Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zębatki+lipo+silnik+spring=ROF?


Recommended Posts

Silnik np. P&J na magnesach neodymowych.

 

Nie chce mnieć kosiarki. Chodzi mi o to, że mam m4a1 G&G. Baterie chce schować pod chwytem przednim, ale w G&G są tam metalowe wzmocnienia i średnio mieści się batka 11,1V. Tak się składa, że mam lipo 11,1V z jednym trafionym ogniwem. Przerobie je na 7,4V i wstawie pod chwyt.

 

Zależy mi na zachowaniu Rof-u na poziomie 15 k/s.

 

Co masz na myśli "cylinder nie wyrabiał"? Jakiego miałeś Rofa?

Edited by tred211
Link to post
Share on other sites

To jak chcesz mieć 15 kulek na sekundę polecam zmienić sam silnik (Gfc tornado lub element s-h speed) oraz tłok (może być shs), silniki P&jota są mocne lecz wolne. Zmiana zębatek nie będzie prawie odczuwalna.

 

 

Cylinder nie wyrabiał ponieważ nie łapał już powietrza (krztusił się).

Cylinder typ 0 nie nadaje się do robienia kosiarek ponad 35/kulkowych.

W galaxy na cylindrze typie 4 można osiągać ogromne rofy.

Edited by Kohan warrior
Link to post
Share on other sites

Baterie chce schować pod chwytem przednim, ale w G&G są tam metalowe wzmocnienia i średnio mieści się batka 11,1V. Tak się składa, że mam lipo 11,1V z jednym trafionym ogniwem. Przerobie je na 7,4V i wstawie pod chwyt.

 

 

Jak chcesz przerobić ją na 7.4V? To nie jest NiMh że możesz odlutować jedno ogniwo i wszystko gra.

Link to post
Share on other sites

A oprócz przelutowania i przerobienia złącza balancera, należy coś jeszcze zrobić?

 

Silniki mam, batki mam różne i pozostaje mi tylko dokupić zębatki. Jak poskładam to dam znać jakie wyniki wyszły.

 

Złoże wszystko na springu m110 + zębatki ACM 13:1+ Lipo7,4V+okablowanie modelarskie +mosfet i opcjonalnie silnik P&J oraz Guarder High Speed Revolution.

Edited by tred211
Link to post
Share on other sites

da się przerobić batkę :icon_smile:

 

Jak? Gdyby tak można było zrobić, wiele osób samemu lutowałoby ogniwa i składało sobie pakiet jakie im najbardziej odpowiadają. Myślę że można zrobić więcej szkód niż pożytku, przypominam po raz kolejny że budowa LiPo to zupełnie inna bajka niż NiMh, więc lepiej nie kombinować jak koń pod górę.

Link to post
Share on other sites

To ja będę kombinował jak koń pod górkę i przerobię 11,1V na 7,4V :icon_wink:

 

I pytanie dlaczego te wiele osób nie składa sobie ogniw NIMH,takich jakie potrzebuja? Tylko kupują gotowe.

 

A dlaczego silniki guardera to kupa. Mają słabe żebatki owszem, ale ja mam np. guardera ITU i daje radę.

Edited by tred211
Link to post
Share on other sites

W takim razie zębatki 16:1 albo 13:1 + porządne podkładowanie.

Do tego dla pewności tłok shs'a 15 zębowego, utnij oczywiście ostatni ząbek.

Chcesz wsadzić m110, możesz śmiało brać łożyska kulkowe, wzrośnie lekko rofik oraz kultura pracy Gb.

No i na koniec lekką głowicę tłoka, polecam Elementa.

Link to post
Share on other sites

Ok czyli:

1. zębatki ACM 13:1

2. tłok: http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci/tloki/wzmocniony_tlok_z_trzema_stalowymi_zebami_acm.html

w tłoku spiłuję jeden ząb

3. lipo 7,4 V 15-20C

4. Łożyska kulkowe 7mm G&G

5. Głowica cylindra i tłoka elementa (właśnie luknołem i okazało się, że taką mam), dysza G&G

4. Najpierw silnik stock G&G, potem zwykły chiński, potem P&J na magesach neodymowych

5. Całość w GB ACM na 7mm łożyskach

6. Okablowanie modelarskie + mosfet AB. Złącza t-conector

7. Gearbox osadzony w body G&G. Front G&G.

8. Komora hop-up, lufa G&G, gumka systema

 

Jak poskładam podzielę się emocjami ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...