Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Zamówiłem taką od v3 i spiłowałem lekko zęby ale nie zdaje to egzaminu. Po 1 prowadnica przechyla się: góra dół , co może spowodować blokadę sprężyny. Po 2 ten walec jest węższy i sprężyna nachodzi na łożysko całkowicie go niszcząc.

Udało mi się kupić odpowiednią prowadnicę z tymi zębami głebiej osadzonymi ale musiałem dorobić podkładkę żeby nie powtórzyła się sytuacją z nachodzącą sp na łożysko. Poskładałem wszystko do kupy , 2/3 strzały kolejna przycinka... myślałem że mnie szlak trafi , wyjmuję sp , wciskam spust , ale dalej stoi , co nie miało nigdy wcześniej miejsca, po wyjęciu sp zawsze się odblokowywał.

Rozbieram GB i co widzę ? 2 zęby urwane od zębatki która napędza tłok. Masakra , czy tylko ja mam takie problemy z gieta aresa ? Bo na dzień dzisiejszy gieta ma 2 miesiace, wystrzeliłem z niej 2/3 magazynki a już jest 3 raz w serwisie. Jestem bardzo nie zadowolony z zakupu... Mogłem wziąść boyike...;p

Link to post
Share on other sites

@Garnek

Ares ma tylko wersje G36, G36K, G36C, SL8 i SL9

 

@Marins

Albo masz strasznego pecha, albo coś źle składasz.

 

prowadnica przechyla się: góra dół , co może spowodować blokadę sprężyny.

Nie wiem jak sprężyna mogła by zahaczyć o prowadnicę. Sprężyna naciska na zęby prowadnicy prostując ją. A nawet jeśli, to czubek prowadnicy jest zaokrąglony, a odległość między zwojami sprężyny bardzo, bardzo mała.

Po 2 ten walec jest węższy i sprężyna nachodzi na łożysko całkowicie go niszcząc.

Jaki walec?

 

Zacięcia w przypadku zmiany prowadnicy mogą być powodowane podwójnym łożyskowaniem (na tłoku i prowadnicy).

Trzeba sprawdzić czy cała sprężyna mieści się do tłoka z nową prowadnicą.

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

No właśnie się pytam , bo ja kiedyś miałem wersję KV pod brandem UMAREXa i też myślałem ,że to ARES :icon_smile:-a sypała się dokładnie tak samo jak koledze (teraz wiem ,że to było S&T) , teraz kupiłem ARESa ze speca i bangla na m130 bez problemu

Edited by Garnek
Link to post
Share on other sites

Wersja "K" kupiona właśnie w specu. Założyłem sp130guardera do nowego aresa i zaczely się problemy.

Walec , chodzi mi o prowadnice, tą część długą walcowatą ,która wchodzi w środek sprężyny. Dodam że na orginalnej sp 120 zacinki również występowały.

Masz racje , sp powinna dociskac równo prowadnice i nie powinno być mowy o zacince czy przechyleniu jej , ale że prowadnica od v3 jest cieńsza to bez podkladki sprężyna mi naszła na łożysko prowadnicy i je zniszczyła. W każym bądź razie jest oddana do serwisu gdzie mają być zmienione zębatki , wypodkładowane , kable niskooporowe przeniesione na tył do kolby typu sniper i wymiana cylindra na typ 2 + głowica cylindra. Może dysze jeszcze wymienie. Sprawdzę jak wróci czy mieści się cała sprężyna w tłoku ale z tego co pamiętam to wchodziła cała bo raz się zacieło jak tłok był maksymalnie wysunięty. Musiałem się nasiłować żeby wtedy wyjąć sprężyne :)

Link to post
Share on other sites

Czy poza łożyskiem na prowadnicy. masz też takowe w tłoku? Jeżeli tak to jest to przyczyna urwanych zębów.

Sp130 jest za długa, i wymaga wywalenia jednego łożyska. Poza tym trzeba prowadnicę sprężyny unieruchomić.

Wystarczy nawiercić, i nagwintować prowadnicę, oraz wkręcić śrubkę przy zmontowanym gb.

Link to post
Share on other sites

Czy poza łożyskiem na prowadnicy. masz też takowe w tłoku? Jeżeli tak to jest to przyczyna urwanych zębów.

Sp130 jest za długa, i wymaga wywalenia jednego łożyska. Poza tym trzeba prowadnicę sprężyny unieruchomić.

Wystarczy nawiercić, i nagwintować prowadnicę, oraz wkręcić śrubkę przy zmontowanym gb.

 

A sp 120 byłaby dobra ? Nie odebrałem jeszcze repliki ale nie kojarze łożyska w tłoku.

 

Chodzi Ci żeby od tyłu tą prowadnicę przykręcić , tam przy zębach ? Tak jak to jest orginalnie zrobione ?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Replika naprawiona. (G36K)

Wymienione zębatki na G&G High Torque

założony opóźniacz

dystanser

dysza ARESA

aluminiowa podwójnie uszczelniona głowica tłoka - SHS

kable niskooporowe , przełożone na tył

sp130 Guardera

łożyska wymienione .

 

Miała być sp120 G&G ale na tej replika osiągała 360fps . Po założeniu sp130 guardera wynik wynosi 450-460. Skąd taki skok? Rozumiem że guarder ma trochę zaniżone wartości ale 100fps różnicy ?

 

Wynik zadawalający , niestety po całym dniu strzelania(4k kulek) , fps spadły na 320-370. O co chodzi ?

