Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36c JG - Składanie GearBoxa do kupy


Recommended Posts

Na początku podkreślę, że w kwestiach technicznych replik jestem dość mocno początkujący. Jakiś czas temu dostałem G36c w...częściach (w tym GB). Nigdy nie rozkładałem repliki a co dopiero składałem ale z racji, że zawsze jest ten pierwszy raz odpaliłem filmik na YT "techniczny" i przystąpiłem do pracy. Częściowo złożyłem GB, mówię częściowo bo zostały mi "nie użyte" takie elementy:

http://zapodaj.net/d...30bafe.jpg.html

http://zapodaj.net/2...edb9c1.jpg.html

Ale jeśli dobrze wnioskuję montuje je się "po zamknięciu pokrywy" GB?

 

No i podłączam silnik do GB, wpinam w batkę i oto efekt...

http://youtu.be/jkYtLC8nFEY

http://youtu.be/HR_OezpJkbA

 

Jak widać coś nie działa, w dodatku "spust" też chyba nie działa poprawnie? Może ktoś umiałby mnie troszkę nakierować, coś podpowiedzieć co jest nie tak i co zrobić? :icon_smile:

 

Ps. Od razu mówię, że jestem początkujący tak więc nie bijcie! :icon_mrgreen:

Edited by afrowawa
Link to post
Share on other sites

Ok znalazłem tą sprężynkę :icon_biggrin: Dobrze zamocowałem blokadę spustu? Filmik:

http://youtu.be/8YRgg9PBxY8

 

Tylko jak widać w jego drugiej części GB...dalej nie działa. Jak widać mimo naciskania spustu ta blaszka nie wchodzi między styki, z kolei jak ją wpycham ręcznie śrubokrętem wchodzi, tak więc tu przyczyna nie leży po stronie kabli/styków? Tylko czemu ta blaszka nie wchodzi, pominąłem jakąś część? :icon_cry:

 

 

Ps. Znalazłem homorę hopa:

http://zapodaj.net/5a983209bd0ea.jpg.html

Wszystko jest czy czegoś brakuje?

Link to post
Share on other sites

W mojej starej g36, miałem ten sam problem.

Po pierwszym strzale, styk mi wyskakiwał do góry i spust nie mógł go pchać do przodu.

W mojej replice odkręciłem całkiem tą blaszkę od zew. strony GB i wywaliłem blokadne wraz z sprężynką.

To sprawiło, ze GB smiga teraz normalnie.

 

 

PS. Straciłem możliwość blokowania repliki.

Link to post
Share on other sites

Komora hop-up jest kompletna. Częśc w górnym lewym rogu to atrapa zwalniacza zamka (blot catch). Wkłada się ją do body w miejscu gdzie wchodzi spust przed włożeniem gearboxa. Potrzebna do tego jest jeszcze sprężynka, krótka, o takiej średnicy jak ten cycek w atrabie zwalniacza (bywa, że ma kształt stożka)

 

Zamontuj wszystkie części w gearboxie, tak jak byś miał go za chwilę skręcić i zrób fotkę i wrzuć tutaj. Zrób jeszcze osobo fotkę tej części, która zwiera styki, oraz części spustu. Albo coś jest źle złożone, albo uszkodzona jest kostka stykowa.

Edited by tred211
Link to post
Share on other sites

Masz ruchomy "paluszek" do wymiany:

Może być:

-uszkodzony

-z innej niekompatybilnej kostki

-lub do wymiany nieruchoma część styków.

Ogólnie to trzeba spasować te dwie części lub kupić nowe byle nie z Ultimate.

