Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki SHS [oficjalny]


Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pany! Mam pytanie ponieważ mam obecnie silnik guarder ITU w swoim m249 i chciałbym zwiększyć rofa (obecnie mam zębatki 100:200 shs), planuje zakup zębatek 32:1 shs (spring m120), co myślicie o takim zestawie oraz jakiego powinienem się spodziewać przyrostu rofa? Bo obecnie rof wynosi 12 BB/S co mnie nie zadowala wcale. Czy lepiej dać silnik hi-speed JBU? I jakiego hi speeda który może na lipo 11.1 pracować, polecacie?

Edited by Waran65
Link to post
Share on other sites

Jak chcesz ROF zwiększyć, to kup coś o mniejszym przełożeniu (32:1 mają większe przełożenie od 100:200, więc obniżył byś ROF jeszcze bardziej :D), do M120 to spokojnie 13:1 możesz brać. Nie ma sensu zmieniać silnika.

Edited by slepy
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ktoś wie, czy silniki SHS różnią się od siebie w zależności od koloru? Namierzyłem kilka wersji, jak fioletowa z czerwoną dupką, czarna z czerwoną dupką, czerwona z czarną dupką, czarna z czarną dupką... Bo mam fioletowy z czerwoną dupką i jest jakiś taki... słaby. Na lipo 2S na stock zębach nie chciał ciągnąć SP130, a teraz też na lipo 3S, zębach 100:200, kulkach 8mm i M160 szału nie robi, a grzeje się potwornie. Nie mam w tej chwili mosfetu, a kable są głośnikowe, ale jednak aż takiej różnicy to chyba nie robi.

 

No i potwierdziło się, że to rzeczywiście HS a nie HT tak jak mówiliście. Niebieskodupny GE/JG ciągnie lepiej rzeczone M160 w ogóle nie grzejąc kabli, a SHS w MP5 na sprężynie ~110 ma dość przerażający ROF i to na lipo 7,4.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ma ktoś jakieś konkretne różnice między shs/gfc/element? Myślałem o silniku HT, zębatkach 18:1 spring obecnie m120/m130. Zależy mi na jak najlepszej reakcji na spust, jeśli chodzi o rof zadowoli mnie wszystko między 15-25 rps. Który z tych silników będzie najlepszy?

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Mam od kilku lat całą rodzinę silników SHS. Żaden mnie jak do tej pory nie zawiódł. Ultra/High Tourque oraz High Speed krótkie/długie. Jedyne, co w nich wymieniam to szczotki co około półtora roku. Nie obchodzi się też bez sprężonego powietrza, aby wydmuchać z nich pozostałości po szczotkach. To naprawdę dobre silniki. Choć tak bardzo się ostatnio starałem skatować pakietem LiPo 14,8V 30C silnik Ultra, to niestety nie udało mi się. Silnik żyje.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ostatnio wróciła do mnie na serwis replika kumpla, w środku było m. in. :

- M140

- zębatki 100:300 SHS

- mosfet Gate Merf 3.2

- zasilane niedużym lipo 11,1V

 

I po niecałych 10k kulek szczotki są praktycznie zjedzone, w chwycie pistoletowym jest pełno ciemnego pyłu, pozostałości po szczotkach. Też tak szybko zjada Wam szczotki w tych silnikach? Mam w mojej eMce ten sam silnik, nieco słabszą sprężyne i mosfet bez AB i moje szczotki po podobnym/większym przebiegu mają się dobrze. Czy winowajcą może być AB w mosfecie czy ki czort?

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...
  • 3 months later...
Dołączam się dopytania :P

Silniki HT shs'a są na ali średnio po 35$ czyli około 140zł, a w Polsce chodzą po około 220zł.

Kupiłem, wszystko wygląda w porządku :)

Jutro mogę fotki zrobić.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Edited by Kacik
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...