Kenning Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 Witam, być może mój problem jest banalny, ale nie mogę poradzić sobie z odkręceniem tłumika płomienia. Dokładnie : sam tłumik daje się odkręcić w jedną stronę, ale wtedy schodzi jedynie jakby jego obudowa. Oto co zostaje : Gdy nakręcam "obudowę" i kręcę razem z nią w drugą stronę, tłumik ani drgnie, męczę się z tym już ze 2 godziny. Jakieś pomysły ? Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 (edited) Malutki imbusik z boku? Czy źle Cię zrozumiałem? Edited July 31, 2012 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
Bojan Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 A to nie jest przypadkiem to co chcesz odkręcić "dospawane/złączone stało" z lufą zewnętrzną? Widać gwint przecież do tłumika płomienia/dźwięku. Quote Link to post Share on other sites
Kenning Posted July 31, 2012 Author Report Share Posted July 31, 2012 0:52 - to jest gwint do tłumika dźwięku, u mnie to wygląda zupełnie inaczej. Po za tym, to, co u mnie zostaje ma średnicę ok 2,5 cm, a nie 1,4 Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 (edited) Jak rozumiem kręcisz w lewo, a nie w prawo, tak? Nie kręć tłumikiem, tylko złap za sam gwint i kręć w lewo. Tłumik jest blokowany bolcem, a to przeszkadza. Mogło też być tak, że ktoś zakleił gwint, wtedy spróbuj podgrzać replikę. Edited July 31, 2012 by Dread Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 Ta dziura na fotce to nie dziura po imbusie...... imbus jest przy podstawie muszki. Na logikę co on miałby tam trzymać? Lufę wewnętrzną? ;-) Jak wykręcisz imbus to musisz kręcić tą przejściówką tak jakbyś chciał dokręcić tą "obudowę" bo gwint jest lewy. Quote Link to post Share on other sites
Kenning Posted July 31, 2012 Author Report Share Posted July 31, 2012 Wiem, w tą stronę właśnie kręcę, i nic. W te dziurki włożyłem 2 imbusy i kręciłem, to ruszyło się nieznacznie, po czym upór był taki, że jeden imbus się złamał ... Próbowałem trochę WD-40 tam zaaplikować, ale nic nie pomogło Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 (edited) Te śruby imbusowe są tak miękkie, że naprawdę trzeba się starać by nie zrobić z nich "koła"(trzeba dobrać odpowiedni imbus który wypełni śrubę). Jak złamałeś na niej imbus to chyba był on dołączony do repliki. :icon_smile: Możesz spróbować podgrzać tą przejściówkę np zapalniczką. Czasem naleją tego kleju do gwintów i się zapiecze w cholerę, przykładem może być moje SW boyi w którym tłumik musiałem odkręcać korzystając z ...........kaloryfera, Edited July 31, 2012 by 0wn Quote Link to post Share on other sites
Kenning Posted July 31, 2012 Author Report Share Posted July 31, 2012 Niestety poddaję się i odsyłam to do nich na gwarancje, bo zauważyłem, że jeszcze magazynek jest pęknięty. Pechowy egzemplarz ... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.