Halama Posted July 20, 2014 Author Report Share Posted July 20, 2014 Może, gdzieś było zwarcie i się coś przepaliło. Jeżeli nie oglądałeś to rozkręć mosfet i popatrz na płytkę i jej ścieżki czy są całe. Jeżeli juz to lepiej kupić inny mosfet w sklepie azjatyckim, ale do tego trzeba kupić nowe ECU (prawdopodobnie). Niestety to jest systema Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 jutro bede miec inny mosfet oczywiscie a&k i zobacze jak bedzie reagowac jezeli okaze sie ze ecu jest sprawne to kupie od sklepu na "K" sam mosfet jezeli ecu padlo zaczaje sie na sprowadzenie czegos markowego a tobie tez padl mosfet?? czytalem ze zagadywales do goscia ktory sam cos kombinowal ?? Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted July 24, 2014 Report Share Posted July 24, 2014 Ja jestem ogólnie zadowolony z repliki, padł mi narazie tłok, ale miło ze strony sklepu na K z krakowa, że zgodzili sie żebym im wysłał sam tłok - naprawili bez problemu ;) Ja się przymierzam do zmiany lufy i gumki, no i jak sie trafi to tłok ;) Pytanko - gdzie i jaką najlepiej kupić lufę i gumkę ? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted July 25, 2014 Report Share Posted July 25, 2014 Ja tłok kupiłem w cytadeli Gumki doceniam samemu - koszulka po sylikonowych przewodach (aktualnie mam płaski prostokąt) Co do lufy to nie pomoge bo sam jeszcze nie kupiłem bo używam stock systemy który dostalem od kolegiów Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted July 30, 2014 Author Report Share Posted July 30, 2014 jutro bede miec inny mosfet oczywiscie a&k i zobacze jak bedzie reagowac jezeli okaze sie ze ecu jest sprawne to kupie od sklepu na "K" sam mosfet jezeli ecu padlo zaczaje sie na sprowadzenie czegos markowego a tobie tez padl mosfet?? czytalem ze zagadywales do goscia ktory sam cos kombinowal ?? Nie mam tej repliki, tylko czasem naprawiam PTW Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted August 3, 2014 Report Share Posted August 3, 2014 Wymiana mosfetu na nowy w serwisie w sklepie na K 120zl z wysylka Wyslalem sam dolny korpus super kontakt z serwisem Replika już sprawdzona znowu wszystko dziala :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
borek1985 Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 (edited) Pytanie, Jak często wymieniacie szczotki silnika i czy używacie tych od systemy czy chińskich?? Edited August 28, 2014 by borek1985 Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted September 1, 2014 Report Share Posted September 1, 2014 W stocku.są.z domieszka.srebra więc takie kupilem w sklepie gdzie sprzedaja systemy i.części.do.nich ale czy sa japońskie czy cchińskie.to nie wiem Quote Link to post Share on other sites
sulam Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 jakoś temat ucichł, czyżby z replikami nic się nie działo i działają ? który sklep polecacie odnośnie tego ptw i jego serwisowania .. tai czy gun Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Ja kupilem w G a serwisowalem w T mimo że. Replika była na gwarancji Sklep T dluzej tym handluje stad moja ddecyzja Quote Link to post Share on other sites
levis Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 czy komuś udało się już uwalić zębatki gearboxa ? Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Cos dzisiaj slyszalem o takim przypadku będę znac sszczegóły w tygodniu Quote Link to post Share on other sites
roos Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 Akurat nie w A&K tylko w PTW Systemy. Miałem pomroczność jasną i włożyłem dziwną sprężynę. Która to paskuda nie złożyła się do końca i tłok nie ukończył całego cyklu. Efektem było urwanie po jednym zębie: sun gear i planetary... Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 W przypadku który opisywalem nie uszkdzil się gb a przeskoczyła prowadnica na gwincie co spowodowalo zle zgranie cylindra z gb i stąd ten wwstrętny dzwiek o którym mowil kumpel (ciekawe jest to że było to.efektem gleby z replika ) więcej szczegółów u borka Quote Link to post Share on other sites
Sevi Posted October 14, 2014 Report Share Posted October 14, 2014 Użytkuje od TWM od marca 2013. Z poważniejszych napraw jakie przeszła to przewiniety silnik i nic poza tym. Użytkuje od TWM od marca 2013. Z poważniejszych napraw jakie przeszła to przewiniety silnik i nic poza tym. Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Dobrze że mam zapas tloku i zebow bo dzisiaj peklo to co już raz wkejalem Za pierwszym razem urwała listwe przed pierwszym zebem a dzisiaj strzeliło miedzy pierwszym a drugim Wsadzilem tłok shs a wten ak wloze zeby systemy tylko pierw muszę usunąć klej znowu będzie zapas:) Quote Link to post Share on other sites
levis Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 A testował ktoś już coś mocniejszego niż M150 ? Quote Link to post Share on other sites
Sevi Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 Na M150 jest ponad 500FPSów ale stockowy silnik, przynajmniej w pierwszych wersjach, nie daje rady. Nic mocniejszego nie testowalem! Quote Link to post Share on other sites
levis Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Na Gunfire pojawił się w ofercie silnik SHS Quote Link to post Share on other sites
Sevi Posted November 2, 2014 Report Share Posted November 2, 2014 Jak ktoś zakupi i przetestuje to niech da znać?! Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Ja w zeszłym tygodniu przewijalem uzwojenie w dwoch trupach oba latają A dzisiaj zmienialem w swoim stocku magnesy i dolne lozysko wstawiłem je z silnika ctw uzyskalem dużo lepszy rof od tego który mialem do tej pory Quote Link to post Share on other sites
Sevi Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Chodzi mi ostatnio po głowie aby cos zrobic z komora HopUp. Zmieniac, nie zmieniać w TWMemie??? Jak zmieniać to na jaką??? Quote Link to post Share on other sites
janciownik Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Witam mi tuż po gwarancji coś się stało z cylindrem, drugi raz - efekt jest taki że czasem nie pobiera kulki, a czasem jakby rozwali kulkę (przetnie). Raz na gwarancji mi to zrobili, wytrzymało z 500 kulek. Czy ktoś wie, co to się mogło w środku urwać ? i pytanie - czy jest sens wysyłać to do naprawy ? Drugie pytanie - jest sens wymieniać lufe i gumke na jakies lepszejsze ? Jeśli tak, to ktoś może wskazać linka co będzie pasować :D Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Ludziska polecają Orga Flathop. Quote Link to post Share on other sites
roos Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Z kompletnych komór nie polecam klonów STTS MDD: FCC Gen 2 Advanced Hopup System i RWA. Zamówiłem po dwie sztuki, wszystkie musiałem dopasowywać dremelem - nie trzymały wymiarów i osi!. Aby zachować regulację pierścieniem, przerobiłem oryginalną komorę Systemy. FCC trafiło do szuflady. Drugie RWA czeka na chwilę natchnienia, komora dyszy jest na tyle wąska że blokowała dysze 3 z 5 testowanych cylindrów (Systema, FCC i Kingarms i Alpha). Samą "gumkę" zrobiłem na wzór FlatHopa Orgi - z Devilami .36 działa to bardzo ładnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.