maciekz93 Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 W dziale traktujacym o upgradzie nie ma ... Bezsensownie toczysz piane nie wnosząc nic do tematu. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted August 12, 2013 Report Share Posted August 12, 2013 A czytaleś w ogóle tamten temat? Ludzie poruszają tam sprawy związane z upgrade'em - dzięki temu nie powstało wiele niepotrzebnych tematów o tym samym. Quote Link to post Share on other sites
aro254 Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 Ja w sumie tez dołączam do pytania o tuning. Bo przymierzam się do zakupu owej 416-stki i zastanawiam się czy wejdzie mój GB od JG III gen. w którym mam zamontowane M135, tłok SHS wszystkie stalowe zęby, ASCU i inne bajery. Bo jak chciałem ją włożyć do Boyi-ca to ten GB wchodził pod śmiesznym kątem i nie było szans z tego strzelać. Złożyć się dało, ciężko bo ciężko, ale groziło to złamaniem dyszy i innych części. Obawiam się czy tutaj nie wystąpi problem. Jak o G&P by pasował to ten też powinien bo aktualnie w takowym body siedzi i pasuje idealnie. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted September 25, 2013 Report Share Posted September 25, 2013 Odnośnie tuningu - znalazłem reckę HK 417 i zdjęcie stokowego gearboksa (430 fps) po kilku strzałach z niegrzebanej repliki: http://p2.storage.canalblog.com/20/29/1065258/84355949_o.jpg Całość recenzji (niestety po francusku lub angielsku): http://lantredudingo.canalblog.com/pages/review-vfc-umarex-hk417-20--aeg/26088736.html Quote Link to post Share on other sites
Qrczak Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Ponowie pytanie jakie padło na jednej z pierwszych stron. Czy GB od KWA będzie pasował do tego HK? Quote Link to post Share on other sites
MavericFour Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Witam Po tym jak zakupiłem 416tke gearbox poleciał zaraz po dotarciu do domu ze sklepu. miałem zamiar włożyć tam komorę od Elementa czerwoną oraz GB JG generacji V, Gearbox vfc ma na sobie system łapania zamka nie tak jak jest to w korpusach KA że jest właśnie w korpusie więc wkładając jakiś inny gb jak w moim przypadku JG można się pożegnać z działającym bolt catch'em. oryginalna komora a dokładnie jej kapturek wchodzi bardzo ciasno do gearboxa JG więc trzeba użyć trochę siły przy skradaniu korpusu, wsadzając inną komorę następuję problem z blaszką imitującą bolta bo pokręta komory haczą o nią. Prowadnica kolby jest tak skonstruowana jak madbulla'a czyli mieści się w niej bateria Lipo na długość i zostaje jakoś jeszcze 2 cm, i przez to śruba do prowadnicy sprężyny jest wkręcana bezpośrednio do gearboxa w stockowym GB jest dla łepka śrobki przygotowane miejsce tak żeby po wkręceniu i stabilizacji prowadnicy nie wystawał za tył GB, w jg mam problem bo wystaje ta śrubka 1-2mm przez co GB po wsadzeniu siedzi krzyworoblem rozwiązuje dłuższa śruba która trzyma prowadnice na tyle długa by jeszcze wkręciła się w prowadnice sprężyny. W GB JG mam sprinka M130 Guardera, cyinder NBU razem z stokową komorą gumką i lufą daje mi to wynik 430-440fps co jest trochę śmiesznym wynikiem bo przy lufie 470mm na tym samym GB tylko z cylindrem do tej lufy komorze elementa gumce i lufie systemy miałem wynik 480fps lekko. popracuję jeszcze nad wstawieniem komory elementa i się zobaczy czy będzie poprawa bo chcialbym zeby było minimalnie 460fps jak macie jakieś pytania dotyczące wnętrzności GB VFC to odpowiem byle nie były to pytania czy myślę że wytrzyma sprężynę np.m120 bo po prosu nie wiem bo GB od razu wyleciał Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
