maciekqtno Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 Siemka! Kupiłem nówkę sztukę gietę, krakmani wymienili mi części na tuningowane jakie sobie zażyczyłem (spręzyna 130, prowadnica stalowa i hop up), niestety po rozpakowaniu i naładowaniu batki nie strzela! Podłączałem batkę kumpla i też nic z tego. Słychać, że silnik reaguje (cyka) ale gb chyba nie pracuje. Pomocy! Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 Wyślij do nich, chyba replika jest jeszcze na gwarancji, prawda? Quote Link to post Share on other sites
maciekqtno Posted April 2, 2012 Author Report Share Posted April 2, 2012 prawda, chociaż chciałem się dowiedzieć co może być nie tego i może by się udało samemu Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 cos na oakblowaniu, pewnie styki, jeżeli słychać tylko takie małe dygnięcie, zgrzyt, jakby sie piach jakis dostał a jaką masz batkę? możliwe ze za duze napiecie dała i sie przepaliły w cholerę kable/styki przy jakichs lepszych czesciach lepiej zainwestować w mosfet i kable niskooporowe a bezpiecznik jest na kablach czy wyjęty? Quote Link to post Share on other sites
maciekqtno Posted April 2, 2012 Author Report Share Posted April 2, 2012 (edited) no taki cyk cyk słychać tylko, mam bezpiecznik na kablach a batka stockowa 8,4 1100 Edited April 2, 2012 by maciekqtno Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 Zmień baterię do tej 130. Quote Link to post Share on other sites
Mike007 Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 albo batka daje za małe napięcie albo jest za słaba, sprawdź na innych batkach, jeżeli to samo to pewnie styki Quote Link to post Share on other sites
maciekqtno Posted April 2, 2012 Author Report Share Posted April 2, 2012 sprawdzałem na swojej stokowej 8,4 i znajomego na chyba mniejszej niż 8,4 1100, w środe przyjdzie firefox wiedz bedzie wiadomo co jest nie tego Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 W tym zestawieniu batka jest zdecydowanie za słaba. Możliwe, że bateria 8,4V o większej wydajności (lepszej jakości), pociagnełaby springa m130. Z tym, że te repliki mają niestety słabe silniki. Mam dwie takie repliki. W jednej jest mały tuning. Spring m130, prowadnica łożyskowana, głowica tłoka łożyskowana, nowa komora SHS i gumka przeźroczysta guardera. Batka 7,4 V lipo. Rof mizerny. Replika ledwie zipie. Dopiero na 11,1V pokazuje rogi :) Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 (edited) Mam G36 [JG] od dwóch lat i nową G36K [JG] po tuningu sklepu: - wymiana sprężyny na M120, - wymiana prowadnicy sprężyny na wzmocnioną łożyskowaną, - wymiana łożysk na stalowe, ślizgowe, - skorygowanie podkładek pod zębatkami, - akumulator FIREFOX 9,6V 1100 mAh. Chodzą jak "laleczki". Ostatnio były "sterane" na Ardenach, w G36 trzeba było w połowie wymienić baterię, ale była używana z magazynkiem "box" elektrycznym na 3000 kulek i "robiła" za RKM, napracowała się setnie, więc nie ma się co dziwić, że bateria padła. PS. Baterie 8,4 V na pewno są zbyt słabe, tym bardziej do M130. Edited April 3, 2012 by Powała Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 Batka się grzeje? Silnik się grzeje? Sprawdź, czy silnik chociaż minimalnie rusza sprężynę. Powodów może być kilka, sam widziałem kilka replik z m130 napędzaną batkami 8,4 V. Rof był słaby owszem, ale działały. Quote Link to post Share on other sites
maciekqtno Posted April 4, 2012 Author Report Share Posted April 4, 2012 No jest cykanie próbuje popchnąć do przodu, ale wygląda to tak jakby siły nie miał ;p Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.