Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Replika na start / Cyma 0.28 vs 0.39


Recommended Posts

Witam wszystkich :maniak_usmiech: jestem nowy w asg i chciałem sobię sprawić pierwszą replikę z tego co wyczytałem/polecili mi znajomi wybrałem firmę cyma i konkretnie te dwa modele

 

http://www.taiwangun.com/karabiny-szturmowe-aeg/cm-028-c.html

 

a to druga replika zależy jak z kasą będzie

 

http://www.taiwangun.com/karabiny-szturmowe-aeg/cm-039c-full-metal.html

 

i chciałem się spytać co lepiej wziąć na początek , która jest mniej wadliwa , do której jest więcej części jak by coś się rozwaliło ewentualnie póżniejszy tuning i tym podobne rzeczy ;p również jestem otwarty na waszę propozycję replik w podobnym przedziale cenowym które np: były by lepsze od tych dwóch modeli w/w :icon_razz2:

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź :icon_biggrin:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Preferowałbym ak47/m4 w sumie bo to g36 takie brzydkie jakieś :P lepiej później kupię ale chociaż coś bardziej ogarniętego więc narazie na tą 0.39 będę się nastawiał :) na prawdę jest to porządna replika ;p? nic nie odpada po jakimś czasie albo się psuje ? bo chciałbym trochę więcej info na temat właśnie tego 0.39c zresztą jest cudnie przerobiony i można go przez to łatwiej tuningować ? bo ma szyny dodane

Link to post
Share on other sites

bo chciałbym trochę więcej info na temat właśnie tego 0.39c zresztą jest cudnie przerobiony i można go przez to łatwiej tuningować ? bo ma szyny dodane

 

1. Szyny nic do tuningu nie mają, chyba że pisząc "tuning" miałeś na myśli dodanie latarki/lasera/kolimatora co (teraz nie piszę o kolimatorze) w realiach Airsoftu jest mało potrzebne. A jeśli stawiasz na lans to nie z taką repliką :icon_wink:

 

na prawdę jest to porządna replika ;p? nic nie odpada po jakimś czasie albo się psuje ?