maciowalczak Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 Witam, poskładałem giete do kupy, wypodkładkowałem sam ( oglądając w międzyczasie godziny filmików o podkładkowaniu na YT, wg mnie zrobiłem to dobrze, kiedy są założone same zębatki, tłokowa jak ją smyrgnę palcem robi pełen obrót spokojnie, jednocześnie zębatki nie latają - więc chyba wszystko jest dobrze) jednocześnie zmieniałem łożyska, prowadnice,okablowanie ze stykami i tłok na o taki - http://gunfire.pl/product-pol-1152194223-Tlok-ze-stalowymi-zebami.html . Po wypodkładkowaniu złożyłem wszystko razem i strzelało normalnie. Jednak styki nie chciały odpuszczać po strzale więc odkręciłem i widzę o coś takiego - http://img39.imageshack.us/img39/698/20130125172802218.jpg Jak na mój gust to wygląda jakby się zębatki cofnęły i pukneły go od tyłu, ale anti-reversal sprawdzałem i nie puszcza. Jakieś sugestie ? Może ktoś miał podobnie? Proszę pomóżcie :) Quote Link to post Share on other sites
Said Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 pierwszy raz widze takie cuda.... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 Płaskie masz głowice czy ciche ? Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 25, 2013 Author Report Share Posted January 25, 2013 (edited) Płaskie głowice, właściwie wszystko w stocku. Udało mi się wyciągnąć zęby, spróbuje je naprostować a później spiłować 1, bo nie wiem jak ale wydaje mi się że zębatka go wbija w dół jakoś. Będę kombinował, w każdym razie stockowe zębatki od JG uważam za pancerne - nie ma na nich ani śladu :icon_biggrin: @edit dodam że z poprzednim tłokiem stało się to samo - tylko że nie miał full metal teeth, więc 1 ząb się po prostu urwał, ale wtedy GB był zupełnie bez podkładek i właśnie brak podkładek winiłem za taki stan rzeczy. Edited January 25, 2013 by maciowalczak Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 Polecam się dokształcić. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 25, 2013 Author Report Share Posted January 25, 2013 (edited) Okej, dzieki za podpowiedz - ale czym może być spowodowany zły aoe ? Tzn. jaką zmianą w GB ? Bo w stocku wszystko latało do czasu kiedy jeszcze będąc mega zielonym otworzyłem gb a potem podkładki pogubiłem :). Jedyna zmiana jaka mi przychodzi do głowy i mogła mieć znaczenie to zmiana prowadnicy na łożyskowaną. Myślisz że wycięcie jeszcze jednego ząbka pomoże ? (Bo jeden jest wyciety w stocku - ma 14) Tylko skąd wziąć takie gumki, na głowicę cylindra ? Myślisz że taka z dętki od roweru styknie ? Bo trochę ostatnio wydatków mam za dużo ;( Edited January 25, 2013 by maciowalczak Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 Zmianą tłoka, nie wszystkie mają identyczne wymiary ;) A że pękła metalowa listwa no to musi być złe "AoE"... Tak dziwnie go ułamało, najczęściej je urywa ;) Jak kupisz nowy tłok, to wybierz się do hydraulicznego, dobierz taką uszczelke, dobry klej i walcz z "AoE" :D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 25, 2013 Author Report Share Posted January 25, 2013 Tak szczerze mówiąc to jej nie ułamało :D Będę jeszcze walczył z nim :D A jak się bardzo, bardzo zdenerwuje to kupię sobie stockowy tłok od JG bo z nim wszystko pasowało :D A tuningów póki co nie mam zamiaru robić, więc powinien wytrzymać :D Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted January 25, 2013 Report Share Posted January 25, 2013 A ja taki przypadek z tłokiem pamiętam jeden, gdzie nie zadziałał antyreversal. To uszkodzenie wynikło, tak ja twórca tematu wspomniał, poprzez uderzenie zębatki tłokowej w tył tłoka. A uszkodzenie tłoka na zdjęciu ma się ni jak do złego AOE. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 26, 2013 Author Report Share Posted January 26, 2013 Niby ni jak się ma, ale udało mi się to naprostować i jeszcze raz włożyć do gb i takie samo uszkodzenie. Antyrewers sprawdzałem, na moje oko i palca nie przepuszcza... Chociaż apropo AoE jak przyjrzałem się dokładnie 2 i 3 ząbkowi to widać na ich czubkach wgłębienia po ząbkach zębatki - czyli jednak coś z AoE jest na rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 26, 2013 Author Report Share Posted January 26, 2013 Przepraszam że pod postem ale nie mogę edytować. Pytanie. Jak kupować te uszczelki ? Pod wymiar czy jak ? Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 A srr. teraz się przyjrzałem do tej fotki, i w sumie to wydawało mi się, że ząb pękł i wgniótł się, ale tutaj chyba poprostu jest odgięty... Tak ?? No jeśli tak, to mój błąd, Tred ma racje.... Troche inaczej sobie to wyobraziłem... Błędna ocena... Srr... Jaką masz tam sprężyne ??? Jaki silnik ??(Przy neodymowym silnik nie jest tak łatwo wrócić zębatkom w drugą stronę z taką energią żeby to uszkodzić...) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 26, 2013 Author Report Share Posted January 26, 2013 (edited) Sprężyna w stocku, silnik tak samo. Jak napisałem wcześniej, wyprostowałem ząbki i włożyłem i znów to samo, następnie spiłowałem tak pierwszy ząb, że zębatka nawet przy rozwalonym anty-rewersie nie ma szansy jej w ten sposób wygiąć ( raczej podniosła by tłok do góry - zrobiłem coś w stylu równi pochyłej :icon_biggrin: ) i kolejny raz to samo dodatkowo, zauważyłem ślady na ząbkach tłoka jak przy złym AoE, no i widać to jak GB rozłożony że te ząbki niezbyt elegancko się schodzą. W poniedziałek myknę do sklepu po takie uszczelki :icon_wink:, mam w piwnicy ojca warsztat z mnóstwem dziwnych rzeczy ale nie mogłem znaleźć takiej uszczelki. Ciekawa sprawa że tłok nadal się trzyma :icon_biggrin: Tak czy inaczej postaram się wyeliminować chociaż AoE z wyliczanki tego co mogło paść. A anty-rewers kolejny raz testowany i nie rusza się, nie omyka :( @edit Nie odniosłem się do końca do poprzedniego postu Tak ząb jest odgięty i już wyprostowany :) Edited January 26, 2013 by maciowalczak Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 Wrzuć zamiast tego tłoka zwykły tłok POM, najtańszy jaki możesz znaleźć, wytnij przed ostatni ząb i sprawdź co się stanie. Obstawiam ze to AOE jest złe skoro wygina ci ostatni ząb. Quote Link to post Share on other sites
Fifer Posted January 26, 2013 Report Share Posted January 26, 2013 w każdym razie stockowe zębatki od JG uważam za pancerne - nie ma na nich ani śladu :icon_biggrin: CM040 - bebechy nie do zdarcia kolego :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 28, 2013 Author Report Share Posted January 28, 2013 Sprawa załatwiona :D Na tym samym tłoku, tylko nie jestem pewien co to było bo zrobiłem 2 rzeczy - umyłem i wyczyściłem anti-reversal bo okazało się, że jest zasyfiony i sprężynka jest jakaś poklejona. Ustawiłem też AoE - okazało się, że jednak w warsztacie na dole znalazła się IDEALNA uszczelka :D. Broń wystrzeliła 3 razy z dużymi oporami, mniemam, że albo cały silnik, albo szczotki do wymiany - lub 3 opcja bateria jest rozładowana - dawno jej nie ładowałem. Teraz czekam aż się naładuje i sprawdzę raz jeszcze. Dochodzi jeszcze inna sprawa. 2 czy 3 dni temu bateria spokojnie naciągała sprężynę i strzelała, więc albo bateria jest nie tylko rozładowana, ale też rozwalona i nie trzyma napięcia, albo coś źle poskładałem Pod wieczór którąś z tych opcji wyeliminuję na pewno. Jeszcze jedno pytanie - czy silnik od AK cm.028 da się włożyć do GB Giety JG ? Bo mój brat niedługo będzie kupował więc będę mógł też sprawdzić jak coś silnik. Z góry dzięki za odpowiedź. Aaa. I jeszcze raz dzięki bamper12 i verb007 za zapoznanie z tematem AoE :) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Tak silnik podpasuje do twej giety. Quote Link to post Share on other sites
maciowalczak Posted January 28, 2013 Author Report Share Posted January 28, 2013 (edited) Dzieki :icon_razz: Sprawidziłem, szczotki słabo dociskają - wygląda mi na winę sprężynek bo szczotki nie wyglądają na specjalnie zużyte :icon_smile: stąd pytanie czy dostanę szczotki do takiego silnika w sklepie elektrycznym? Jeszcze z tatą będę kombinował jak je docisnąć bez wymieniania. Jeszcze raz wielkie dzięki dla kolegów, którzy podpowiedzieli sprawę AoE :icon_smile: Wiszę wam piwo :icon_biggrin: Jak z Mławy będziemy jechać na jakiś zlot to was odnajdę i postawię :icon_smile: I Jeszcze raz wielkie propsy :icon_smile: @edit poprawki kosmetyczne Edited January 28, 2013 by maciowalczak Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.