Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam serdecznie.

 

Widziałem temat o KWA/ASG, no ale jedni mówią, że to KWA/ASG ma części ultimate, inni co innego, wiec stwierdziłem, że napisze oddzielny temat, jeżeli coś nie jest ok, to proszę o przeniesienie. Z góry dziękuje :)

 

Więc tak, przejdę do tematu. Posiadam KM4 Commando od KWA USA i planuję z tych 360fps które posiada zrobić coś około 450fps. Naczytałem się o tym masę, no i jedni mówią, że do M130 nie ma sensu wymieniać niczego poza sprężyną , inni mówią, że przy M120 trzeba już wymienić tłok i głowice, inni, że tylko tłok. A jeszcze inni mówią, że wymiana na M120 nie ma sensu, bo w stocku w środku jest już M120 O.o Faktycznie na stronie KWA jest napisane, że sprężyna to M120 (I daje tylko 360fps? :( )

 

Czytając to wszystko mam już tak totalnie namieszane w głowie, że nie wiem co w końcu należy wymienić, żeby osiągnąć to 450fps. Chciał bym wydać jak najmniej, ale nie na tej zasadzie, żeby po tygodniu zbierać części gearboxa z trawy na jakiejś strzelance :D

 

Wymieniłem już gumkę na zieloną G&G.

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odpowiedzi :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ogólna zasada jest taka, że jak coś się popsuje to można to bez trudu (oraz w miarę tanio) wymienić jeśli chodzi o AEGa w tym przedziale cenowym. Jednak tak jak mówisz, nikt nie lubi w środku bitwy nacisnąć na spust i usłyszeć zgrzytanie, które nic dobrego nie wróży. Także dla zapewnienia sobie względnej niezawodności, warto pewne podzespoły kiedyś wymienić. Co wcale nie oznacza, że jest to absolutnie konieczne. Właściwie dla sprężyny w granicach M130 (pomińmy realne osiągi) nie ma potrzeby zmieniać nic oprócz tłoka na taki ze wszystkimi metalowymi zębami (produkty SHS, 15 zębów, niebieski tłok) oraz jeśli replika nie posiada metalowej prowadnicy sprężyny, to taką zakupić.

 

Osiągi podawane popularnie w "fpsach" zależą od kilku czynników i bynajmniej nie jest nim tylko oznaczenie sprężyny z opakowania. Najważniejsza jest szczelność zespołu cylindra. Więc dobre spasowanie tłoka do cylindra oraz dyszy z głowicą cylindra jest najistotniejsze. W dalszej kolejności szczelność dysza-komora hopup-gumka. Z tego co wiem w przypadku KWA, zespół cylindra jest przyzwoicie wykonany i nie ma potrzeby go ruszać a dysza jest uszczelniana. Możesz oczywiście oddać replikę komuś kto się zna na serwisie i dopasuje Ci lepszą uszczelkę głowicy tłoka, przesmaruje itp.

 

Na początek więc sprawdź ile rzeczywiście fpsów daje obecna konfiguracja. Później można spróbować wsadzić M130 i jeśli to nie wystarcza to pracować nad doszczelnieniem. Mnie osobiście najwięcej dało wymienienie komory, chociaż oczywiście cały cylinder też został zmieniony. Także nadal używam stockowej sprężynki, z którą replikę zakupiłem ale kulki miota o wiele mocniej niż kiedyś.

Link to post
Share on other sites

Ogólna zasada jest taka, że jak coś się popsuje to można to bez trudu (oraz w miarę tanio) wymienić jeśli chodzi o AEGa w tym przedziale cenowym. Jednak tak jak mówisz, nikt nie lubi w środku bitwy nacisnąć na spust i usłyszeć zgrzytanie, które nic dobrego nie wróży. Także dla zapewnienia sobie względnej niezawodności, warto pewne podzespoły kiedyś wymienić. Co wcale nie oznacza, że jest to absolutnie konieczne. Właściwie dla sprężyny w granicach M130 (pomińmy realne osiągi) nie ma potrzeby zmieniać nic oprócz tłoka na taki ze wszystkimi metalowymi zębami (produkty SHS, 15 zębów, niebieski tłok) oraz jeśli replika nie posiada metalowej prowadnicy sprężyny, to taką zakupić.

 

Osiągi podawane popularnie w "fpsach" zależą od kilku czynników i bynajmniej nie jest nim tylko oznaczenie sprężyny z opakowania. Najważniejsza jest szczelność zespołu cylindra. Więc dobre spasowanie tłoka do cylindra oraz dyszy z głowicą cylindra jest najistotniejsze. W dalszej kolejności szczelność dysza-komora hopup-gumka. Z tego co wiem w przypadku KWA, zespół cylindra jest przyzwoicie wykonany i nie ma potrzeby go ruszać a dysza jest uszczelniana. Możesz oczywiście oddać replikę komuś kto się zna na serwisie i dopasuje Ci lepszą uszczelkę głowicy tłoka, przesmaruje itp.

