Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

 

Gietę posiadam już ponad rok więc gwarancja jej nie obejmuje, niestety podczas dzisiejszej strzelanki coś się z nią stało. Chwyt dolny był bardzo gorący tak samo jak bateria. Zostawiłem sprzęt na parę minut żeby ostygł ale dalej nie działał i gdy podłączyłem baterie słychać było taki stukot jakby bateria padła - ale to nie wina baterii (sprawdzana była na innych replikach).

Postanowiłem się za to zabrać i rozkręcić gb (pierwszy raz), po rozkręceniu z tym silniczkiem jest wszystko ok, zębatki są całe i nie wiem co jest przyczyną, jeśli wiecie lub podejrzewacie co jest przyczyną awarii to pomóżcie.

 

PS: U ojca w garażu znalazłem jakiś 100% olej sylikonowy, nada się do psiknięcie w zębatki czy nie? :blush:

 

Pozdrawiam

Edited by ripero01
Link to post
Share on other sites

Na moje to są styki przepalone trzeba wyczyścić.

 

 

Dobra panowie, dziękuje za pomoc ale niestety poległem (sprężyna mnie wykończyła, jak nie ona to przesuwające się zębatki)

 

Pooglądaj filmiki jak i gdzie złapać. Bo nie dasz rady skręcić.

 

 

EDIT:

Czy miałeś taki "myk" iż przy wciskaniu na spust musiałeś docisnąć go w lewo lub prawo, żeby doszło do wystrzału?

Edited by zajaszcze
Link to post
Share on other sites

Jak otworzyłem gb coś strzeliło, chyba sprężyna była naciągnięta. A tego myku ze spustem raczej nie miałem.

 

PS: Niestety udało mi się połamać takie odstające paski w prowadnicy sprężyny, to chyba nie ma takiego dużego znaczenia? :icon_razz2:

Edited by ripero01
Link to post
Share on other sites

Jeden z wielu problemów jakie miałem z g36 Od Cymy był podobny do Twojego. W pewnym momencie replika zaczęła rzęzić. W pierwszej chwili myślałem, że bateria pada, potem że gearbox lub silnik - wszystko jednak było ok. Okazuje się, że cały mechanizm napinający opada grawitacyjnie i następuje przesunięcie elemenentów mechanicznych względem siebie. Aby rozwiązać problem producent umożliwił przywrócenie układu do prawidłowego ustawienia poprzez zamieszczenie w rączce wkrętu który podnosi elementy mechaniczne. Mam nadzieje że Twój problem jest podobny i uda ci się go wyeliminować przy pomocy klucza ampulowego.

Link to post
Share on other sites

Ja już się poddałem :bialaflaga: To nie jest na moje nerwy.

Raczej zainwestuje w używaną replikę - cena około 250/300 zł. Nie wiem tylko na co zwrócić uwagę, pewnie przebieg i stan bebechów - no chyba, że coś jeszcze jest warte uwagi? :wink:

Edited by ripero01
Link to post
Share on other sites

Kupowanie repliki używanej, jeżeli się nie zna na serwisowaniu, też może być frustrującym przeżyciem. Naprawienie giety nie wydaje się być wyzwaniem pod względem technicznym (wymiana silnika, prowadnicy sprężyny, być może dokupienie zgubionych sprężynek/innych części których zużycia nie zauważyłeś). Jednak trzeba mieć trochę doświadczenia żeby wiedzieć jak złożyć gearbox, szczególnie chińskie v3 - za pierwszym razem zajmuje to kilka wieczorów a sprężyny i spusty latają po całym pokoju. :)

 

/autoreklama

Znam się trochę na serwisowaniu i jestem z Krakowa, możemy się dogadać odnośnie naprawy :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...