 

Kostka jest na pewno od jednego modelu, z tego co wiem został rozkręcony bo były problemy z selektorem ognia czy czymś, nie pamiętam dokładnie bo leży u mnie w częściach od prawie roku :)

 

Komora hop-up jest kompletna. Częśc w górnym lewym rogu to atrapa zwalniacza zamka (blot catch). Wkłada się ją do body w miejscu gdzie wchodzi spust przed włożeniem gearboxa. Potrzebna do tego jest jeszcze sprężynka, krótka, o takiej średnicy jak ten cycek w atrabie zwalniacza (bywa, że ma kształt stożka)

 

Zamontuj wszystkie części w gearboxie, tak jak byś miał go za chwilę skręcić i zrób fotkę i wrzuć tutaj. Zrób jeszcze osobo fotkę tej części, która zwiera styki, oraz części spustu. Albo coś jest źle złożone, albo uszkodzona jest kostka stykowa.

 

A z tej foty komory ten złoty pierścień zakłada się jako dystans między sprężyną a komorą tak? Ogólnie po oględzinach wyszły jeszcze takie kwiatki:

http://zapodaj.net/3e416fb1856c2.jpg.html

http://zapodaj.net/eacd698d501c4.jpg.html

 

Czyli oznacza to chyba konieczność wymiany lufy zewn.?

 

Co do fot rozebranego geara:

http://zapodaj.net/e16f7583c64c1.jpg.html

http://zapodaj.net/f227105631330.jpg.html

http://zapodaj.net/bb0ba4fb1a448.jpg.html

 

Na 3 widać sprężynkę na tej "ruchomej kostce"

Link to post
Share on other sites

sucho dość :)

 

Na przeskakującą bolec od styków jest kilka metod:

- włożenie odwrotnie małej sprężynki od styków

- danie małej podkładki pod oś spustu lub pod oś elementu łączącego spust z kostką stykową

- nie przykręcanie na chama śruby znajdującej się w pobliżu spustu.

 

Na pocieszenie Ci powiem, że to już taki urok v3 - też za moim pierwszym razem się nad tym długo męczyłem. Jak raz pokonasz spust to później będzie z górki :)

 

A co do wymiany lufy zewn. - ten element tak często pęka, że lepiej rozwiązać problem za pomocą doklejenia podkładki między komorą hu a gearboxem.

Link to post
Share on other sites

A nie masz przypadkiem drugiego elementu spustu odwrotnie? Masz język spistu i za nim drugi element o metalicznym "kolorze" nie wiem jak to znazwać fachowo ale ma on klin pod kątem prostym, jesli go odwróciłes o 180stopni bokiem to jest on inaczej i nie pcha prawidłowo elementy w kostce stykowej tylko go podnosi. Upewnij się co do tego

 

EDIT: chodzi o ten element po lewej stronie języka spustowego. http://www.claudpfeiffer.com/Ron/triggermod/Triggermod2.jpg

Edited by CerberBP
Link to post
Share on other sites

Płytkę selektora udało mi się znaleźć w gratach :icon_biggrin: Ale nadal mam zabawę z tymi stykami bo ta blaszka ucieka na górę, próbowałem kombinować z ułożeniem sprężynki ale i tak po 2-3 naciśnięciach na spust ucieka do góry, co robić więc? :icon_neutral:

 

Ja tam z V3 nie mam żadnych problemów, skręcane i rozkręcane dziesiątki razy i zawsze wszystko działa :icon_biggrin:

 

Widocznie masz jakiś lepszy ten V.3 :icon_lol:

Link to post
Share on other sites

No i udało się (jak na razie) ogarnąć te styki, kolega Kantek dobrze mówił "żeby nie dokręcać" na chama, otóż ja nie miałem śrubki do tej plasticzanej kostki (w która wchodzi blaszka) więc ją wziąłem...na klej, odklejenie załatwiło sprawę :icon_mrgreen: No i mam generalnie pytania, bo złożyłem GB, strzela i pojawiły się wątpliwości czy wszystko jest OK, a więc jak strzelamy na pojedynczym to dysza jest "mniej wysunięta":

http://zapodaj.net/a3fda222a29da.jpg.html

http://zapodaj.net/affdd399e8eee.jpg.html

 

Z kolei jak prujemy na auto i spring pozostanie napięty to dysza bardziej wystaje, czy wszystko jest OK czy znowu coś spartoliłem?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...