Halama Posted August 4, 2017 Author Report Share Posted August 4, 2017 Raczej nie będzie. Moja wersja ma 5 kabli do elektroniki. Standardowo Systema ma 4. Jednak zakup w tym sklepie to pomyłka. kolesie podzielili zestaw na 3 części i sprzedają każdą w cenie kompletu. NIE warto. Lepiej zamów z powair6. Tam cały komplet kosztuje 110 euro. Quote Link to post Share on other sites
klimek92 Posted August 4, 2017 Report Share Posted August 4, 2017 (edited) Rozumiem, że jak zakupie cały komplet to będzie banglać? Mówimy a takim zestawiku? https://www.powair6.com/en/electronic-parts/2705-etiny-electronic-pack-for-systema-ptw-m4-tplug.html Edited August 4, 2017 by klimek92 Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted August 5, 2017 Author Report Share Posted August 5, 2017 Tak to ten zestaw. Będzie pasować zresztą ktoś pisał w tym wątku że montował taki zestaw. Ja mam wersję nowsza z poprawioną elektroniką i nawet katowanie Full auto na m150 jej nie uszkodziło. Za to spaliłem silnik. Quote Link to post Share on other sites
klimek92 Posted August 5, 2017 Report Share Posted August 5, 2017 Na jaki wymieniłeś jeśli można wiedzieć? Widzę, że jesteś dobrze rozeznany w temacie, jak sprawują się silniki Etiny? Warte zakupu? Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted August 5, 2017 Author Report Share Posted August 5, 2017 Stokowy silnik mam, bo wymieniłem go od razu na systemę. A&K działał ale był potwornie wolny, prawdopodobnie coś popsuli przy robieniu, albo tak ma. Spaloną systemę naprawiam, przewijam innym drutem, zobaczymy co wyjdzie. Etiny nie wiem, nigdy nie miałem, wiem że ponoć najlepsze silniki w miarę dobrej cenie robił JG lub inna nazwa GOLDEN EAGLE, ale są trudno dostępne, jednak należy pamiętać, że to tylko chińczyk i z jakością bywa różnie, ale wiele osób je chwali. SHS pierwszej serii to padaka, druga seria ten czerwony to nie wiem.Poszukaj informacji w internecie, w temacie silników ale tylko za zachodnich forach. Zawsze możesz spróbować przewinąć swój silnik. Quote Link to post Share on other sites
wściekły królik Posted August 24, 2017 Report Share Posted August 24, 2017 Miał ktoś z Was problem z wejściem na jakąś większą strzelankę z PTW "bo możesz szybko zmienić moc repliki"? Chcę właśnie przejść z AK na ptw ale martwi mnie ta kwestia. Replika bardzo wrażliwa na wilgoć? I jeszcze jedno pytanie, jaką największą baterie 11.1 zmieszczę w Kolbe? Bo podobno ta replika jest bardzo prądożerna. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
roos Posted August 24, 2017 Report Share Posted August 24, 2017 Czy orgowie nie potrafią zmierzyć prędkości wylotowej (a właściwie energii bo tylko to ma znaczenie) na najmocniejszym cylindrze? Przed wilgocią zabezpieczamy się odpowiednim lakierem. W kolbie SF po lekkiej pracy pilnikiem wejdzie 2+1 2400, np https://gunfire.pl/product-pol-1152201243-Akumulator-Redox-LiPo-2400-mAh-11-1V-20C-2-1.html Magazynki z racji wystających szczęk (jak w GBBR) są podatne na zabrudzenia, a repliki "treningowe" z ich precyzją wykonania nie lubią piachu etc. Quote Link to post Share on other sites
nedza Posted November 13, 2017 Report Share Posted November 13, 2017 Do kogo pisać w sprawie serwisu? Były wcześnie propozycje w tym temacie ale już kilka lat temu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.