HeXs Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 (edited) Witam, czy według was jest sens tuningowanie Cm'ki ? Jeżeli tak/nie to proszę o uzasadnienie swojego wyboru/decyzji oraz doradzenie co ewentualnie warto wymienić. Proszę o pomoc :icon_smile: @edit. Od siebie dodam, że myślałem nad wymianą gumki od hop-up'a oraz sprężyny na mocniejszą. Póki co osiągam mniej więcej 30-35m dokładnego celowanie ( mam na myśli wielkość np. głowy człowieka ). Chciałbym osiągać takie osiągi również na 40-45m. Edited September 29, 2012 by HeXs Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 To zmień kulki i kup preckę. Link to post Share on other sites
SirHawk Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Potwierdzam. Link to post Share on other sites
Powała Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 To zmień kulki i kup preckę. ... i zmień gumkę na zieloną G&G. Link to post Share on other sites
HeXs Posted September 29, 2012 Author Report Share Posted September 29, 2012 A jak ze sprężyną ? Warto jest wymieniać ? Link to post Share on other sites
Powała Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) Najpierw wymień to co Ci radziliśmy, usuń nadmiar smaru i uszczelnij cały układ i wówczas sprawdź prędkość wylotową i przetestuj celność i zasięg repliki. Gearbox wytrzyma na pewno sprężynę M120, ale każde wzmocnienie sprężyny wpływa niekorzystnie na trwałość elementów ruchomych mechanizmu. Jeśli po zamontowaniu lufy precyzyjnej np http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1930&name=MadBull_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_Black_Python_-_455mm_-_AK,_SLR i wymianie gumki uzyskasz to co zamierzasz, po co nadwyrężać mechanizmy? Edited September 30, 2012 by Powała Link to post Share on other sites
HeXs Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 Pytam, bo jestem zielony jeśli chodzi o tuning etc. Dziękuje za odpowiedz, temat do zamknięcia. Link to post Share on other sites
stalker51 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Z Madbullami bym raczej uważał, mają dosyć wątpliwą reputację. Ja od siebie mogę polecić Guardera, albo systemę. Link to post Share on other sites
Powała Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Z Madbullami bym raczej uważał, mają dosyć wątpliwą reputację. Ja od siebie mogę polecić Guardera, albo systemę. Dałem tylko przykład... :icon_wink: Link to post Share on other sites
Stilgar Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Powiem tak. Jeśli jesteś "zielony" to jeśli chcesz cokolwiek zmienić to popytaj się znajomych czy ci pomogą (takich którzy się znają) Pooglądaj pełno filmów lub najlepsza opcja.... idź do serwisanta, zakup takie rzeczy: Lufa precka/gumka zielona GG (sam polecam, sam posiadam) no i kulki, ale to już róźnie bo kulki nie zmienają wiele jeśli masz nawet dobre :) Idź do serwisanta, niech ci dobrze uszczelni to zyskasz parę FPS Link to post Share on other sites
KubonMan Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Dodam od siebie że nie warto cokolwiek z tą cymą robić o ile jest z nowej serii. Oznaczenia na GB tuningowana przeze mnie cyma028 miała 02c . Tłok różni się kolorem od starszych wersji , jest biały , po 1500 kulkach na stockowej sprężynie (która nie jest chromowana w przeciwieństwie do wersji starszych), były ślady zużycia. Zębatki są ciemne , te starsze wersje miały jaśniejszy odcień i z moich doświadczeń były mocniejsze. Te z tej nowej cymy zdechły po 1500 kulkach na stocku i zaledwie 250 kulkach na m125, ogólnie bebechy z tej cymy były jakoś gorzej zrobione niż te z poprzednich serii. Wiem że opisywany przeze mnie przypadek nie jest jedyny. Link to post Share on other sites
Winiacz Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Ja miałem w swoim cm.028 (oznaczenie 02C) ten starszy tłok, i jasne zębatki. Uciągnęło to wszystko M125 i blow-back, przy równoczesnym serowaniu tłoka. Link to post Share on other sites
Recommended Posts