Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam obszukałem troszke forum oraz google jednak nie znalazłem interesujacych mnie informacji więc prosze o pomoc.

 

Problem jest taki - jakiś czas temu zakupiłem sobie replikę L96 od wella (raczej) jestem świerzakiem w temacie replik ale po dokupieniu do niej lunety mam problem z ustawieniem jej do snajperki w sumie to nie wiem jak strzelała zaraz po zakupie (wtedy jeszcze lunety nie posiadałem) oddałem snajpere do serwisu (Krakman - Kraków) żeby przesmarowali. Jak odbierałem dokupiłem u nich lunete. Prawdopodobnie oprócz smarowania wymienili mi też gumkę HU ale tego nie jestem pewien (musze przedzwonić do nich po świetach żeby sie upewnić).

Po powrocie do domu i zamontowaniu lunety chciałem ja wyrewgulować, na dystansie krótkim tak do 10 m nawet jakoś dawała radę choc i tak nie byłem zadowolony ponieważ gdy celowałem w sam środek tarczy kulka waliła kilka centów wyrzej, na większym dystansie było już gorzej (luneta przekręcona na maksa i lipa).

Wpadłem na inny pomysł :) (prosze sie nie śmiac jestem zielony) gdzies kiedys słyszałem lub wyczytałem że gumke sie reguluje czy jakoś tak i że jak jest źle wyregulowana to kulka po wystrzale może zawijać się do góry. Wpakowalem snajpere do imadła na 20 m ustawiłem karton z tarczą mniej więcej na wysokości lunety przestrzeliłem i kulka śmignęła ponad kartonem (jakieś 30-40 cm) potem oddaliłem na kolejne 10m i znowu przestrzeliłem kolejne 10 - 20 cm wyżej (strzelałem w piwnicy bloku - brak wiatru itp). Podf sufitem wieszałem spory arkusz papieru stąd wiedziałem że kulka skręca do góry.

 

Pytanie czy sposób jest w miare dobry czy mam spróbowac jeszcze jakoś inaczej ?

Czy to rzeczywiściewina gumnki HU ?

Jak mozna by to naprawić ?

Link to post
Share on other sites

ze snajpera nie dostałem żadnych papierów a w necie szukam cały czas i narazie nie znalazłem, dlatego pytam.

Jak by ktos mniej nerwowy mógł udzielić odpowiedzi byłbym wdzięczny :) Jestem nowy ale wiem jak działa forum i wiem tez że nowi bębnia cały czas to samo jednak chcąc sie czegoś dowiedziec łatwiej mi podyskutowac z ludzmi niz tylko czytać :) i żeby nie było cały czas pisząc szukam tematu w necie :)

Link to post
Share on other sites

Przy wnęce przy zwalniaczu magazynka powinna być śrubka na imbusa. Dokręcając ją kulka jest bardziej podkręcana do góry, a luzując mniej podkręca do góry. W twoim wypadku wystarczy poluzować tą śrubkę strzelając w tarcze. Prawdiłowe ustawienie to takie w którym śrubka jest dokręcona na tyle, żeby nie podbijało kulki do góry przy większych dystansach.

Link to post
Share on other sites

Słabo szukałeś, wklepałem i znalazłem :icon_biggrin:

no to dawaj jak znalazłeś :icon_smile: bedę ci dozgonnie wdzięczny :icon_razz:

 

a co do śrubki pobawie sie ale dopiero po świetach i zobaczę co to da :icon_smile:

A powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz bo poczytałem po forach i sie zastanawiam czy wymiana gumki na SYSTEMA ENERGY ale samej gumki jest opłacalna ? juz nie chodzi mi o koszt tylko o poprawę parametrów. Wiadomo że FPS-ów to nie dołoży ale moze warto ? :icon_smile:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...