Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G&P, spory problem ze skupieniem.


Recommended Posts

Siema,

w replice pojawił się problem ze skupieniem na standardowej lufie. Stwierdziłem że się po prostu uszkodziła i wymieniłem na używaną Systeme. Niestety problem nie znikł, kolejnym wyborem był Promyk. Dalej rozrzut kulek był spory, nie podobny do tych luf. Aktualnie w replice siedzi Km-head, a problem nadal jest. Zdarzają się czasem normalne strzały. Brakuje mi pomysłu co może byś nie tak. Repliki serwisuje w małym gronie maniaków i nigdy nie miałem problemów z żadną.

Wymienione części: (z nimi wcześniej strzelała normalnie)

- Bore-up Systemy

- M130 Guardera (po 2 latach ~470fps)

- komora King Arms,

- guma zielona G&G, (korzystałem z czarnego Guardera, czerwonego MB)

- dystanser typ H\trapezowy miękki.

Reszta jest chyba nie istotna. Połówki body trzymają się sztywno, komora zamontowana na sztywno. Całość lata na Li-po 7,4.

 

Replika to M-16 A3

Edited by Qbamarciniak
Link to post
Share on other sites

Podpinam się do tematu.

 

Mam m16 od G&P. W zasadzie środek wymieniony w całości, łacznie ze szkieletem gearboxa. U mnie historia wygląda podobnie.

-Bore up Guardera

-spring m130 guardera

-gumka systema energy

-lufa guarder 6,02 509 mm.

-komora king arms

-moc 500-505 fps.

 

Na początku śmigało aż miło. Potem coś się zepsuło. Generalnie podobna sytuacja jak u kolegi. Rozrzut na lewo i prawo bez reguły

Wymieniłem lufę na promyka, gumkę na G&G zieloną i nic. Efekt ten sam. Teraz wymienię komorę na CA i zobaczymy. Co do kulek używam G&G 0,28 g.

 

MIałem kiedyś takie m249 na serwisie ze strasznym rozrzutem i ręce opadały. Dopiero wymiana głowicy cylindra pomogła. Dlaczego głowic a cylindra? Tego akurat nie wiem. Czasem są takie zagwostki

Link to post
Share on other sites

Lufa oczywiście 509, postaram się dziś sprawdzić jeszcze raz komorę itd.

 

Hmm,

czy istnieje możliwość, że guma na głowicy cylindra w miejscu styku z głowicą tłoka się ubiła? Skutkowało to by powiększeniem objętości cylindra, co dawało by nadmiar powietrza w lufie. Przebieg mojej repliki jest spory.

Edited by Qbamarciniak
Link to post
Share on other sites

Wywal ten dystanser typu H jeśli to Madbul, wrzuć tam jakiś miękki dystanser i sprawdź jak strzela. Mam nadzieje ze lufa jest wyczyszczona i masz 100% pewność że nie ma w niej żadnego syfu ?? Guma na głowicy cylindra nie ma tu nic do znaczenia.

Włóż pałeczkę z wata do dyszy i sprawdź czy nie ma nadmiaru smaru.

 

Drugie pytania po ilu metrach kulki wariują ?

Link to post
Share on other sites

Wiesz że dzwoni, tylko nie wiesz w którym kościele ;). To nie korpus, a szkielet gearboxa G&P nie zawsze dobrze zgrywa się z komorą KA i powstaje tam nieszczelność. Trzeba szlifować dremelem czoło GB tak żeby powierzchnia styku komory i gb była równa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...