Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

tak, ten "zalecany gaz" to zdzierstwoi czysty bezsens...MG oczywiscie zadbalo o to by czesci takie jak zawor zwiekszonej przepustowosci mial dopiske w stylu "odporne na dzialanie green gas/propanu"(80zl)

I czy producenci celowo produkuja repliki ktore sa tak nietrwale na dzialanie green gasu/propanu?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

niby tak, ale seria... :cry:

 

[ Dodano: Nie 19 Mar, 2006 ]

chociaz nie, za zawor, mozna kupic praktycznie dod. mag(no troche doplacimy)i sie bardziej przyda

 

[ Dodano: Nie 19 Mar, 2006 ]

chociaz nie, za zawor, mozna kupic praktycznie dod. mag(no troche doplacimy)i sie bardziej przyda

Link to post
Share on other sites

Ludzie, wy chyba nie miślicie, w glockach 18 zawór pęka bo głównie strzela sie z niego z serii. Jak niewiadomo co który z Glocków kupić, to co za problem kupić g18 i strzelać z semi(i traktować go jak g17), a później kiedy wpłyną kolejne fundusze to dokupić metalowy zawór.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Teoretycznie 19 jest bardziej wytrzymała - ma jakieś tam części wzmocnione (BB loading ramp), która ponoć pękała ludziom w 17 i 18 za granicą - u nas się chyba to nie zdarzyło ani razu.

 

Na ile starcza wam jedno nabicie w 18c na singlu na green gazie, a ile na propanie? Bo ja zauważyłem coś niepokojącego - na gg starcza mi na 2,5 zwykłego maga, a na propanie tylko na 1,5. Dolny zaworek do napełniania uszczelniłem sobie recepturką :) Strzelałem w domu, więc temp wynosiła ok. 25 stopni. Jak u was z gazo-żernością?

Link to post
Share on other sites

4,5 maga z glocka 17stki? 8O

 

Bez obrazy, ale pier^%%$ od rzeczy taka opcja jest możliwa pod warunkiem że:

a) masz rozwalonego glocka coś dziala nietak pobiera mniej gazu i słabiej strzela.

B) podczas strzelania dodatkowo pierdzicie do magazynka.

 

Z długiego maga do glocka wystrzeliwywuje się w optymalnych warunkach 110-120 kulek a wy twierdzicie że 4,5 maga przy ujemnej temperatuże - niestety to jest NIEMOŻLIWE.

 

Strzelałem w zimie z KILKU modeli glocków których magazynki przed strzelaniem były porządnie grzane. Wystrzelenie całego maga to był naprawde wyczyn.

 

Nie uwieże dopóki nie zobacze jakiegoś filmu z dzisiejszą gazetą w tle ;}

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

To ja dorzuce swoje 3 grosze jako były właściciel 18stki i obecny właściciel 23F.

 

Na pierwszy ogień pójdzie wykonanie.

Jak na KSC przystało użyli dobrej jakości materiałów. ABS nie świeci się, jest matowy i sprawia dobre wrażenie. Z ABSu wykonany jest: korpus, zamek, spust, blokada magazynka, lufa zewnetrzna i cylinder od Blow-Backu.

 

Pociesza bardzo że wszystkie bebechy repliki zostały wykonane z metalu, nie wygląda on na stal, szczerze nie mam pojęcia coto jest ale wydaje mi się że jest to aluminium lub jakiś jego stop. Całość bebechów jest oksydowana(?).

bebechy15hb.th.jpg

mini_1144758808.jpg

 

Zauważyłem także że w replikach glocków 19, 23F, 26 i 26C prowadnica sprężyny także została wykonana z metalu, w 18stce była z plastiku.

mini_1144758811.jpg

 

Całość glocka dobrze spasowana nic w bebechach nie lata (oprócz lufy zewnętrznej, ale o tym później), całość pracuje podczas strzelania bez zarzutu.