muffasaSF Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Dołóż kasy i kup normalną komorę a nie jakiegoś śmiecia. Ja w swoim HK mam GB wzmocniony, z Ultimate, a w nim sprężyna 130 Guarder, komora Hu ultimate, guma G&G zielona i stok lufa, daje wynik lekkich 55 skutecznie. Cały ten śmieszny GB VFC wymieniłem, i polecam innym to zrobić. Moim zdaniem najlepiej jest dograć komorę Hu i Gb na częściach jednej firmy, wszystko jest dopasowane. (moje zdanie) Co do śruby prowadnicy kolby, Jest ona krótka i nie wkręca się w GB, tylko w "BODY" repliki, nie wiem skąd urwałeś patent że wkręca się w Gearbox , po za tym montaż prowadnicy, to ciągły wku*w, a każde rozebranie repliki przyprawia mnie o padaczkę, przez ten irytujący patent, z krótką "prowadnicą, osadzenia prowadnicy kolbowej" przez do się ciężko przykręca. Chińskie repliki są lepiej rozwiązane pod tym względem (VFC tez MADE IN CHINA) Quote Link to post Share on other sites
MavericFour Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 nie będę się tu wypowiadał w kwestii komory, powiem tyko że czerwona komora elementa robi robote w innej mojej replice co do śruby w prowadnicy kolby masz racje, standardowa jest dość krótka i faktycznie wkręca się tyko w gwint na korpusie, ja dobrałem trochę dłuższą która wkręca się także w prowadnice sprężyny. U Ciebie jest w gb ultimate miejsce na tą oryginalną śrubkę czy zastosowałeś inny patent? I o co Ci chodziło z "lekkich 55 skutecznie" bo nie rozumiem? Quote Link to post Share on other sites
muffasaSF Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 nie będę się tu wypowiadał w kwestii komory, powiem tyko że czerwona komora elementa robi robote w innej mojej replice co do śruby w prowadnicy kolby masz racje, standardowa jest dość krótka i faktycznie wkręca się tyko w gwint na korpusie, ja dobrałem trochę dłuższą która wkręca się także w prowadnice sprężyny. U Ciebie jest w gb ultimate miejsce na tą oryginalną śrubkę czy zastosowałeś inny patent? I o co Ci chodziło z "lekkich 55 skutecznie" bo nie rozumiem? Komora, kwestia gustu, tylko doradziłem. Co do prowadnicy kolby, kupiłem lepszej jakości, o tej samej długości śrubkę, na płaski śrubokręt bo oryginalna zjechała się przy pierwszym odkręcaniu, Dłuższej nie brałem aby przy dokręcaniu nie zaciągała mi GB do tyłu, przy dokręcaniu. Miejsce w Gb na tą śrubkę oczywiście jest. Chodziło Mi o zasięg. 55 skutecznie. Literkę "M" zgubiłem. Quote Link to post Share on other sites
Qrczak Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Właśnie nabyłem omawianą HK416. Teraz marzy mi się tuning do jakichś 430-440FPS. Przejrzałem cały temat, ale strasznie mało informacji na ten temat znalazłem. A jako, że totalnie sie na tym nie znam, to czy moglibyście się pochwalić swoimi konfiguracjami? Co dokładnie wymieniliście w swoich 416-tkach i jaki był wynik końcowy? A myślę, że i więcej osób z tego skorzysta ;) Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Łęczyk Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Dołóż kasy i kup normalną komorę a nie jakiegoś śmiecia. Ja w swoim HK mam GB wzmocniony, z Ultimate, a w nim sprężyna 130 Guarder, komora Hu ultimate, guma G&G zielona i stok lufa, daje wynik lekkich 55 skutecznie. Cały ten śmieszny GB VFC wymieniłem, i polecam innym to zrobić. (...) Witam. Z tego co wyczytałem, twierdzisz że udało Ci się włożyć inny GB oraz komorę. Od dłuższego czasu szukam informacji nt tuningu tej repliki i każdy mówi co innego. Jeśli chodzi o wymianę szkieletu gb, to mówiono mi, że vfc/umarex robi swoje komponenty pod "siebie", tj dedykowane części, szczególnie w serii HK416 a mianowicie słyszałem, że GB jest odrobinę krótszy (bądź dłuższy, już nie pamiętam dokładnie) i nie ma opcji, żeby zastosować inny. Teraz spotkałem się z twoją wypowiedzią i twierdzisz, że tobie się udało. Prosiłbym Cię o krótką recenzję, czy faktycznie ten GB vfc jest inny i czy musiałeś stosować jakieś specjalne patenty, do rozwiązania owego problemu. Wszelkie problemy z jego montażem, pytanie tyczy się również komory HU. Nie chciałbym wydać 1,5 koła na coś, co nie mogę ulepszyć. Po nowym roku planuję zakup tej repliki i chcę mieć pewność, by później nie pluć sobie w brodę i narzekać na ten "cud techniki". Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
