Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 nie wiem o co chodzi


Recommended Posts

Witam!

Wpadło w moje ręce ostatnio G36 od JG , ponieważ zostało zakupione z pękniętym tłokiem i ja miałem nowy zamontować. Wsadziłem nowy tłok z nową głowicą jednak gearbox po złożeniu nie zadziałał. W środku wszystko wygląda ok. Po naciśnięci spustu na auto replika strzela pare razy, za każdym razem losową ilość czasami nawet dość długo po czym blokuje się tłok w tylniej pozycji i nie puszcza dopóki się nie rozbierze gb. Myślałem więc żę to wina układu elektrycznego jednak wymiana kabli na niskooporowe nie pomogła z innym silnikiem równierz jest to samo. Próbowałem także różnych wariantów z podkładkowaniem jednak zawsze efekt był ten sam nawet przy wyjęciu wszystkich podkładek. Nie wiem zupełnie w czym może być problem. Ktoś wie o co może chodzić?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites
Próbowałem także różnych wariantów z podkładkowaniem jednak zawsze efekt był ten sam nawet przy wyjęciu wszystkich podkładek.

 

Wyjaśnienie jest banalne - nie umiesz podkładkować. Jest to umiejętność niezbędna do jakichkolwiek prac w gearboxie. Jeżeli się tego nie umie to trzeba oddawać w ręce osób które się znają.

Link to post
Share on other sites

"Wyjaśnienie jest banalne - nie umiesz podkładkować. Jest to umiejętność niezbędna do jakichkolwiek prac w gearboxie. Jeżeli się tego nie umie to trzeba oddawać w ręce osób które się znają. "

 

Moim zdaniem podkładki nic do rzeczy nie mają , rozumiem gdyby włożył za dużo podkładek na jakąś zębatkę i ona by się blokowała ,ale kolega Kwaśniak napisał ,że nawet po wyjęciu wszystkich podkładek problem wciąż jest. Z twojej wypowiedzi wnioskuję ,że przyczyną tych "zacięć " jest właśnie złe podkładkowanie.

Link to post
Share on other sites

Wymiana tłoka na inny równierz nie pomogła mimo że luźno on chodzi bez sprężyny. Co do podkładkowania to nie wiem czy umiem czy nie ale swoją replike zrobiłem działa bardzo dobrze i nawet nie ma śladów zurzycia a tą próbowałem już na wiele sposobów i nadal było to samo.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jak kolega wyżej napisał zobacz zębatki czy nie mają jakiś oporów następnie przerywacz zobacz z płytką selektora i kostkę stykowa oraz kable. Może masz gdzieś coś przerwane albo wtyki nie stykają. Miałem nie jedną G36 i wiadomo że te repliki są mało awaryjne :). Aaa przy składaniu zobacz czy dobrze spust zamontowałeś.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...