 

UWAGA! Warto co jakiś czas przesmarować całą replikę olejkiem, spowoduje to mniejsze zużywanie się cześci i lepsza pracę mechanizmów. Szczególnie polecam smarowanie prowadnic tłoka od blow-backu przed każdą strzelanką!

 

Przy odbiorze repliki, sprzedawca powiedział że otrzymałem jakąś najnowszą wresje Glocka z 2006 roku, która podobno jest lepsza, niestety nie wiem czym różni się rocznik 2006 od poprzednich.

 

Osiągi.

 

Niestety nie posiadam chronografu lecz wg. Machineguna replika ma 285 fpsów, co chyba jest prawdą bo replika niesie całkiem daleko na około 35 metrów przy dobrze wyregulowanym Hop-upie lecz (hehe) niecelnie.

 

Według mnie repliki glocka, szczególnie te z full-auto stworzone są poto aby być niecelnymi :). Na dystansie 20 metrów na full auto cudem będzie trafienie w drzwi od stodoły. Na celność ma wpływ kilka podstawowych czynników.

1. A co ja bede mówił... sami oceńcie :)

mini_1144758813.jpg

Po pomiarach suwmiarką wyszło mi że lufa ma ok. 6.30mm co mówi samo za siebie. (dodam tylko że wszystkie glocki KSC mają takie lufy, nie tylko 23F)

2. Każda replika na full auto ma troche gorsze skupienie.

3. Lufa w tym modelu ma zaledwie 85 mm co też nie wpływa pozytywnie na skupienie.

4. W replice KSC tak jak w prawdziwym glocku lufa jest ruchoma. Rusza się ona nieznacznie na wszystkie strony, lecz są to ruchy na tyle znaczne żeby na większych odległościach zmienić tor lotu kulki.

5. Czynniki ludzki - spróbujcie utrzymać bestie na full-auto :)

 

Szybkostrzelność: Większość ludzi kiedy pierwszy raz dostaje coś z seri glocków z full auto do łapy mówi "o kur%#^" robi wielkie oczy rozdziawia buźke i deklaruje ze też chce takiego mieć. Cóż... nie dziwie się bo sam złożyłem kiedyś taką deklaracje i niedługo potem stałem się posiadaczem 18stki. Ale do rzeczy, szybkostrzelność 1200kul/min wydaje się realną replika naprawde pluje kulkami jak szalona.

 

Blow-Back. Miło kopie lecz niejest on jakoś super-mocny. Ja osobście lubie repliki z bardzo silnym blow-backiem. (moim ideałem jest Sigma 40F na CO2 :>) W przyszłości mam zamiar wyposażyć mojego "kloca" w metalowy zamek, coby zwiększyć siłę odrzutu i spowodować aby replika wydawała ładne metaliczne dźwięki przy strzelaniu.

 

Wygląd zewnętrzny.

Jak już wspomniałem replika zrobiona jest z dobrej jakości materiałów. Na korpusie widać wyraźnie ślady łączenia dwóch połówek - mi to nie przeszkadza. Oznaczenia - na korpusie wyglądają ok.

mini_1144758815.jpg

mini_1144758818.jpg

mini_1144758821.jpg

Gorzej sprawa ma się na zamku, oznaczenia są płytkie mało wyraźne i nie pomalowane na biało (malowałem sam)

mini_1144758823.jpg

mini_1144758826.jpg

Pocieszeniem może być to że na metalowym zamku produkcji bodajże G&G oznaczenia wyglądają o niebo lepiej.

 

Uwagi końcowe.

Replika raczej do walk w pomieszczeniach niż w otwartym terenie. Warta swojej ceny, dobrze wykonany model.

I uważajcie na szczerbinkę, ja swoją zgubiłem już podczas pierwszej strzelanki.

mini_1144758829.jpg

Link to post
Share on other sites

Tu niestety się z tobą nie zgodzę alias.

