afrowawa Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) Na początku podkreślę, że w kwestiach technicznych replik jestem dość mocno początkujący. Jakiś czas temu dostałem G36c w...częściach (w tym GB). Nigdy nie rozkładałem repliki a co dopiero składałem ale z racji, że zawsze jest ten pierwszy raz odpaliłem filmik na YT "techniczny" i przystąpiłem do pracy. Częściowo złożyłem GB, mówię częściowo bo zostały mi "nie użyte" takie elementy: http://zapodaj.net/d...30bafe.jpg.html http://zapodaj.net/2...edb9c1.jpg.html Ale jeśli dobrze wnioskuję montuje je się "po zamknięciu pokrywy" GB? No i podłączam silnik do GB, wpinam w batkę i oto efekt... http://youtu.be/jkYtLC8nFEY http://youtu.be/HR_OezpJkbA Jak widać coś nie działa, w dodatku "spust" też chyba nie działa poprawnie? Może ktoś umiałby mnie troszkę nakierować, coś podpowiedzieć co jest nie tak i co zrobić? :icon_smile: Ps. Od razu mówię, że jestem początkujący tak więc nie bijcie! :icon_mrgreen: Edited December 17, 2012 by afrowawa Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Co prawda jest to spust od Ak, ale zasada ta sama. Podkładkę daj pod sprężynę główną na prowadnicę ( ta plastikowa część). Brakuje Ci jednej sprężynki do blokady spustu. Zaraz wrzucę zdjęcie i powiem o co chodzi Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) Na zdjęciu zaznaczone miejsce, gdzie powinny być te dwie części. Sprężynka jest podbna do tej z długopisu. Edited December 17, 2012 by tred211 Quote Link to post Share on other sites
afrowawa Posted December 17, 2012 Author Report Share Posted December 17, 2012 Ok znalazłem tą sprężynkę :icon_biggrin: Dobrze zamocowałem blokadę spustu? Filmik: http://youtu.be/8YRgg9PBxY8 Tylko jak widać w jego drugiej części GB...dalej nie działa. Jak widać mimo naciskania spustu ta blaszka nie wchodzi między styki, z kolei jak ją wpycham ręcznie śrubokrętem wchodzi, tak więc tu przyczyna nie leży po stronie kabli/styków? Tylko czemu ta blaszka nie wchodzi, pominąłem jakąś część? :icon_cry: Ps. Znalazłem homorę hopa: http://zapodaj.net/5a983209bd0ea.jpg.html Wszystko jest czy czegoś brakuje? Quote Link to post Share on other sites
milosz Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 W mojej starej g36, miałem ten sam problem. Po pierwszym strzale, styk mi wyskakiwał do góry i spust nie mógł go pchać do przodu. W mojej replice odkręciłem całkiem tą blaszkę od zew. strony GB i wywaliłem blokadne wraz z sprężynką. To sprawiło, ze GB smiga teraz normalnie. PS. Straciłem możliwość blokowania repliki. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) Komora hop-up jest kompletna. Częśc w górnym lewym rogu to atrapa zwalniacza zamka (blot catch). Wkłada się ją do body w miejscu gdzie wchodzi spust przed włożeniem gearboxa. Potrzebna do tego jest jeszcze sprężynka, krótka, o takiej średnicy jak ten cycek w atrabie zwalniacza (bywa, że ma kształt stożka) Zamontuj wszystkie części w gearboxie, tak jak byś miał go za chwilę skręcić i zrób fotkę i wrzuć tutaj. Zrób jeszcze osobo fotkę tej części, która zwiera styki, oraz części spustu. Albo coś jest źle złożone, albo uszkodzona jest kostka stykowa. Edited December 17, 2012 by tred211 Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Masz ruchomy "paluszek" do wymiany: Może być: -uszkodzony -z innej niekompatybilnej kostki -lub do wymiany nieruchoma część styków. Ogólnie to trzeba spasować te dwie części lub kupić nowe byle nie z Ultimate. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Mnie to wygląda na źle złożony zespół styków, sprężynka na kostce stykowej jest ?? http://www.youtube.com/watch?v=0a5qYvRg3N0 Quote Link to post Share on other sites
afrowawa Posted December 17, 2012 Author Report Share Posted December 17, 2012 Masz ruchomy "paluszek" do wymiany: Może być: -uszkodzony -z innej niekompatybilnej kostki -lub do wymiany nieruchoma część styków. Ogólnie to trzeba spasować te dwie części lub kupić nowe byle nie z Ultimate. Kostka jest na pewno od jednego modelu, z tego co wiem został rozkręcony bo były problemy z selektorem ognia czy czymś, nie pamiętam dokładnie bo leży u mnie w częściach od prawie roku :) Komora hop-up jest kompletna. Częśc w górnym lewym rogu to atrapa zwalniacza zamka (blot catch). Wkłada się ją do body w miejscu gdzie wchodzi spust przed włożeniem gearboxa. Potrzebna do tego jest jeszcze sprężynka, krótka, o takiej średnicy jak ten cycek w atrabie zwalniacza (bywa, że ma kształt stożka) Zamontuj wszystkie