xan69 Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 (edited) Temat o replice w dziale nowości: http://forum.wmasg.p...rg/page__st__20 Mozna kupic w Polsce. http://www.asg.warsz...scout,7104.html ale cena jest chora 2000zl. Kwa sprzedaje je po 380$. http://www.kwausa.co...product-release 380 x 3.2058 = 1218.32zł. Chora cena predzej zamowie od chinczykow niz im tyle dam. Edited October 10, 2013 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 To dolicz sobie jeszcze spokojnie około 100 dolców na wysyłkę oraz cło i vat, panie mądry. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 Ano, stówka na wysyłkę czyli 480. Dolar na paypalu ca 3,3 więc na "dzień dobry" cena repliki to 1584 plus cło (3%) i vat (23%) i nagle na kalkulatorze wyskakuje 1995,84. To ja bym chyba dopłacił 3,16 za gwarancję 12 miechów. Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Schwarz_Charakter, teraz wsadź springa 130. wywal ze 20tyś kulek i napisz jak się sprawuje :-) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Redwolf wysłał do wszystkich osób które zakupiły u nich nową kwaczkę monit, żeby ją zwrócili bo karabinek źle działa. Quote Link to post Share on other sites
Rengar Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Wiadomo co dokłanie źle działa? Quote Link to post Share on other sites
Fangor Posted September 26, 2013 Report Share Posted September 26, 2013 Jakieś nowe wieści nt szerszej dostępności w kraju? Ew ktoś kto już to posiada mógłby się pokusić o krótką recenzję? Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 Z zewnątrz bezbłędnie wykonana, brak jakiejkolwiek przerwy między połówkami korpusu czy luzu między nimi. Dłuższy niż standardowo front ułatwia ułożenie kabli i baterii. Efekt odrzutu niszczy psychikę i sprawia, że nie chce się już dotykać innego elektryka. Zgodnie z instrukcją lufa ma odkręcaną przedłużkę, ale najwyraźniej łączenie jest gdzieś pod muchą, więc nie ma opcji łatwego skrócenia lufy. Ciężkie to strasznie i inaczej niż w innych emkach, środek ciężkości przesunięty w tył. Sam mechanizm odrzutu genialny - żadnych lamerskich blaszek, po prostu w prowadnicy kolby jest sprężyna, do niej przyczepiona prowadnica sprężyny od GB - nie wiem co by tu mogło się zepsuć. Tak samo świetnie pomyślany mechanizm bolt catcha, umożliwiający używanie standardowych magów. Największy minus - HU do bani. NA 0,28 i 0,30 nie było ustawień, które by powodowały podbicie kulek, praktycznie im bardziej skręcony hopek, tym dalej leciały. Po rozłożeniu komory okazało się, że cała gumka i lufa w środku są ubabrane silikonem. Po wyczyszczeniu jednak żadna poprawa nie nastąpiła. Więc zostaje albo wymiana gumki, albo używanie max. 0,25 (chociaż jeszcze nie sprawdzałem), albo modyfikacja własna. W poprzedniej generacji na 0,30 też było ciężko, ale raczej na styk, tu widać, że element dociskający dystanser robi to zbyt słabo, ząbki z kwaczowej gumki ledwie wystają wgłąb komory. Sama komora ma świetne pokrętło (a'la madbull. vfc), które ma kilkadziesiąt ustawień i przy zmianie klika. Moc w stocku to ok. 390 FPS. Spadek mocy w stosunku do uszczelnionej KWA 2 generacji to lekko 50 fps, do GB nie zaglądałem, ale na komorze luz jest jak w poprzedniej generacji - gumka stockowa wymaga doszczelnienia Sam mechanizm odrzutu może też powodować spadek mocy, w końcu sprężyna trzymająca prowadnicę sprężyny GB jest twarda, ale też się ugina. Nie wiem jak ma się to do całego cyklu oddawania strzału, ale pewnie dobrych parę mm się traci. Po jednym scenariuszu na batce 1200 mAh nie zauważyłem tego, o czym tak trąbią w