Suchy_PL_ Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Witam, kupiłem nowe KWA na zbrojowni i po wystrzeleniu 1 lowcapa paroma krótkimi seriami replika się zblokowała tzn. tak jakby silnik nie dał rady ruszyć zębatką- zasiłka nowe Li-Po 7,4V 2200mAh naładowane iMaxem. Albo na zbrojowni żle wypodkładkowali przy założeniu sp130 i tłoka albo jakieś inne zło....miał już ktoś z was takie diabelstwo w KWA ?? Zwolnienie silnika nie przyniosło rezultatu :/ Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 19, 2012 Author Report Share Posted August 19, 2012 Nie mogę edytować, rozebrałem replikę i widzę, że zostawili łożyskowanie głowicy tłoka przez co sp130 nie miała miejsca , teraz wywalę łożyskowanie głowicy i powinno latać. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Uważasz że przez pierwszego lowcapa spężyna miała miejsce do pracy a później gearbox sie skurczył ? - Nie tedy droga. Owszem sprawdź sobie ręcznie krecąć zebatkami czy tłok wykonuje płynny pełny cykl ale to dla własnego spokoju. Problemu szukałbym gdzies indziej. Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 19, 2012 Author Report Share Posted August 19, 2012 Jak wyjąłem tłok to przetestowałem na płaskiej powierzchni czy sprężyna na prowadnicy wchodzi cała w tłok.......dopiero wchodzi po wywaleniu łożyska. jak narazie wystrzeliłem testowo 2 hi-capy i strzela...oby jak najdłużej...swoja drogą fpsy zmniejszyły się ciutek-7fps Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 (edited) Brawo. Zamiast odesłać na gwarancję, pierdzielisz się z tym sam, w dodatku osłabiając najwyraźniej uszczelnienie. Takich ludzi potrzeba nam więcej :hahaha: . Jakby chciał odesłać na gwarancję, to by to zrobił. Zdecydował się pogrzebać w replice sam, więc albo napisz coś, co będzie w stanie mu pomóc albo powstrzymaj się od pisania nic nie wnoszących komentarzy. Martinez. Edited August 19, 2012 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Jak znam się na replikach to mam tracić czas i pieniądze na wysyłki jeśli mogę to zrobić sam? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Jeżeli masz na koncie kilka doskonale złożonych replik, to wtedy serwisu obcego nie potrzebujesz. Ale kolega Suchy tego doświadczenia nie ma. Jeżeli ma, to "pardon moi", złożę publiczne przeprosiny. Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 19, 2012 Author Report Share Posted August 19, 2012 (edited) człowieku nie znasz mnie więc nie pisz głupot i pisz konstruktywnie na temat ...replika nowa ale ,że założone sp130 i tłok to po gwarancji a ty kolego SirHawk następnym razem doczytaj posty zanim zaczniesz pisać brednie....sprawa nr 2 ... różnica w fps może i nie istnieje bo nie przechronowałem jej na tym samym chrono... Jak znam się na replikach to mam tracić czas i pieniądze na wysyłki jeśli mogę to zrobić sam? no właśnie ..niestety nie każdy potrafi to pojąć. Edited August 19, 2012 by Suchy_PL_ Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Jeżeli serwis sklepowy zakładał, to gwarancja powinna dalej być uznawana za ważną. A jeżeli mam coś wnieść do tematu, to włóż jeszcze raz podkładki, powciskaj sprężynę i sprawdź latarką, co się z tymi podkładkami dzieje. Quote Link to post Share on other sites
Simmi Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 Jeżeli zażądasz wstawienia mocniejszej sprężyny przez serwis, oni nie mogą brać odpowiedzialności za wytrzymałość pozostałych elementów gearbox'a, których żywotność się zmniejsza. Quote Link to post Share on other sites
Gozer Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Za wytrzymałość nie, ale za poprawne funkcjonowanie jak najbardziej, przecież jak napisał kolega nic nie uległo uszkodzeniu tylko została nieprawidłowo złożona / wypodkładkowana. Ps. Suchy - wyjęcie łożyskowania faktycznie mogło pomóc, ale ja winy upatruję właśnie w nieprawidłowym podkładkowaniu. Przerabiałem temat z M130 i może ona chodzić z założonym łożyskowaniem. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Ale M130 a SP130 to nie to samo. SP130 ma historie właśnie tego, co prawda ja w KWA jeszcze tego nie spotkałem. Szczególnie przy tym problemie. Jeśli SP130 byłaby za gruba to nie powinno od początku działać, nie ma fizycznej możliwości. Raczej bym upatrywał problemu w marnym zasilaniu, złym wypodkładkowaniu (o ile w KWA to możliwe) albo w słabszym egzemplarzu silnika. Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 21, 2012 Author Report Share Posted August 21, 2012 (edited) Ale M130 a SP130 to nie to samo. SP130 ma historie właśnie tego, co prawda ja w KWA jeszcze tego nie spotkałem. Szczególnie przy tym problemie. Jeśli SP130 byłaby za gruba to nie powinno od początku działać, nie ma fizycznej możliwości. Raczej bym upatrywał problemu w marnym zasilaniu, złym wypodkładkowaniu (o ile w KWA to możliwe) albo w słabszym egzemplarzu silnika. no silnik ciągnie dobrze lecz grzeje się obojętnie jakby nie był wyregulowany....z tego co w dziale replik I klasy o m4 KWA pisali koledzy, czasami trafiają się słabsze sztuki silników i sie grzeją a niektórym nie...co do sp130 i niemieszczenia się w tłoku...sprzawdziłem go pod tym kątem i dziad chowa się cały dopiero po wywaleniu łożyska... gdzieś tu na wmasg czytałem, iż ktoś miał podobny problem po wypluciu 100 kulasów zacinki tłoka a po wywaleniu łożyska śmigało.....w mojej byłej replice BOYI też na sp130 musiałem wywalać łożysko....ale fakt niby nie powinno hulać od początku-daje mi to dużo do myślenia. Zobaczę jeszcze podkładkowanie jak będę wrzucał cylinder typu 0.... Edited August 21, 2012 by Suchy_PL_ Quote Link to post Share on other sites
Arek935 Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Mam zamiar zaopatrzyć się właśnie w taki zestaw (KWa m16 Defender Patrol ris i sprężyna 130). Czyli brać M130 a nie SP? a jaki tłok dobrać? wystarczy tylko tłok czy trzeba coś jeszcze? Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 21, 2012 Author Report Share Posted August 21, 2012 nie koniecznie....sp130 zdarzały się ciut za długie i trzeba było wywalać łożyskowanie w głowicy...w KWA nikt tego problemu nie miał oprócz mnie ..aż w weekend rozbiorę ja raz jeszcze i wymienię przy okazji cylinder na typ 0. co do tłoka wymieniłem na czerwonego ultimate do m170 i sprężynę a głowice tłoka zrobiłem wentylowana poprzez nawiercenie otworów i to tyle...na dniach wymienię okablowanie na modelarskie bo seryjne to dziadostwo i jak już wspomniałem wrzucę cylinder typ 0 z BOYI wypolerowany na lustro (ciekaw jestem efektu). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.