Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 PTW [A&K]


Recommended Posts

Witam mi tuż po gwarancji coś się stało z cylindrem, drugi raz - efekt jest taki że czasem nie pobiera kulki, a czasem jakby rozwali kulkę (przetnie). Raz na gwarancji mi to zrobili, wytrzymało z 500 kulek.

Czy ktoś wie, co to się mogło w środku urwać ? i pytanie - czy jest sens wysyłać to do naprawy ?

 

Drugie pytanie - jest sens wymieniać lufe i gumke na jakies lepszejsze ? Jeśli tak, to ktoś może wskazać linka co będzie pasować :icon_biggrin:

 

W głowicy tłoka jest o ring odpowiedzialny za cofanie dyszy mógł się naderwać. W sumie ciężko powiedzieć cokolwiek bez otworzenia zestawu Cylindra.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A ja nadal walczę z rofem mimo zmian w silniku nadal prędkość jest nizsza niż w dwóch innych modelach z ekipy

Oczywiście troche juz pomajsterkowalem zrobiłem mala polerkę w gb i dolozylem jedna podkladke ale mam luz na tlokowej (sector gear) może jest ktos kto miał podobny problem i może cos doradzić żebym nie zmienial wszystkiego

Link to post
Share on other sites

W głowicy tłoka jest o ring odpowiedzialny za cofanie dyszy mógł się naderwać. W sumie ciężko powiedzieć cokolwiek bez otworzenia zestawu Cylindra.

 

Rozkręciłem, zczaiłem jak to działa... ok - faktycznie tak jakby za wsześnie puszczał oring i dysza za szybko się puszczała - pytanie - czy ktoś się za parę złociszy podejmie naprawy tego ??

Link to post
Share on other sites

W castoramie masz "oring głowicy baterii 6,3x2,4/5" pasuje i działa idealnie, a 5 szt kosztuje jakieś 2.5zł.

Fajnie, dzięki - ale w moim mieście nie ma castoramy...

Nie znam sie na oringach, gumkach i uszcelkach - jak rozumiem to 6,3x2,4/5" jest kompletnym wymiarem mówiącym wszystko o oringu, i mogę takiego wymiaru szukać ??

 

Przy okazji - proszę o podanie konkretnej części w asgshopie, jeśli to nie problem.

Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się ze to będzie ten.

CU-009

Ewentualnie możesz zadzwonić do asgshopu i zapytać się który to był by Oring w PTW systemy.

 

Z dalszych ciekawostek zakupiłem silnik SHS. Moje odczucia mieszane, gdyż załatwiłem w nim powiedzmy górne jarzmo. Silnik nie był dobrze spasowany z body od m4 A&K. Po założeniu wirnika od SHS do stockowego silnika Rof wzrósł około dwukrotnie.

Link to post
Share on other sites

Nath - dorwałem te gumki w praktikerze za 2,79 - w żadnym z 3 sklepów z kranami/kiblami nie mieli.

 

P.S. - działa super, przynajmnie ze 100 kulek wywaliło bezbłędnie :D

 

Pytanie - czemu niebieski cylinder KA nie działa/działa beznadziejnie ? jakieś pomysły, może ktoś ma doświadczenie ?

Link to post
Share on other sites

Kupiłem niebieski cylinder KingArms... jest jakaś masakra - kulki podaje, ale bez chrono widać że jest ze 150 -200 fpr... mam wrażenie że ciężej chodzi niż oryginalny A&K - pomysł ma ktoś co moze być nie tak ?? kulki niby podaje prawidłowo...

 

ja kupiłem kiedyś czerwony cylinder SHS z gunfire .... 360-400fps. Pojechałem do Kryniczna z reklamacją wsadzili dla testu inny i to samo tak więc oddałem. Ale kupiłem niebieski z taiwana oryginalny i jest 360 idealnie.

Link to post
Share on other sites

Z tego co się wczytuję to wszystko co nie od A&K gwarantuje sporo przygód, jakieś cylindry na gunfire za połowe ceny są w weekend i jakieś zębatki jeszcze.

A teraz moje question: co polecacie wymienić i na jakiego producenta żeby pasowało bez problemów jako że maltretuję tylko na singlu to rof jest mi zbędny czyli poki nie padnie silnik czy cos z zębatkami to nie tykam. Cylinder złoty mi wystarcza, to chyba jednynie potrzeba mi zmienić lufę i komorę>

I tak z ciekawości Porównywał ktoś dokładnie te 2 generacje tych ptw?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja bawilem sie dwiema wersjami w znajdź roznice kilka znalazłem

A czego szukasz

Ja caly czas majsterkuje przy gb i od dzisiaj mam zamiast Full auto bursta tylko nie wiem czemu to zawdzieczam

(chwile przed ta anomalia wsadzilem odwrotna strona sector gear efekt byl taki ze zembatka ustawiala sie inaczej niz poprawnie - tzn pierwszy zab zatrzymywal sie na wysokosci diod ) po poprawnym wsadzeniu zebatki mam burst

Link to post
Share on other sites

zmienialem gumke na customowa

a gram na 025 i mam 130 i 90 lata ok pomajsterkuj troche z gumka dotnj cos z izolacji kabli sylikonowych mozesz ja tez wkleic

 

Dla zainteresowanych ptw od a&k pojawilo sie w mozliwosci dodania w arsenale w profilu

Nie musicie dziekowac :icon_smile:

 

oto moj mod ktory pozwoli na stockowej plytce a&k ecu V1.0 uzyskac 3 BURST

mod dotyczy ingerencji w selektor trybu ognia a dokladniej w jego plytke (rack )

po tej modyfikacji pod trybem FA znajdziemy 3 BURST

 

8202a4daf86c2ea8med.jpg

 

0b483e4d8e05384emed.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tak kupilbym

Dokupilem stalowy cylinder systemy

Silnik przewinolem samemu

Elektronike mam stockowa

Gumke custom w stylu orga

Lufe zmienilem na systemy

 

Mozna tez mniejszymi kosztami

A namowilem Dwoch innych uzytkownikow na zakup ktorzy chwala replike

Jeden znich dokupil cylinder systemy i lufe deep fire i jest zadowolony

A drugiemu zmienilem silnik ecu i mosfet na zestaw etiny +komore i lufe na systemy

Link to post
Share on other sites

Pomimo że to klon PTW to bym kupił drugą i zrobił do CQB.

Ja w swojej mam przewiniety silnik i kupiony źółtym chinolski cylinder. Narazie pyka i póki co nie zamierzam nic innego wymieniać. Może w przyszłości silnik?!

Edited by Sevi
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...