MavericFour Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) Odnośnie GB u mnie pasuje bez przeróbek gb JG V gen wg. u muffasa siedzi ultimate którego sam macalem po jego wypowiedzi i jest budową identyczny do wyjętego z 416 ( ma ten otwór dzięki któremu można odciągnąć blokadę przeciwpotową w celu spuszczenia sprężyny przed rozłożeniem gb, i ma też miejsce na mechanizm blokujący atrapę zamka. Jeśli chodzi o komory HU z tego co wyczytałem na forum pasują standardowe HU tylko że trzeba coś pokombinować żeby zmieściła się blaszka atrapy zamka bo haczy o zębatki do regulacji HU komora ultimate budową jest podobna do stockowej z 416 (ten sam system regulacji HU czyli pierścień) jeśli chodzi o zębatki i reszte co jest w gb to i tak wszystko trzeba wymienić przy tuningu na <m120 bo są kiepskie Edited December 17, 2013 by MavericFour Quote Link to post Share on other sites
muffasaSF Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Witam. Z tego co wyczytałem, twierdzisz że udało Ci się włożyć inny GB oraz komorę. Od dłuższego czasu szukam informacji nt tuningu tej repliki i każdy mówi co innego. Jeśli chodzi o wymianę szkieletu gb, to mówiono mi, że vfc/umarex robi swoje komponenty pod "siebie", tj dedykowane części, szczególnie w serii HK416 a mianowicie słyszałem, że GB jest odrobinę krótszy (bądź dłuższy, już nie pamiętam dokładnie) i nie ma opcji, żeby zastosować inny. Teraz spotkałem się z twoją wypowiedzią i twierdzisz, że tobie się udało. Prosiłbym Cię o krótką recenzję, czy faktycznie ten GB vfc jest inny i czy musiałeś stosować jakieś specjalne patenty, do rozwiązania owego problemu. Wszelkie problemy z jego montażem, pytanie tyczy się również komory HU. Nie chciałbym wydać 1,5 koła na coś, co nie mogę ulepszyć. Po nowym roku planuję zakup tej repliki i chcę mieć pewność, by później nie pluć sobie w brodę i narzekać na ten "cud techniki". Pozdrawiam. http://www.asgvanad.fora.pl/repliki,4/hk-416-umarex-vfc-i-dawny-skladak,158.html tutaj masz link do mojej ekipy, a i zarazem skierowanie do działu repliki, no, i masz moje dwa gnaty, nie wiem co ludzie ci gadaja i co piszą, ja osobiście olewam forum wmasg, w temacie replik i ich problemów, sam sobie serwisuje, sam sobie naprawiam i sam sobie wszystko robie, nie czytam bredni forumowych, pod względem technicznym. moja konfiguracja w Hk to Gearbox Ultimate wzmocniony tłok ultimate do sprezyny 170 czerwony głowica tłoka stokowa aluminiowa z modelu VFC mojego HK Głowica cylindra SHS podwójnie uszczelniona Czerwona, a na niej stokowa dysza VFC, ponieważ jest lepsza od czerwonej SHS Zębatki ultimate, Torqe Up, Tłokowa i silnikowa, SHS środkowa, ponieważ ma mocniejsze zęby, opóźniacz dyszy jakiś metalowy Deep Fire Prowadnica łożyskowana ultimate Kostka stykowa Deep Fire i kable zmienione bo te pseudo niskooporowe sa do dupy Komora Hop Up Ultimate, stokowa lufa HK gumka zielona G&G wszystko smiga na sprężynie 130 Guarder. silnik o zwiększonym momencie. Wszystko hula Quote Link to post Share on other sites
robaki Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 (edited) Przymierzam się do tej repliki po i przejrzałem już chyba wszystkie tematy gdzie była o niej mowa. Ten temat jednak jest najodpowiedniejszy abym zadał pytania :icon_smile: 1. Interesują mnie metalowe magi midcapy około 100-130 kulek. Z wypowiedzi wychodzi że najlepsze są CA. Mógłbym prosić o namiary na dokładny model maga jako że CA robili ich kilka wersji (podejrzewam że chodzi o P216M) ? 2. Na ile da się replikę stuningować bezpiecznie do ok 430fpsów tak aby nie narazić GB na pęknięcie? Wymiana GB to dla mnie niestety zbyt duże wyzwanie ;/ Czy z szanownych użytkowników repliki komuś już pękł fabryczny GB HKśki i mogą się podzielić co było powodem aby nie powielić błędu? Dzięki Edited March 8, 2014 by robaki Quote Link to post Share on other sites
