Kwaśniak Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Witam! Wpadło w moje ręce ostatnio G36 od JG , ponieważ zostało zakupione z pękniętym tłokiem i ja miałem nowy zamontować. Wsadziłem nowy tłok z nową głowicą jednak gearbox po złożeniu nie zadziałał. W środku wszystko wygląda ok. Po naciśnięci spustu na auto replika strzela pare razy, za każdym razem losową ilość czasami nawet dość długo po czym blokuje się tłok w tylniej pozycji i nie puszcza dopóki się nie rozbierze gb. Myślałem więc żę to wina układu elektrycznego jednak wymiana kabli na niskooporowe nie pomogła z innym silnikiem równierz jest to samo. Próbowałem także różnych wariantów z podkładkowaniem jednak zawsze efekt był ten sam nawet przy wyjęciu wszystkich podkładek. Nie wiem zupełnie w czym może być problem. Ktoś wie o co może chodzić? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 (edited) To może być za bardzo dociśnięty silnik. Albo tłok może być zbyt szeroki i trzeba podpiłować prowadnice. Albo po prostu batka jest za słaba. Przyczyn może być dużo. Edited May 18, 2012 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
Kwaśniak Posted May 18, 2012 Author Report Share Posted May 18, 2012 silnik nie jest dociśnięty wogóle i jego dociśnięcie lub nie nic nie zmienia. A co do tłoka to też o tym myślałem ale to nie ma jak sprawdzić a jak sie zrobi i to jednak nie będzie to to znowu może być problem. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Jak wyjmie się sprężynę, to nie ma problemu ze sprawdzeniem. Rozumiem, że wszystko jest przesmarowane jak należy? Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Próbowałem także różnych wariantów z podkładkowaniem jednak zawsze efekt był ten sam nawet przy wyjęciu wszystkich podkładek. Wyjaśnienie jest banalne - nie umiesz podkładkować. Jest to umiejętność niezbędna do jakichkolwiek prac w gearboxie. Jeżeli się tego nie umie to trzeba oddawać w ręce osób które się znają. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 "Wyjaśnienie jest banalne - nie umiesz podkładkować. Jest to umiejętność niezbędna do jakichkolwiek prac w gearboxie. Jeżeli się tego nie umie to trzeba oddawać w ręce osób które się znają. " Moim zdaniem podkładki nic do rzeczy nie mają , rozumiem gdyby włożył za dużo podkładek na jakąś zębatkę i ona by się blokowała ,ale kolega Kwaśniak napisał ,że nawet po wyjęciu wszystkich podkładek problem wciąż jest. Z twojej wypowiedzi wnioskuję ,że przyczyną tych "zacięć " jest właśnie złe podkładkowanie. Quote Link to post Share on other sites
Kwaśniak Posted May 19, 2012 Author Report Share Posted May 19, 2012 Wymiana tłoka na inny równierz nie pomogła mimo że luźno on chodzi bez sprężyny. Co do podkładkowania to nie wiem czy umiem czy nie ale swoją replike zrobiłem działa bardzo dobrze i nawet nie ma śladów zurzycia a tą próbowałem już na wiele sposobów i nadal było to samo. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 To skręć GB z samymi zębatkami i zobacz, czy po zakręceniu tłokową będą się chwilę kręcić, czy o nic nie trą (zwłaszcza o przerywacz), etc. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Jak kolega wyżej napisał zobacz zębatki czy nie mają jakiś oporów następnie przerywacz zobacz z płytką selektora i kostkę stykowa oraz kable. Może masz gdzieś coś przerwane albo wtyki nie stykają. Miałem nie jedną G36 i wiadomo że te repliki są mało awaryjne :). Aaa przy składaniu zobacz czy dobrze spust zamontowałeś. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Piszesz też o silniku- gdy jest na maxa odkręcony, nie powinien zachaczyć zębatek. Tak masz ? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Łożyskowana prowadnica sprężyny i głowica tłoka? Jeśli tak usuń z jednej strony łożyskowanie aby sprężyną miała więcej miejsca. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Więc tak, zrobiłem tą replikę i okazało się ,że łożyska były za ciasne przez co tłok blokował się w połowie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.