mediach - że replika jest strasznie prądożerna. Napięcie na 11,1 spadło ledwie do 12V. Rof jednak już nie ten, co w gen. 2. Cieszą detale. Np. nie ma tej małej badziewnej sprężynki dociskającej komorę HU do gearboxa, tylko jest większa sprężyna montowana na lufie wewnętrznej (możliwe że przy zmianie frontu może to stanowić problem, ale replika jest stworzona do poprowadzenia kabli na front, a to zawęża opcje estetycznych modyfikacji. No i niestety - jednoczęściowa komora, body rozsuwa się, a nie łamie. Quote Link to post Share on other sites
patryk910 Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 Masz możliwość porównania odrzutu ? Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 Nie. Ale mam dziwne przeczucie, że przy takiej konstrukcji odrzut będzie rósł wraz z mocą repliki. Quote Link to post Share on other sites
fangorbsg Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 Kupowałeś w cytadeli czy ściągałeś z hk/usa? Zwykłe nie dedykowane magi w pełni współpracują tylko bolt catch z nimi nie działa? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 Wiadomo co dokłanie źle działa? Okazało się że wszystko jest ok, tylko repliki nie miały certyfikatu CE, a przy specyficznym rynku w UK (VKARA) byłby to poważny problem. Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 (edited) Cytadela. Normalne magi działają, testowałem różne midy i podają bezbłędnie. Wejście na magazynki jest minimalnie większe, niż w starych KWA, ale mniejsze, niż w magpulowym lowerze G&P, więc najgrubsze chińskie magi nie wejdą. Sam bolt catch jest mięciutki i nie tak efekciarski jak choćby u VFC, ot taka mała sprężynka tam siedzi. Jeśli w komorze jest pusty mag RM4, to odciągnięcie rączki przeładowania powoduje że osłona komory pozostaje w położeniu umożliwiającym kręcenie hopkiem, po czym naciskając przycisk, osłona wraca na miejsce. Tylko po kiego grzyba działa to właśnie przy pustym magu? Można oczywiście oszukać system - odciągnąć rączkę przeładowania, odciągnąć bolt catch i dopiero zwolnić rączkę. O ile system odcina bezbłędnie strzały po opróżnieniu magazynka RM4, o tyle wyjęcie magazynka powoduje powrót przycisku do pozycji "wciśnięty" i ponowne włożenie załadowanego magazynka umożliwia natychmiastowe strzelanie, bez konieczności wciśnięcia przycisku. Zdaje mi się, że parę razy rzeczywiście musiałem wcisnąć przycisk aby wznowić ogień, ale nie jestem w stanie tego powtórzyć. Nawet jeśli odciągnie się przycisk i włoży magazynek, to przycisk sam wraca na pozycję "wciśnięty". Chyba że przed wyjęciem pustego maga pociągnie się za rączkę przeładowania - wtedy to i złykły mag wymaga wciśniecia bolt catcha, aby wznowić strzelanie Napisano 06 październik 2013 - 16:15 Kilka zdjęć i faktów. Magazynek https://lh3.googleus...06 12.28.08.jpg Z przodu ma dzynzel, który zapewnia, że żadna kulka nie zostanie. Fajne dla ultra-purystów, którzy koniecznie chcą mieć 30 kulek. Z tyłu dzyndzel, który jest sztywny tylko w przypadku, gdy przedni wyskoczy, więc gdy kulki wystrzelane. Porównanie magazynków https://lh4.googleus...06 12.29.45.jpg Widać więc, czemu do innych replik nie przypasuje. Może po mocnym piłowaniu by pasował, ale po co... Bolt catch, który domyślnie ta mała sprężynka dociska do korpusu https://lh5.googleus...06 12.33.57.jpg A tak to wygląda w środku https://lh6.googleus...06 12.33.21.jpg Ten element w środku, gdy zostanie popchnięty ku górze, odcina strzały plus blokuje wyciśnięty bolt catch plus blokuje blaszkę zakrywającą komorę HU. Jedyna sytuacja, gdy może być popchnięty występuje, gdy w komorze znajduje się pusty