 

Kolejna rzecz , strzelam na kulkach 0.28 madbulla ale sieje strasznie , kulka leci raz do gory , raz prosto , raz w lewo i prawo . Wiem że to nie wiatrówka, która strzela idealnie ale w 5l baniak z ok 30m trafiam przypadkiem... bo celując w nią kulki lecą dookoła niej :icon_smile:

 

Gdzie z mp5(5 letnia, full stock , nigdy nie rozbierana , nie smarowana itp) która ma 370fps , ta sama odległość , 6/7 trafień na 10. W giecie 2/3 na 10 gdzie jest niby pół precka...

 

Gumka hop up była nie ruszana, może to jej wina ? Czy coś innego ?

 

Jeszcze jedno , po czym rozpoznać ze hop-up jest na 0 jak tam nie ma żadnych oznaczeń?

Edited by Marins
Link to post
Share on other sites

@Marins

 

Kto Ci to składał?

 

Różnica w oznaczeniu i mocy sprężyn jest bardzo duża i bardzo różna.

Pytanie kiedy kupowałeś tą SP130 Guardera? Bo było z tym trochę zamieszania.

Stare SP130, miały moc obecnych SP140. Na obecnych SP130 można wyciągnąć około 480 fps, a może i więcej jak ktoś ma magiczne ręce.

 

FPSy spadły, więc coś się pewnie rozszczelniło. Pytanie czy rozszczelniło się na chwile i fps wrócą, czy trzeba znów grzebać.

 

Osobiście nie znam się na kulach. Używam różnych wag G&G lub Guardera. Co kupie inne to mi gorzej latają.

 

Ustawienie Hopka - Patrząc na okno wyrzutu łusek, jak kręcisz kółkiem w dół to zmniejszasz, jak w górę to zwiększasz.

Link to post
Share on other sites

Pan serwisant mi to robił :)

 

Spręzynę guardera kupowałem pod koniec grudnia.

 

Tak wiem jak się ustawia hopka , tylko nie wiem kiedy on jest w pozycji " 0 ". Większość replik jakie widiałem miały zawsze gdzieś napisane na pokrętle 0 a tutaj brak oznaczeń ,

 

Czy zmiana gumki może poprawić celność ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Już doszedłem , pokrętło od regulacji ma na tej metalowej części takie nadlewy porobione w miejscach min/max i 0.

A to ze siało było spowodowane zbyt długim dystanserem i hopup nie działał prawidłowo. Teraz hula aż miło :icon_smile:

Edited by Marins
Link to post
Share on other sites

Witam

Mam mały dylemat jeśli chodzi o moją "gietkę" a mianowicie jakiś czas temu kupiłem g36c Aresa już częściowo stuningowanego w

Gearboxie zostało zrobione:

cylinder typ 1 od SHS

dysza SHS do G36

głowica cylindra SHS G36

sprężyna ZC Leopard M120

silnik stockowy.

tłok Madbull - pomarańczowy

głowica tłoka ALU wentylowana od ULTIMATE

Poza tym lufa wewnętrzna zmieniona na jakiegoś chinola długości 455mm i gumka hop-up od systemy.

I całość generuje ok 430fps.

Moje pytanie brzmi czy da się w jakiś sposób jeszcze ją ulepszyć (mam w planach wydłużyć ją o kolejne 10cm więc precka + cylinder jest koniecznością), by miała lepszy zasięg i skupienie?

Planuje zrobić z niej parasnajperke z zasięgiem takim by bez trudu zdjąć gościa z 50-60m. Myślałem również nad sprężyną ale trochę boje się o zębatki.

Pozdrawiam

P.S. Jeśli to zły dział prosił bym o przeniesienie posta

Link to post
Share on other sites

Taka już była jak kupiłem, zastanawiam się na przedłużeniem bo u mnie jest więcej lasów niż budynków a po ostatniej strzelance byłem lekko zirytowany celnością giety, więc postanowiłem coś z tym zrobić.

Precka już od dawna jest w planach ale jeśli miałbym coś robić to zrobiłbym już wszystko.

I tu mam pytanie czy stockowy silnik wytrzyma sprężynę140-150?

Link to post
Share on other sites

Co do zasięgu i celności. Cyma 045 waliła na 30 metrów w puszkę po pepsi 9/10 strzałów a był to stock z gumką systemy. Na chińskim uszczelnieniu i chińskiej lufie 6.1 ~260mm. Cymą 040 mogłem bez problemu walczyć do 50m z wymienioną gumą na systemę - reszta stock.

Masz coś źle poskładane np. brudna lufa( lub po prostu to zła lufa jest :icon_smile:), zaolejona guma albo chcesz osiągnąć niemożliwą celność. Robienie z G36C- G36Niewiadomo co jest moim zdaniem poronionym pomysłem tak jak kładzenie do tego sp140 czy tam 150. Maks. co bym tam wsadził to sp120(ty masz 430fps- więcej nie potrzebujesz) i kupił promyka 247mm oraz odpowiedni cylinder. Przy wersji K można by się zastanowić nad sp130. Jak chciałeś długą łopatę trzeba było kupić G36E czy jak to się tam zwie.

Edited by 0wn
Link to post
Share on other sites

Ludzie strzelają się krótkimi ak, krótkimi emkami, krótkimi gietami, krótkimi sigami i jeszcze innymi krótkimi replikami w lesie.

Jeśli masz duży rozrzut i nie jesteś na 40-50m w stanie trafić w przeciwnika to masz problem z częściami a nie z tym, że masz krótką replikę. G36c cymy waliło na 50+ metrów i można było bez problemu grać tym w lesie a to było po wymianie lufy(systema 6.04 247mm) i gumki (systema energy)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...