kashalot Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Muszę zareklamować replikę rk-06 zakupioną na Gunfire, ale potrzebuję podpowiedzi aby reklamacja trwała sprawnie. W co mam to zapakować, czy dołączyć coś oprócz podstawowych dokumentów, przez co mam wysłać (np.poczta polska (lub kurier po to przyjechał)). Jak ktoś już reklamował tam swoją replikę to proszę opisać (najlepiej w punktach) co robiliście. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Przypomnij sobie w jakim stanie ją dostałeś. Włóż ją do pudełka, owiń dużą ilością folii bąbelkowej. Wysyłaj koniecznie kurierem jako przesyłkę delikatną, czy coś takiego. Na pewno nie wysyłaj pocztą polską. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Bez przesady , jeżeli dobrze zapakujesz to nawet poczta nic mu nie zrobi . Swego czasu zapakowałem talerz i wyrzuciłem z 2 piętra i nic się nie stało , więc nie przesadzajcie . Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 (edited) Szukaj odpowiedzi na forum.Tiaa. Może lepiej w warzywniaku zapytaj? :bialaflaga: http://gunfire.pl/Ja...ut-pol-115.html Edited December 3, 2012 by toni8567689 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Ło, Toni doradził :D. Lol. Jak reklamować? Ano napisz sobie pismo, dołącz kserokopię paragonu. W piśmie napisz (w zależności od tego co Ci przysługuje z tytułu niezgodności bla bla bla, doczytasz sobie w ustawie) czy żądasz naprawy czy wymiany na nowy egzemplarz. Powołaj się na te paragrafy i inne cuda bajery, dopisz, że załączasz kserokopię dowodu zakupu i czekaj na odpowiedź. Jak jest pozytywne to cieszysz sie nową repliką (lub np naprawioną jeśli wymiana Ci już nie przysługuje). Jak negatywnie to piszesz odwołanie informując jednocześnie, że w praypadku powtórnego odrzucenia Twojej reklamacji skierujesz sprawę np (bo opcji jest kilka ale osobiście polecam tą) do Państwowoej Inspekcji Handlowej (za jej pośrednictwem będziesz dochodził swoich praw najpierw na drodze ewentualnego dogadania się w polubownym sądzie konsumenckim). Pakujesz paczkę, pismo i kserówkę paragonu, wysyłasz. Potem tylko, jak juz wykłucisz się o swoje nie zapomnij przypomnieć sklepowi, że pokrywa koszty wysyłki również do nich ;]. Przegapiłem coś? Aha, NIGDZIE i NIGDY nie uzywaj słowa "gwarancja". Nie powołujesz się i nie korzystasz z GWARANCJI tylko z USTAWY i z niej wynikających praw. Powodzenia, jak by co- grzeb na stronach PIH lub Rzecznika Praw Konsumenta, Federacji Konsumentów itp. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 Może zanim wybierzesz czy z ustawy, czy z gwarancji, to powiedz co się stało replice, kiedy zakupiona i w ogóle. Quote Link to post Share on other sites
dj_drops Posted December 4, 2012 Report Share Posted December 4, 2012 Ja Ci tylko powiem, że współczuje wysyłania na gwarancji czegoś do GF, tak jak pisze Dread, napisz co się stało, może nie wymaga to naprawy gwarancyjnej. Quote Link to post Share on other sites
kashalot Posted December 4, 2012 Author Report Share Posted December 4, 2012 (edited) Nie wiem co dokładnie się stało. Akumulator ok, magazynek ok. Replika nie strzela, a gearbox wydaje dźwięk wiertarki. EDIT: mam temat "Boyi niby dobre." w dziale Problemy i serwis -> Repliki elektryczne Edited December 4, 2012 by kashalot Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.