mag RM4, z usztywnionym dzyndzlem z tyłu (bo on za to odpowiada) Wzmocnienia szkieletu GB, gdyby ktoś się martwił https://lh4.googleus...06 12.34.14.jpg https://lh3.googleus...06 12.34.25.jpg Widać tu też dyszę. Komora, już środkowa zębatka nie będzie się wyłamywać, bo nie istnieje https://lh4.googleus...06 12.31.21.jpg Klips do komory/lufy https://lh3.googleus...06 12.32.18.jpg Wzdłuż klipsa biegnie wybrzuszenie, które wchodzi w rowek w lufie... Lufy https://lh3.googleus...06 12.44.27.jpg ... wymagana jest do tego odpowiednia lufa. Pierwsza z góry pochodzi z nowej KWA, druga ze starej. Czwarta stara KWA z M16. Poza zdjęciem promyk z krótszym rowkiem. A więc chcąc użyć innej lufy,trzeba klips lekko przypiłować. Korona lufy, tak jak poprzednio, astronomicznie długa https://lh5.googleus...06 12.28.40.jpg GB od tyłu https://lh6.googleus...06 12.35.10.jpg https://lh6.googleus...06 12.35.26.jpg Prowadnicę sprężyny można by pewnie mocniej wypodkładkować dla zwiększenia mocy. Byłem ciekaw, czy zespół tłoka też da się szybko wymienić. No cóż, nie wyszedł nie dał się już wcisnąć... W praktyce wystarczy w takiej sytuacji odkręcić chwyt silnikowy, śrubokrętem ustawić zębatki i wsunąć tłok. No właśnie. https://lh5.googleus...06 14.33.13.jpg Okazuje się, że a) śrubki są wykonane z jakiegoś gównolitu b) są one tak przykręcone, że nie dają się odkręcić W przypadku dekla od chwytu silnikowego w jednej śrubce gwint zszedł trochę, ale po wbiciu weń imbusa, dała się odkręcić. Druga już nie i zostało rozwiercenie jej (takiego torxa nie posiadam, co by pasował). Potem to samo w przypadku śrub przytwierdzających chwyt silnikowy do korpusu, ale te dało się odkręcić zwykłym krzyżakiem. https://lh3.googleus...06 14.30.45.jpg Tej części nie trzeba rozkręcać, aby wyjąć GB! Oczywiście taki sam imbus, jak w poprzednich KWA, ale tej śrubki odkręcić się nie da. Rzekłbym nawet, że niemożliwe, aby ktoś ją tak mocno wkręcił, po ledwie dało się ją wyciągnąć kombinerkami. Chyba ktoś tu używa loctite... Jako że już dostałem się do GB, postanowiłem sprawdzić szczelność i kompletne dno - tłok chodzi bez żadnego oporu. Tak fabrycznie wyglądają kable https://lh3.googleus...06 14.03.59.jpg Tak wygląda bolt catch https://plus.google....413874051280850 GB. Nie mam pojęcia po co te wcięcia, zębatek przez nie nie widać https://lh6.googleus...06 14.34.02.jpg Rączka przeładowania i blaszka https://lh3.googleus...06 14.40.15.jpg https://lh5.googleus...06 14.40.43.jpg Ta sprężynka ma potencjał aby zostać mistrzem w****wiania składających gearbox https://lh5.googleus...06 14.41.32.jpg Pewnie nie widać dobrze, ale po 2 strzelankach widać już zużycie na stykach (w końcu 11,1V) https://lh5.googleus...06 14.41.55.jpg Zębatki potworne, sierio, tłokowa jest chyba 2x cięższa niż standardowo (tak tylko zgaduję) https://plus.google....413874051280850 Kostka stykowa udziwniona (zwróćcie uwagę na czerwony kabel) https://plus.google....413874051280850 Głowica tłoka umazana "kupą" https://plus.google....413874051280850 Listwa niestandardowa https://plus.google....413874051280850 Na tłoku zauważyłem rysę/pęknięcie, ale porównałem z tłokami z gen. 2 KWA i tam wygldąda to podobnie, a nie pękły, kto wie co z tego wyniknie https://lh4.googleus...06 14.51.59.jpg Zestaw tuningowy, kosztujący chyba ze 2 złote (1 sztuka w Azteko) https://plus.google....413874051280850 Po wymianie o-ringa strzykawa, ale bez dyszy. Dysza to kolejna porażka, ma ogromny luz, na innych głowicach cylindra również. Wymieniłem więc na SHSową, szczelność okrutna z tego wynikła, ale chrono twierdzi