 

Glock 18C był pierwszym glockiem KSC który posiadał full-auto i miał kilka nie dociągnięć technicznych. 23F to późniejsze dziecko KSC które miało już dopracowane kilka szczegółów.

 

Przykładem może być słynny zawór wewnętrzny który w wielu 18stkach pękał, w 23F narazie nie spotkałem się z taką usterką.

 

Ponadto 23F ma kilka ulepszeń technicznych takich jak to:

mini_1144773161.jpg

 

Spotkałem się z kilkoma przypadkami gdzie w glockach 17stkach lub 18stkach pękał front zamka. W 23F wzmocniono czoło zamka milimetrową blachą która skutecznie powinna zapobiedz wystąpieniu tej usterki.

 

Ponadto zastosowano kilka nowinek technicznych, przykład - dodatkowe zabezpieczenia przed oddaniem nie kontrolowanego strzału.

mini_1144773163.jpg

 

Zaznaczam że staram się być obiektywnym w swoich wypowiedziach. Niejestem człowiekiem który ma pogląd "oo ja posiadam mp5, które jest najcelniejsze (mimo np. 2krotnie krótszej lufy od auga czy cuś...) ze wszystkich aegów, niesie na 60 metrów w stocku i jest nie do rozjebania".

Piszę suche fakty, staram się aby moje wypowiedzi nie były stronnicze.

Taka moja opinia.

Link to post
Share on other sites

8O Teraz to naprawde się zdziwiłem.

 

Jestem pewien na 100% że w mojej 18stce tego niebyło, ale cóż... miałem go dość dawno temu, dodatkowo został kupiony jako używany może poprostu starszy model?

 

Spróbuję dowiedzieć się czegoś od ludzi którzy mają swoje 18stki od dość dawna.

Link to post
Share on other sites

hehe... o gustach się nie dyskutuje, mi także 18c sie bardzo podoba 23f może troche mniej chociaż sam niewiem (nieźle nie? sam niewiem co mi się podoba...).

 

Pociesza mnie jedynie fakt że za kilka dni będe miał także 18c :)

 

Koniec OT

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Wczoraj dostałem osiemnastkę. Po wyciągnięciu z pudełka wiadomo :lol:

Niestety trafił mi się jakiś felerny :?: - objawy te same, o których już była mowa wcześniej. Kulki skręcają w lewo. Nie ma na to wpływu ustawienie hopapu i gumka jest oko nie przekręcona i nie podarta. Przed chwilą skończyłem preclufę dorabiać, jutro przetestuje może się polepszy :?

Już po wstępnym teście. Zasięg wzrósł o dobre 10 metrów, celność również i co najistotniejsze kulki nie skręcają jak na stoku w lewo :lol: Mowa oczywiście o singlu, na auto ciężko po kilku seriach wysnuwać jakieś daleko idące wnioski, ale to co mogę powiedzieć to: skupienie serią około 10-cio strzałową na dystansie 20m jakieś 35cm.

Podsumowując teraz jest niezły(hi-capa WE była lepsza i pomijam tu konstrukcję full metal), jako boczna dla mnie rewelacja.

Za bazę wyjściową do zrobienia lufy, posłużyła stokowa CA z eMki. Stok gloka ma luzy jak rajtuzy :wink:

 

Po pierwszej strzelance, około 200 kulek wystrzelonych w większości w trybie auto :twisted: poszedł zawór wewnętrzny :evil:

Żeby było śmieszniej pistolet strzelał nadal. W cylindrze bb została tylko część zaworka uszczelniająca wlot dyszy w kierunku lufy. Jakoś wkręciła się w sprężynę powrotną zaworka i dalej robiła. Innych strat w sprzęcie nie stwierdzono. Żerdź zaworka ze " skrzydełkami" kierunkowymi/prowadnicami została wystrzelona. Dorabia się nowa z mosiądzu, ale nie jestem pewien czy mosiądz będzie najlepsiejszy, może ktoś napisać z czego jest oryginał wykonany, albo jaki metal byście polecili?

