Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Sklep] Deltashop


Recommended Posts

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Dzisiaj byłem z bowmanem na reklamacji w sklepie stancjonarnym. Z pracownikiem sklepu na miejscu zgodnie stwierdziliśmy, że jednak coś mu jednak dolega i po dłuższej rozmowie doszliśmy do porozumienia w postaci zwrotu gotówki. Fajnie, że w końcu udało się dojść do porozumienia, a wystarczyło pojawić się w sklepie stacjonarnym i chwilę porozmawiać w cztery oczy. Tutaj plus dla sklepu z polubowne załatwienia sprawy.

 

Minus jest taki, że chyba bodajże właściciel sklepu za to, że sprawę opisałem na WMASGu ciągle krzyczał na mnie, gdy rozmawiałem z pracownikiem (co nie ułatwiało rozmowy, bo wszystkich nas nerwy poniosły) i dał mi szlaban na pojawianie się w sklepie stacjonarnym. Szkoda, bo chciałem u nich zakupić Combat Pantsy od TMC i będę musiał jechać do konkurencji. Ogólnie pierwszy raz się spotkałem w jakimkolwiek sklepie ASG z taką sytuacją aby ktoś tak podnosił głos na mnie. Jednym słowem poczułem się potraktowany jak gówno.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

A po co? Lepiej potem psioczyć na sklep. Lepiej przyjść i biadolić (po miesiącu albo w internecie), że towar nie taki. Czemu nie zgłosiłeś? Standardowa odpowiedź - nie chciało się, to tylko dyszka (ale wystarczająco dużo, by robić sklepowi lub sprzedawcy małe piekiełko). Jak sprzedawca radzi "weź pan paragon to odmienisz w razie, gdyby było złe" to mów, że nie potrzebujesz, bo na pewno jest dobre. Następnego dnia przyjdź i biadol, że nie takie, że sprzedawca paragonu nie dał i żądaj zwrotu lub zamiany.

Ech... Klienci, gdyby nie to, że dzięki nim mam pracę (nie w Deltashopie, ale pewnie doświadczenia mamy podobne) to bym chyba połowę z nich wystrzelał.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ze wszystkich sklepow w ktorych zaopatrywalem sie w szpej Delta wypadla najgorzej, ale i tak koncowo chlopaki wyszli z twarza. Asortyment dobry, bo mega duzo rzeczy na stanie i nie trzeba zamawiac w wielu miejscach (tak trzymac !! ),ale bajzel przy zamowieniu i reklamacji. Dodatkowo tlok czeskiej produkcji airsoftpro ktore okazal sie dosc badziewny (sruba mocujaca o rozmiar za mala ?) +mosfet jefftrona zfajczony przy pierwszej probie odpalenia. Niestety nie ma jak udowodnic wadliwosci takiego ukladu (jak i bledu montazu wg oficjalnej instrukcji ze strony jefftron), wiec to tylko osobiste doswiadczenia w ramach przestrogi zeby uwazac przy zakupie owych produktow i ew rejestrowac proces montazu.

 

A co do bajzlu z zamowieniem, paczka przyszla bez jednego produktu, na paragonie pozycja istniaja z wlasciwia cena ale niewlasciwym produktem (opisanym jako przesylka) .

Po zlozeniu reklamacji przez strone z zamowieniem dlugo cisza. Dopiero kontakt bezposredni na skrzynka mejlowa poskutkowal przyjzeniem sie sprawie i w ostatecznosci po paru dniach wysylka brakujacego sprzetu na podany adres.

 

Tak czy inaczej ze wg. na dostepnosc produktow, oraz ceny nie odbiegajace od standardow rynkowych na pewno zawitam u nich ponownie.

 

Duzy + za wzorowy kontakt telefoniczny przy pierwszym zamowieniu i mala uwaga na przyszlosc. Jesli chcecie wyslac zamowienie niekompletne to informujcie klientow. Kazdy przeciez wpisuje nr telefonu / meil przy rejestracji i taka wiadomosc na pewno bedzie mile widziana, zamiast otwierac paczki w ktorej nie ma wszystkiego tuz przed wymiana kompozytu... :maniak_luzik:

Pozdrawiam !

Link to post
Share on other sites

W tym tygodniu zamówiłem komorę Hop-Up do M4 gen. 2, tą najprostszą, a już wczoraj udało mi się ją odebrać. Z pewnością dość szybka przesyłka, to trzeba przyznać, lecz produkt i jego jakość, żenada. Dostałem komorę, której nie idzie złożyć w całość. Po pierwsze ramię od dociskania hop'a miało za ciasną dziurkę i nie można było wepchnąć pinu. Po drugie bolec, na który nakłada się pokrętło do regulacji hop'a był zbyt wąski, a kółko latało na nim jak chciało, w ogóle nie trzyma ustawienia hop'a (cały czas wraca na pierwotną pozycje). Poza tym pierścienie, które nakłada się na wystające elementy, co by nic nie uciekło, są tak twarde, że nie da się ich wepchnąć na swoją pozycje. Na stronie widnieje informacja odnośnie czasu, który trzeba poświęcić na składanie komory i jest to czas do 5 minut, zaś mi zajęło to, aż 39 minut, a komora nadal była w częściach.

 

Komora PDI, którą dostałem prawie rok temu też nie zachwycała, śrubki nie trzymały nacisku na gumkę, natomiast gdy zamówiłem zwykły stalowy cylinder, dostałem niklowany (15 zł droższy). Nie mniej jednak, sklep popełnia błędy i najwidoczniej nie sprawdza swojego towaru tak jak powinien. Pozostałe zamówienia na plus. Sklep polecam tylko w nagłych przypadkach, gdy w tych dobrych sklepach nie ma tego, czego chcemy.

 

Pozdrawiam,

M.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pomimo, że zakup nie doszedł do skutku, to jednak wypada wystawić opinię pozytywną. Zamówiłem, okazało się, że towaru jednak nie ma, jednakże sklep próbował sie ze mną skontaktować w celu oddania kasy/zaproponowania czego innego - dawali dobrą zniżkę na inny podobny produkt, ale nie byłem zainteresowany. Koniec końców bez problemu dogadaliśmy się w sprawie zwrotu kasy.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...