inaczej. Wyniki na chrono: stock (lufa lekko wchodzi/wychodzi z komory) ok 393 fps stock + 3-4 warstwy teflonu - średnia może wzrosła o kilka fps, ale zwiększył się rozrzut, dziwne zielona g&g eeeee moc spadła o jakieś 30 fps Po doszczelnieniu zespołu cylindra, na stocku z 1 warstwą teflonu moc spadła do jakichś 310. WTF? Jaką magię kryje w sobie ta nieszczelna dysza? Replika ma tą dziwną płytkę selektora ognia, która ma niby poprawić precyzję ustawień. G prawda. W praktyce oznacza to, że między safe a single jest jeszcze jedno ustawienie, na którym selektor zaskakuje. Poza tym trzeba zwrócić uwagę na ten bajer podczas składania repliki. Czegoś nie dopatrzyłem i teraz na safe mam pojedynczy, a na singlu dwustrzał, auto zablokowane. Na zewnątrz wad jest tak mało, że aż muszę je wymienić. 1) front trochę lata, po pierwsze trzyma się na delta ringu więc to normalne, po drugie muszka nie jest wcale dobrze utrzymywana przez te 2 piny, jest mały luz. 2) prowadnica kolby mogłaby mieć lepiej dopasowany gwint, po dokręceniu kończy w takim miejscu (oczywiście to szare coś, co nie wiem jak się zwie, potraktowane kluczem utrzyma prowadnicę w odpowiednim położeniu) https://lh3.googleus...06 15.28.37.jpg Aha, montaż zawieszenia taktycznego tu chyba od gaziaków będzie pasował. Edited October 10, 2013 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
fangorbsg Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Pomijając sam blow back, czy gen 3 to na tyle znaczący postęp w wykonaniu zewnętrznym i bebechach w stosunku do gen 2 by warto było się skusić? Czy też może jednak gen 3 przez te bajery jest technicznie przekombinowana? Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Zewnętrznie jest pięknie. Wewnętrznie, no cóż, powiedzmy, że można zapomnieć o tuningu (ale jeśli zostawimy stock, to nie ma się do czego przyczepić). Szczegóły poniżej. Stock, jak już pisałem, ok 390 fps. Zmieniłem sprężynę na starą KWA i doszło do 400. Uszczelniłem komorę + zmiana oringa i dyszy 360+ Sam o-ring + 1 malutki pasek teflonu na gumce 370+ Sam o-ring i gumka stock 383-387 (więc można powiedzieć, że praktycznie jak z oryginalnym o-ringiem, który jest okrutnie nieszczelny) To samo + lufa PDI 6,01/375mm (co ciekawe, co piąta kulka g&g 0,2 puszczona luzem przez lufę blokuje się, podczas strzelania się nie zacinają, ale wielu nie przestrzelałem) 390-393 fps No to sprawdźmy, jak sobie poradzi z nowiutką SP130 i na baterii 7,4 (Redox 1200mAh). Strzela całkiem dobrze (wiadomo, nie ta reakcja, co na 11,1V), ale... 410 fps. Co ciekawe, po zmianie baterii na 11,1V średnia fpsów spada na 403. Myślę sobie, że ktoś mnie tu chyba okantował ze sprężyną, więc sprawdzam M110 SHS (417 fps w KWA gen 2 niegdyś było) 347 fps No to jeszcze M150 SHS (normalnie grubo ponad 500 fps) i.... też 347 fps. Chodzi o to - twardsza sprężyna wciska od razu prowadnicę sprężyny w prowadnicę kolby. Więc NIE MA SENSU ZMIENIAĆ SPRĘŻYNY W TEJ REPLICE (no może na M130/SP120), chyba że ktoś sobie stuninguje sprężynę odpowiedzialną za odrzut. Dalej. Można by pomyśleć, że skoro zrezygnowali z dwudzielnej komory, to można zmienić stockową na inną. Nie. Po pierwsze, dysza nadal ma grzbiet. Co prawda komora nie ma już dopasowanego rowka, ale większą przestrzeń (dziwne...) jak to widać na poniższym zdjęciu. https://lh5.googleusercontent.com/-Z3Ws3Lb-aF8/UlLiPmBTbyI/AAAAAAAAB9I/Cctf22Ybn0o/w1341-h1006-no/2013-10-07+18.26.12.jpg Trzeba by więc zmienić dyszę. Ale jednak to nic nie pomoże. Bo korpus nie ma wcięcia, które normalnie przedłuża wcięcie w lufie wewnętrznej