NoobBuster Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Witam, odkopię trochę temat. Zaznaczam, że czytałem temat podany przez SirHawka. Otóż mam w planach kupno tego HK, a co za tym idzie tuning tej repliki ;) Z tym, że jestem całkowicie zielony w kwestiach tuningu :) Poszukałem części i złożyłem coś takiego : - samo HK416 - komora HU King Arms - gumka zielona G&G - precka Prometheus 6.01mm - SP120/130 Guarder - GB SHS CNC V2 - kable niskooporowe - LiPo 7,4V 1800/2200mAh W sumie to chyba tyle, co można jeszcze zmienić? Opłaca się dawać T Connecta? I czy w okolicach Mielca/Rzeszowa jest jakiś dobry serwisant, który by mi to złożył? Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Nie spotkałem się jeszcze z lufami prometheusa 6,01mm. Wymieniłbym również zębatki, skoro inwestujesz już znaczną kwotę. T-connect to chyba najbardziej błaha sprawa - ale tak, opłaca się. Szczególnie do niskooporowego okablowania. Jeśli uda Ci się znaleźć większość części w jednym sklepie razem z repliką - serwis sklepu wykona to dla Ciebie. Quote Link to post Share on other sites
NoobBuster Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Fakt, mój błąd. A 6,03 od Promyka to dobry wybór? Zębatki jakie, SHS? Może jeszcze tłok? Głowica? Replikę miałem zamiar zamawiać na GF lub ASG Revolution (kolega też kupuje i mogą sprowadzić). A ten GB będzie dobry? Słyszałem dobre opinie o nim, ale to nadal facebookowe opinie ;) Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Nie napisałeś w jaki przedział fps celujesz, z tego co widzę nie wymieniasz nawet sprężyny. Oczywiście, że wypadałoby zmienić również tłok jak i głowicę tłoka. O ile wiem, by wycisnąć z tej repliki naprawdę przyzwoite osiągi, trzeba wymienić naprawdę wiele. Szkielet CNC jak można się spodziewać po "cy ny cy" będzie ładnie wykonany i z pewnością zniesie więcej, niż stockowy. Ja swoją HK kupiłem na GF. Quote Link to post Share on other sites
Empi (MP) Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 (edited) - SP120/130 Guarder Nie napisałeś w jaki przedział fps celujesz, z tego co widzę nie wymieniasz nawet sprężyny. Jak widać wymienia... Edited March 11, 2014 by Empi (MP) Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Jak widać wymienia... Najmocniej przepraszam za to karygodne przeoczenie. Mam nadzieję, że mi wybaczysz i nigdy więcej moje posty nie wymuszą na Tobie korzystania z wielokropka. Quote Link to post Share on other sites
TehZAWADA Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 To ja się podłączę takim pytaniem: Czy kupując stockowe HK416 od VFC, od razu przyszykować 400 zł na aluminiowy szkielet gearboxa w CNC? Oczywiście pytanie zadane z myślą o tuningu do tych 440 FPS'ów. Słyszałem, że są bardzo łamliwe po wymianie sprężyny na mocniejszą. a no i takie pytanie no.2: Co oprócz szkieletu i sprężyny (ku większej ilości FPS) wymienić (oprócz lufy, komory i gumki HU, bo to wiadome), żeby replika nie grzeszyła małym zasięgiem, skupieniem i kulturą pracy przy tych 440 FPS'ach? Quote Link to post Share on other sites
NoobBuster Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Czyli to co wymieniłem + tłok, głowica i zębatki od SHS będą dobre? Celuje tak w 420fps, no i zależy mi na tym, żeby mi nic w środku się nie rozwaliło :D Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Zespół cylindra, prowadnice sprężyny łożyskowaną, tłok. Quote Link to post Share on other sites
TehZAWADA Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Silnika i zębatek nie ruszać...? Tzn. Wiem, że takim rozumowaniem mógłbym wymienić wszystko ze środka... ;D Czyli po wymianie szkieletu, sprężyny, komory z gumką, lufy, zespołu cylindra, prowadnicy sprężyny łożyskowanej, tłoku wszystko będzie chodzić ja powinno? :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Jak najbardziej, wypodkładkuj dobrze zębatki, przesmaruj. Sprawdź kompresję zespołu cylindra, sprawdź czy tłok będzie swobodnie pracował w gearboxie po skręceniu, sprawdź listwę popychacza czy nie będzie miała oporów, stalowy przerywacz tryby ognia, kabelki i pierdółki i będzie cyc malina :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.