My name is Mud Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Mam gearbox v2 w takiej konfiguracji: -szkielet wzmocniony JG -zębatki stalowe CA -bore-up CA -stalowa łożyskowana prowadnica chyba BOYI -tłok z wszystkimi metalowymi zębami Do tego: -firefox 9,6V 1500mah -silnik "neodymowy" JG Aktualnie mam tam sprężynę m120 i wszystko gra. Pytania brzmią: Czy mogę bez obaw wsadzić tam m130? Czy się za szybko nie rozleci? Czy rof będzie zadowalający z taką baterią czy wymienić na lipo? Z góry dzięki za sugestie i odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
morf420 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 nie jestem pewien , ale wydaje mi się że sinik Ci padnie bo magnesy neodymowe stosowane są do silników pod rofa a ty chcesz wsadzać tam m130. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 No właśnie przy tuningu mocowym zaleca się stosowanie neodymowych, bo są mocniejsze ;) Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Akurat ten silnik uciągnie m150 więc o niego bym się nie martwił. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 (edited) nie jestem pewien , ale wydaje mi się że sinik Ci padnie bo magnesy neodymowe stosowane są do silników pod rofa a ty chcesz wsadzać tam m130. Źle Ci się wydaje :icon_eek2: Ten silnik dawał rade na M150 i stockowych zębach JG (nawet na starych ogniwach KAN pakiet 9,6V, a później kupiłem Li-Po 11,1) Będzie chodzić, jeśli trafiłeś na dobry pakiet to nawet z niezłym ROFem. Jeśli będziesz miał dobrą szczelność to ze szkieletem też nie będzie problemu. Ja go mam na M125 Elementa i ROFie 22k/s (zrobiłem sobie wzmocnienia bo mi pokazało się pęknięcie ;/) Ale stawiam że to przez duży ROF, mam kilku znajomych i im spokojnie JG SP130 wytrzymują (mówie o v.2) Miało być krótko, a się rozpisałem. Pzdr. Edited April 6, 2012 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Tłok z wszystkimi metalowymi zębami i głowica metalowa od SHS + M130 systemy, reszta stockowe JG V.2 łącznie z silnikiem, podłączone pod lipo 7.4V śmiga aż miło. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Ja osobiście bał bym się założyć metalowa głowicę tłoka do v2 przy sprężynie m110, a co dopiero m130. Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 No patrz, nie bałem się i działa świetnie od ponad pół roku. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Tylko co jest nie tak z POMową głowicą ?? Nie wytrzyma ?? Chyba żart. POMowo mniej obciąży szkielet, czyli dłużej postrzelasz, ROF wzrośnie ... i tyle za starczy... Nie mówie, że źle zrobiłeś, ale nie ma sensu... moim skromnym zdaniem, każdy robi jak chce. Podsumowując, nie polecam, lepsza POMowa POMowa- mam na myśli tworzywo ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Gdzieś napisałem że POM to zły wybór? Napisałem tylko, że mam metalową i działa. Montowałem co miałem pod ręką. Quote Link to post Share on other sites
My name is Mud Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 dzięki wszystkim za odpowiedzi. A jeśli będę chciał do tego kupić LI-PO to jaką? Ile V? ile mah? I tak żeby weszła w ris do m4? Quote Link to post Share on other sites
spartanaqa Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Jeśli chcesz je wrzucić w risa to szukaj lipo "listkowych". To na pierwszy rzut oka powinno wejść, ale trzeba się upewnić, sprawdź wymiary: http://allegro.pl/li-pol-nano-tech-1200mah-3s-15-25c-soft-i2245773051.html To jest 11.1 więc przydałby się jakiś mosfet, żeby nie usmażyło styków. Quote Link to post Share on other sites
My name is Mud Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 to mam jeszcze pytanko, bo nigdzie nie znalazłem. Czy mosfet przyłącza się normalnie pomiędzy batką a bezpiecznikiem, czy zamiast bezpiecznika? (nie znam się zbyt na elektryce) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 (edited) Mosfet podłączasz tak jak na schemacie: http://imageshack.us/photo/my-images/58/instalacjazmosfet1fw.jpg/ A jak bardzo chcesz bezpiecznik, to sobie go wlutowywujesz do układu z FETem, a nie używasz tego stockowego truchła. Edited April 14, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
zito6 Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Możesz tam włożyć nawet m150 i się nie rozleci na m160 m170 powinno działać najsłabsza część to bateria o małym napięciu. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 O widzisz, a ja głupi myślałem że szkielet v2... Quote Link to post Share on other sites
zito6 Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 O widzisz, a ja głupi myślałem że szkielet v2... Co myślałeś mialem kiedyś boyowskie mk12 i na wzmacnianych szynach z allegro wytrzymywały serie na m170 guardera ale to już oczywiście hardkor i losowanie może pęknąć ale nie musi... Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 (edited) O wzmacnianych szynach to tu nikt nie mówił... Jak tak to co innego. A w ogóle to jakiś taki odkop trochę... Edited May 21, 2012 by toni8567689 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.