https://lh4.googleusercontent.com/-vMl7gn-2jLA/UlLiQ66JBlI/AAAAAAAAB9U/K8qzSrHCsM0/w1341-h1006-no/2013-10-07+18.25.40.jpg https://lh4.googleusercontent.com/-kXoYUSKPGYY/UlLiQWzrjcI/AAAAAAAAB9M/A9oH_144PyA/w1341-h1006-no/2013-10-07+18.28.26.jpg Jak widać, nowa komora KWA jest dużo niższa, niż inne komory. https://lh5.googleusercontent.com/-ao53Hf7Jk5Y/UlLiR8ioptI/AAAAAAAAB9Y/shnukkMh3d8/w1341-h1006-no/2013-10-07+18.32.10.jpg Sorry dzieciaki, to nie jest replika, z której zrobicie parasnajpę przez zmianę sprężyny (no i tłoka, a jakże). Quote Link to post Share on other sites
patryk910 Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 (edited) A jak to strzelało na stocku (lub nadal strzela )? Bo słyszałem ,że dla wielu ludzi jest to replika , która po wyjęciu z pudełka cechuje się bardzo dobrymi osiągami, a dla niektórych najlepszymi jakie widzieli. Edited October 7, 2013 by patryk910 Quote Link to post Share on other sites
fangorbsg Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Na zagranicznych forach piszą, iż replika w stocku posiada bardzo dobre skupienie na odległościach rzędu 160-180 stóp Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Ano, stówka na wysyłkę czyli 480. Dolar na paypalu ca 3,3 więc na "dzień dobry" cena repliki to 1584 plus cło (3%) i vat (23%) i nagle na kalkulatorze wyskakuje 1995,84. To ja bym chyba dopłacił 3,16 za gwarancję 12 miechów. Ok ale sklepy nie kupują po cenach detalicznych, nie kupują też 1 sztuki, więc te wyliczenia nijak mają się do cen z polskich sklepów. No ale w Polsce jak zwykle zarobić ile się da. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Ale porzućcie już z łaski swojej ten wątek i skupcie się na replice. Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 Ciężko przyznać rację komuś, kto twierdzi, że replika, której lufa (na auto) lata na wszystkie strony ma super osiągi. Ustawiałem koli w ten weekend i strzelałem do zakrętki od słoika z ~25m. Na 3 magi (180 kulek) 2 trafienia. Kulki magicznie omijały cel. Może wina dystansera, bo wstawiłem niestandardowy, kto wie. Stara kwa z lufą 229mm (SR-5) z 20m więcej razy w ten sam cel trafia, niż chybia (. Zasięgu nie mierzyłem, ale przyzwoity. Problem, że chcąc zejść poniżej 350fps trzeba używać kulek 0,2, bo gumka z 0,25 wtedy już sobie nie radzi (podręcanie hopka tylko zmniejsza zasięg). Replika ma nieszczelność w cylindrze, na dyszy, na gumce, lufa wewnętrzna ma spory luz w zewnętrznej. Niech mi ktoś wytłumaczy, czemu doszczelnienie czegokolwiek powoduje spadek mocy (ale nie powiem, wyniki na chrono bardzo stabilne). Jako że repliczka przerażających mocy nie osiąga, warto zastanowić się nad flat-hopem/R-hopem. Szczególnie, że komora ma spory zakres regulacji docisku. Jak już ktoś ulegnie presji środowiska i postanowi zielone g&g zamontować, to ze stockowej gumki i tak już pożytku nie będzie. Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 (edited) Ostudziłeś mój entuzjazm tymi luzami, a przymierzałem się w tym tygodniu skoczyć do cytadeli. Czyli za 2k dostajemy blowback i fajny system magów, a w bonusie replikę bez możliwości tuningu z przeciętnymi osiągami :/ Ciekawe czy wszystkie tak, może trafiłeś na jakąś nieszczęśliwą sztukę? Bo jeśli wszystkie tak mają, to zostanę przy G&P albo zwykłych mkach KWA. Edited October 21, 2013 by Fussinsky Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Jak ktoś nie czuje potrzeby tuningu, to przeboleje to. Co ciekawe oficjalne stanowisko KWA jest takie, że do zwiększenia mocy wystarczy wstawić twardszą sprężynę. Kompletna bzdura. Im twardsza sprężyna, tym dłuższa, bo