 

Na początek więc sprawdź ile rzeczywiście fpsów daje obecna konfiguracja. Później można spróbować wsadzić M130 i jeśli to nie wystarcza to pracować nad doszczelnieniem. Mnie osobiście najwięcej dało wymienienie komory, chociaż oczywiście cały cylinder też został zmieniony. Także nadal używam stockowej sprężynki, z którą replikę zakupiłem ale kulki miota o wiele mocniej niż kiedyś.

U mnie standardowa stockowa konfiguracja daje około 367 fps, teraz wymieniłem gumkę i zasięg się ciupkę zmienił, ale to dalej nie to na czym mi zależy.

Gearbox mam strzykawkę, hopsiupa uszczelniłem teflon-fixem(chyba tak to się nazywało) więc teoretycznie ładnie jest wszystko w stocku, przetestuje jutro po tym wszystkim na chrono i zobaczę, czy coś się zwiększyło.

Końcowo chciał bym otrzymać najmniejszym kosztem około 450 fps, wydaje mi się, że to zwiększy zasięg na tyle, że będę miał te kilka metrów przewagi nad niektórymi, no i nie będę musiał machać bronią strzelając na 50 metrów, żeby kulki doleciały :D

Więc SHS z 15 zębami Metalowymi czy Stalowymi? Bo widzę u mnie w sklepie 2 opcje właśnie z metalowymi i stalowymi 15 zębami.

Sprężyna do tych 450fps M130? w większości na M130 fps'y u innych na forum sięgały ponad 500, a to już zdecydowanie za dużo(Czuje dużą odpowiedzialność mając ~360 a co dopiero 500)

 

I to wszystko puki co?

 

Pozdrawiam i dzięki za tak szczegółową i wyczerpującą odpowiedź!

Link to post
Share on other sites

Jeżeli kupisz zwykłą M130 da ci prawidłowy wynik, to 500fps jest biciem rekordów na SP130 produkcji Guardera a one do niedawna charakteryzowały się złą numeracją w stosunku do mocy.

Zrozumiałem to połowicznie :icon_biggrin:

Czyli montując Guarder SP120 powinienem osiągnąć około 450fps? Czy montując Guarder SP130? Czy może jakiejś innej firmy tą sprężynkę kupić?

Edited by Piotrek55
Link to post
Share on other sites

Z Guarderem się trochę cuda porobiły bo nowe serie zaczęli pakować zgodnie z oznaczeniem i mają normalną moc a stare jeszcze zawyżone, zależy na jaką partie w sklepie trafisz. Bezpieczniej będzie wziąć inną firme, od siebie polecam Core.

Akurat w moim sklepie nie ma ;/

Mógł byś mi wybrać jakąś sprężynę z tego asortymentu? http://rekrutasgshop.pl/pl/c/Sprezyny/50/1/default/1

Link to post
Share on other sites

Z tych co tam widze miałem styczność z shs-em i g&g, obie działały super i nie ubiły się po roku praktycznie wcale.

Skąd ta rozbieżność cen? Guarder M130 59zł a SHS M130 tylko 21zł o.o

To ten SHS będzie lepszy od guardera? jeżeli zależy mi na tych 450fps, to m130 czy m120 będzie lepszym wyborem?

Tłok z:

Metalowymi zębami? - http://rekrutasgshop.pl/pl/p/Tlok-SHS-15-metalowych-zebow/484

Czy Stalowymi? - http://rekrutasgshop.pl/pl/p/Tlok-15-stalowych-zebow/486

 

To wszystko aby zakończyć z sukcesem tuning do 450fps?

 

Dzięki za te instrukcje, wiem, że mogę wydawać się drażniący, ale wolę o wszystko dopytać.

 

Brać sprężyny Modify !

Niestety nie ma w asortymencie :D

Link to post
Share on other sites

SHS się łuszczy i będziesz mieć syf w gearboxie. Zresztą te sprężyny są średnie.

Guardera kup i nie kombinuj z chińszczyzną.

Guardery mają zamieszanie w nazewnictwach, kupię M130 i będę miał co innego potem...

Oba tłoki to stal. W specyfikacji mają na przemian powpisywane stal/metal względem tytułu.

To po taki zestawik jutro mogę panowie skoczyć i wszystko będzie si?

 

Sprężyna Guarder SP120 czy 130?

Tłok SHS z 15 stalowymi zębami.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Takie z oznaczeniami palnego odpowiednika? Tak, KWA nie ma licencji na oznaczenia więc ich nie robi, a z żadnym partnerem mającym prawa do oznaczeń (Cybergun, ASGDK) w Europie nie jest im po drodze. Jeśli zaś chodzi o karabinki KWA z gb 2GX to raczej się nie zanosi żeby KWA przestało je produkować, więc spoko wodza. Po prostu czasy emki 500+ za tysiaka się skończyły.

Link to post
Share on other sites

Panowie, próbowałem wyjąć silnik z chwytu Desert RISa. Odkręciłem dekiel, odpiąłem kable i nic - silnik siedzi jakby go coś trzymało. Siłowo nie chciałem podchodzić - jest tam jeszcze jakiś dynks do wyjęcia, albo trik którego trzeba użyć? Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...