 

[ Dodano: Czw 27 Kwi, 2006 ]

W związku z nawałem postów pozostałem przy mosiądzu. Po zamontowaniu wszystko działa jak przed awarią, a może nawet lepiej - ale to pewnie autosugestia?

 

[ Dodano: Pią 28 Kwi, 2006 ]

Po wystrzeleniu czterech długich magazynków na auto, stwierdziłem że pin nr26 blokujący zawór wew.24 i sprężynę zaworu25 wygiął się :!: Powód - zawór mosiężny jest za ciężki w porównaniu ze stokowym plastikiem i pracując powoduje wyginanie w/w pina. Wstawiłem pin utwardzany z klucza imbusowego 2mm. Ten na stówę wytrzyma. Pytanie czy wytrzyma plastikowy cylinder BB nr22.

 

I jeszcze pytanie do użytkowników 18c z metalowym zamkiem: czy zamek metalowy koniecznie wymaga metalowej żerdzi sprężyny powrotnej ze wzmocnioną sprężyną?

 

[ Dodano: Nie 30 Kwi, 2006 ]

Wszystkie dorabiane części przetrwały wczorajszą strzelankę, bez jakichkolwiek oznak zużycia :lol: Również cylinder BB wytrzymuje. Miałem okazję porównać moją 18c z identycznym modelem. Zarówno właściciel jak i ja, stwierdziliśmy zgodnie że mój ma mocniejszy odrzut. Ja strzelam na propanie a on na GG. Zastanawiam się czym jest o spowodowane - większym ciśnieniem w magu, czy metalowym zaworem wewnętrznym?

Ponawiam pytanie odnośnie zamka i sprężyny powrotnej. Naprawdę nikt nie posiada metalowego zamka w gloku 8O nie koniecznie 18c :?:

Link to post
Share on other sites

Ja mam metalowy zamek w G17, nie wymaga to zamontowania wzmocnionej sprężyny ale jeśli tego nie zrobisz to pistolet dosyć powaznie zmniejszy swoją szybkostrzelność. Większa masa zamka a co za tym idzie jego bezwładność spowodują, że stockowa sprężyna będzie miała trudności z dopchnieciem zamka w przednie położenie.

Nawet założenie wzmocnionej sprężyny do metalowego zamka spowoduje zauważalny spadek szybkostrzelności.

Kiedyś z kumplem robiliśmy test, on miał swojego G17 z plastykowym zamkiem a ja G17 z metalowym zamkiem i wzmocnioną sprężyną.

On wystrzelił 2,5 magazynka, u mnie gazu starczyło na niecałe 2 magazynki tzn. ostatnie strzały to już były właściwie "plunięcia" kulką.

Nie mówią już o tym, że on to wszystko wystrzełił dużo szybciej.

Ponadto zestaw - metalowy zamek i standardowa sprężyna, spowoduje, że nawet niewielkie zabrudzenia na szynach szkieletu będzie owocowało niedopychaniem zamka w przednie położenie. Sprężyna nie będzie miała siły żeby sobie poradzić z większą masą zamka i dodatkowym tarciem.

Do metalowego zamka polecałbym również wymianę zaworów w magazynku na to o większej przepustowości, tyle, że to droga zabawa bo jeden zawów kosztuje chyba z 90 zł a najtańszy magazynek 120 zł.

Link to post
Share on other sites

Wally, ale nie powiesz chyba ze nie ma wiekszych wrazen przy strzelaniu...metalowy zamek, sprezyna powrotna i zawor o zwiekszonej przepustowosci to spory wydatek ale mamy wtedy prawie oryginal(body z tworzywa, zamek z metalu). Jesli komus zalezy to to kupi ale i tak bedzie uzywal elektryka...Mam racje?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...