rozpycha sobie miejsce w prowadnicy kolby. Jak front jest oparty na delta ringu, to luz będzie, chyba że się go jakoś usztywni - atrapa rury gazowej jest mniejsza niż dziura w delta ringu, więc wypełnienie tej przestrzeni czymś twardym mocno zredukuje luz. Trochę jednak zostanie, bo obie części delta ringu mają też trochę luzu między sobą. Ale to chyba normalne. Zawsze można front wymienić na CASV (tyle że nie ma tak długich), pozostawiając możliwość trzymania we froncie akumulatora, bez konieczności używania obleśnych atrap PEQ. A muszkę wymienić na jakiś blok gazowy dokręcany imbusami, a nie na pinach. Quote Link to post Share on other sites
Fussinsky Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Chyba najzwyczajniej jeszcze się wstrzymam, bo nawet na anglojęzycznych forach mało informacji. Dzięki za spostrzeżenia, dziel się jak coś ciekawego jeszcze będzie :) Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted December 1, 2013 Report Share Posted December 1, 2013 Pierwsze wrażenia już dawno za nami, czas na dalsze. Albo lepiej kilka cytatów: "Coś tam ci w środku wibruje, nie wiem czy tak ma być." "Nie strzela." "Wciśnijcie przycisk z boku!" Po wielu próbach - "znaleźliśmy". "Tak szybko zmieniłeś sprężynę?" Odrzut daje fajny odgłos wystrzału, replika wibruje, w ramię nie kopie, okazuje się, że mocno celności nawet nie ogranicza (lufa wewnętrzna ma spory luz w zewnętrznej, ale celowo nie uszczelniałem). Luz frontu skutecznie wyeliminowała wymiana zespołu muszki. Gumka o wiele lepiej radzi sobie po zastosowaniu tzw. flat mod, czyli wycięciu z wnętrza wszystkich wystających elementów. Taki dystanser - http://www.airsoftar...-up-AEG-60/205. Nie trzeba nic w komorze modyfikować. Na 80 kroków (mniej więcej metrów) dostrzeli na 0,3-kach. Ładnie jak na 380 fpsów. Do tego dobra lufa (PDI) i okazuje się, że zasięg skuteczny nie odbiega zbytnio od maksymalnego, mimo tego całego "odrzutu" (w jednym miejscu trafia całkiem sporo kulek z serii, a parę kroków dalej mogą one co najwyżej palce u nóg pogilgotać). Dla wszystkich, których odstrasza niska moc maksymalna repliki fota https://lh3.googleus...1228_212453.jpg Pół mocnego Guardera załatwi sprawę Zdezaktywowałem odrzut poprzed zapchanie prowadnicy kolby żelastwem. Porównałem moce sprężyn z odrzutem i bez (nie wiem ile mocy dają w innych replikach) 310 > 310 315 > 350 345 > 410 350 > 351 350 > 380 360 > 425 365 > 450 Do tego ROF na batkach Redox 7,4V 1200 mAh 20C i 11V 1400 mAh 20C - bez odrzutu. 360 fps: 10,5/s i 17/s 450 fps: 9,5/s i 16/s Porównując z poprzednimi odczytami - odrzut w żaden sposób na szybkostrzelność nie wpływa. Silnik (nie testowałem innego, więc nie wiem co na to zębatki) jest po prostu wolny. Ale, mimo słabych magnesów, daje radę na 7,4V z każdą sprężyną, jaką wsadzałem. Quote Link to post Share on other sites
koho Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Chyba najzwyczajniej jeszcze się wstrzymam, bo nawet na anglojęzycznych forach mało informacji. Dzięki za spostrzeżenia, dziel się jak coś ciekawego jeszcze będzie :icon_smile: Nie wiem ile zagranicznych forów przeglądałeś, ja przyznaję, że czytałem tylko wątek na arniesairsoft. Istotnie - niewiele da się stamtąd dowiedzieć, bo jakoś się złożyło, że większość użytkowników ERG to Brytole, którzy z racji panujących u nich zasad, muszą w tych replikach zmniejszać moc. Co stanowi jakby oczywiste przeciwieństwo tego, co robi się u nas ;). qurcz - dzięki za dokładny opis przypadku. Zaoszczędził mi niepotrzebnego rozczarowania ;). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.