bugabuga Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 (edited) Witam, mam pytanie. Mianowicie złożyłem zamówienie na Gunfire, przelew poszedł i niby wszystko ok, lecz w liście aktualnie realizowanych zamówień pod rubryką płatność piszę "oczekuje na zaksięgowanie" znaczy to, że pieniądze nie doszły? Czy powinienem się martwić? Piszę ponieważ kwota jest duża, a to moja pierwsza transakcja na Gunfire. Proszę o pomoc! Edited November 5, 2012 by bugabuga Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 To znaczy,że oczekują na przelew. Gunfire to sprawdzony sklep,poczekaj cierpliwe,sprawdź czy na dobre konto wysłałeś pieniądze i kiedy. Czasem to trochę trwa. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 skoro przelewasz pieniądze, to potrzebują one czasu na dojście - normalne, nie masz się czym martwić :) w gunfire jestem stałym klientem, zawsze wszystko się zgadzało, raz nawet gratis się trafił ;) Quote Link to post Share on other sites
marcin_d Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Witam, mam pytanie. Mianowicie złożyłem zamówienie na Gunfire, przelew poszedł i niby wszystko ok, lecz w liście aktualnie realizowanych zamówień pod rubryką płatność piszę "oczekuje na zaksięgowanie" znaczy to, że pieniądze nie doszły? Czy powinienem się martwić? Piszę ponieważ kwota jest duża, a to moja pierwsza transakcja na Gunfire. Proszę o pomoc! A ile czasu minęło od przelewu do sprawdzenia stanu zamówienia na ich stronie? Quote Link to post Share on other sites
RamsiPL Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 sprawdź jutro, na pewno zaktualizują status, nie chcę mówić, że są opieszali, bo sklep jest solidny i sobie go cenię, ale mają dość systematyczny i schematyczny sposób pracy. - dzień 1 - złożenie zamówienia - dzień 2 - odebranie przelewu ( o ile wykonałeś go dnia pierwszego) - dzień 3 - pakowanie i wieczorem wysyłka składałem już u nich kilka zamówień i wyglądało zawsze według tego samego schematu, być może powolnie, ale zawsze pewnie i docierało dokładnie to co zamawiałem :) Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 A nie lepiej zapytać w gunfire, zamiast na forum? A może masz nadzieję, że tutejsi forumowicze mają dostęp do systemu zamówień tego sklepu, albo czytają z kryształowej kuli? Człowieku, masz problem, to wal do źródła, łap za telefon, wykręć numer, zapytaj, to Ci odpowiedzą. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Jesteś przekonany, że odbierają telefony za dwadzieścia dziewiąta wieczorem? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Nie, podobnie jak o tej porze nie działają już ani banki, ani facet, co aktualizuje w sklepie statusy, że o kurierach nie wspomnę. O tej porze kolega może co najwyżej poczytać nic nie wnoszące posty na forum, a nie rozwiązać problem. Chyba, że dla lepszego snu potrzebuje uspokojenia, ale osobiście znam lepsze sposoby na spokojny sen, niż pocieszanie przez obcych ludzi i jeszcze przez internet, że z moją kasą jest wszystko ok :P Quote Link to post Share on other sites
bugabuga Posted November 6, 2012 Author Report Share Posted November 6, 2012 Dzisiaj rano dostałem wiadomość, że nadal oczekują na wpłatę. Po powrocie ze szkoły zadzwonię. Quote Link to post Share on other sites
Legion665 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 (edited) Lekki offtop: Zawsze jak chcesz by transakcja była realizowana szybciej to dogadaj się ze sklepem. Chociaż nie we wszystkich sklepach to tak działa - ja tak robiłem na Taiwangunie, gdy nagle musiałem dokonać zakupu przed wyjazdem i zależało mi na czasie. Najpierw zadzwoń do sklepu i spytaj się o możliwość natychmiastowej wysyłki za okazaniem potwierdzenia przelewu i jak się zgodzą to składasz zamówienie i w uwagach wpisz, że prosisz o szybką wysyłkę wedle możliwości po czym wyślij maila na adres sklepu ze skanem potwierdzenia przelewu czy z elektronicznym potwierdzeniem wpłaty zassanym z Twojego konta. Moje zamówienie zostało zrealizowane (wysłane do mnie) tego samego dnia, jeszcze zanim kasa doleciała na konto sklepu. Aczkolwiek robiłem już tam zakupy wcześniej więc kwestia zaufania też gra tu sporą rolę. Zawsze mogą odmówić - pozostaje wtedy czekać. Odnośnie tego czego dotyczy ten temat, to jeśli puściłeś przelew z Poczty, Żabki czy jakiegoś Relay to nie dziw się, że długo idzie. Przelew z Poczty potrafił (dawno nie wysyłałem nic przelewem na Poczcie) "wychodzić" 3 dni zanim doleciał do odbiorcy. Teraz były Święta więc systemy bankowe jeśli pracowały to tylko dla przelewów priorytetowych. Wszystko odkorkowało się dopiero wczoraj więc nie przejmuj się, że jeszcze wpłata nie została zaksięgowana. Nawet godzina nadania przelewu ma znaczenie. Wysyłając przelew np z PKO do ING też należy liczyć się z postojem, bo przelewy międzybankowe potrafią wychodzić cały dzień... Powstały nawet kalkulatory by mniej więcej wiedzieć kiedy kasa wyjdzie z Twojego banku i mniej więcej kiedy dotrze do banku odbiorcy :icon_smile: tu masz link (nie trzeba wpisywać nr konta) http://www.finanse.e.../banki/przelewy Edited November 6, 2012 by Legion665 Quote Link to post Share on other sites
3siek Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Dopiero co był długi weekend, banki nie pracowały, albo pracowały opieszale, ludzie narobili przelewów, teraz muszą to pozaksięgowywać, gunfire'owi pewnie też się trochę zleceń nazbierało. Troche cierpliwości, przy wszelkich świętach zawsze tak jest. No i tak jak mówili koledzy, w razie czego rozmawiaj ze sklepem bezpośrednio. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Prawdziwy horror z księgowaniem wpłat jest na gwiazdkę,dzieci dostają repliki a stali bywalce czekają 2 tygodnie na kulki... Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Zawsze można zamówić za pobraniem, jak się komuś wyjątkowo spieszy :icon_rolleyes: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.