części w gearboxie, tak jak byś miał go za chwilę skręcić i zrób fotkę i wrzuć tutaj. Zrób jeszcze osobo fotkę tej części, która zwiera styki, oraz części spustu. Albo coś jest źle złożone, albo uszkodzona jest kostka stykowa. A z tej foty komory ten złoty pierścień zakłada się jako dystans między sprężyną a komorą tak? Ogólnie po oględzinach wyszły jeszcze takie kwiatki: http://zapodaj.net/3e416fb1856c2.jpg.html http://zapodaj.net/eacd698d501c4.jpg.html Czyli oznacza to chyba konieczność wymiany lufy zewn.? Co do fot rozebranego geara: http://zapodaj.net/e16f7583c64c1.jpg.html http://zapodaj.net/f227105631330.jpg.html http://zapodaj.net/bb0ba4fb1a448.jpg.html Na 3 widać sprężynkę na tej "ruchomej kostce" Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 sucho dość :) Na przeskakującą bolec od styków jest kilka metod: - włożenie odwrotnie małej sprężynki od styków - danie małej podkładki pod oś spustu lub pod oś elementu łączącego spust z kostką stykową - nie przykręcanie na chama śruby znajdującej się w pobliżu spustu. Na pocieszenie Ci powiem, że to już taki urok v3 - też za moim pierwszym razem się nad tym długo męczyłem. Jak raz pokonasz spust to później będzie z górki :) A co do wymiany lufy zewn. - ten element tak często pęka, że lepiej rozwiązać problem za pomocą doklejenia podkładki między komorą hu a gearboxem. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Ja tam z V3 nie mam żadnych problemów, skręcane i rozkręcane dziesiątki razy i zawsze wszystko działa :D Quote Link to post Share on other sites
x0rysiu0x Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Wydaje mi się, że brakuje tutaj jeszcze płytki selektora ognia http://zbrojownia.linuxpl.com/images/asg/parts/Ultimate/Plytka_selektora_G36_U.jpg . A tu płytka zamocowana na gearboxie http://www.sklep.airsoftguns.pl/data/gfx/pictures/large/0/1/1152191210_2.jpg (ten biały prostokątny element ). Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 (edited) A nie masz przypadkiem drugiego elementu spustu odwrotnie? Masz język spistu i za nim drugi element o metalicznym "kolorze" nie wiem jak to znazwać fachowo ale ma on klin pod kątem prostym, jesli go odwróciłes o 180stopni bokiem to jest on inaczej i nie pcha prawidłowo elementy w kostce stykowej tylko go podnosi. Upewnij się co do tego EDIT: chodzi o ten element po lewej stronie języka spustowego. http://www.claudpfeiffer.com/Ron/triggermod/Triggermod2.jpg Edited December 19, 2012 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
henno Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Jak chodzi o G36 to potrzebuje taką płytka selektora http://azteko.pl/shs-plytka-selektora-do-g36-p-2146.html. Quote Link to post Share on other sites
afrowawa Posted December 22, 2012 Author Report Share Posted December 22, 2012 Płytkę selektora udało mi się znaleźć w gratach :icon_biggrin: Ale nadal mam zabawę z tymi stykami bo ta blaszka ucieka na górę, próbowałem kombinować z ułożeniem sprężynki ale i tak po 2-3 naciśnięciach na spust ucieka do góry, co robić więc? :icon_neutral: Ja tam z V3 nie mam żadnych problemów, skręcane i rozkręcane dziesiątki razy i zawsze wszystko działa :icon_biggrin: Widocznie masz jakiś lepszy ten V.3 :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 A myślałeś nad tym dlaczego ucieka do góry ? Pisałem Ci wyżej co masz zrobić a zapewniam problem zniknie. Quote Link to post Share on other sites
afrowawa Posted December 22, 2012 Author Report Share Posted December 22, 2012 No i udało się (jak na razie) ogarnąć te styki, kolega Kantek dobrze mówił "żeby nie dokręcać" na chama, otóż ja nie miałem śrubki do tej plasticzanej kostki (w która wchodzi blaszka) więc ją wziąłem...na klej, odklejenie załatwiło sprawę :icon_mrgreen: No i mam generalnie pytania, bo złożyłem GB, strzela i pojawiły się wątpliwości czy wszystko jest OK, a więc jak strzelamy na pojedynczym to dysza jest "mniej wysunięta": http://zapodaj.net/a3fda222a29da.jpg.html http://zapodaj.net/affdd399e8eee.jpg.html Z kolei jak prujemy na auto i spring pozostanie napięty to dysza bardziej wystaje, czy wszystko jest OK czy znowu coś spartoliłem? Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 To normalne zjawisko, że po strzale na pojedynczym dysza jest trochę cofnięta - tak powinno być. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Na auto masz loterię jak się zatrzyma tłok i dlatego dysza ma różne położenie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.