obie te "repliki" mają nestandardowe gery padające od samego patrzenia w ich kierunku. Aluminiowa "lufa" tej Cymy ma takie parametry że puszcza nawet kwadratowe bazarkulki. Zasięg wystrzelonej kulki niewiele przewyższa zasięg ciśniętej repliki. I to wszystko. Nic więcej się o tej replice powiedzieć nie da. A i pisz schludniej i uważniej. Mam ostatnio chandrę i prawie zerową tolerancję dla ćwierćpiśmiennych. Arend Quote Link to post Share on other sites