zajaszcze Posted November 2, 2013 Report Share Posted November 2, 2013 Witam, jako, że wyczerpałem już swoje pomysły na rozwiązanie problemu z strzałami semi, chciał bym się poradzić was. Wrzucam filmik, jak to wygląda. Oraz co nieco napiszę. Na singlu czasami trzeba przycisnąć kilka razy, aby dokonać pełnego cyklu tłoka, na auto wszystko hula. Filmik Konfiguracja: kable 5mm modelarskie (mosfet shark v.2) zębatki SHS 16:1 kostka stykowa JG/SHS/CA(do filmu JG) Silnik Boyi neodymowy lipo 11.1/7,4 (do filmu 7,4) sprężyna: m120/m130/m140 (do filmu shs m130) Co do tej pory zrobiłem: UWAGA: Zakładamy, że podkładki pod zębatkami są ułożone idealnie, i tak jest. Wymieniłem: przerywacz na (pierwszy mój podejrzany), wymieniony na stokowy JG (stary typ), następnie wymieniony na SHSa, potem przetestowany Deep fire, nie poskutkowało. (Drugi podejrzany) usunięty mosfet, po prostu myślałem, że złapał wilgoć/spalił się. Został przeze mnie usunięty - rozwiązanie nie pomogło. Kolejnym krokiem było sprawdzenie zębatek (trzeci podejrzany) pod względem zużycia [tego "cycka poruszającego przerywacz]. Warto tutaj dodać, że zębatki mają ok. 4ooo bb's przebiegu. Mimo to okazało się, że są w nienaruszonym stanie. Wymieniłem nawet spust i nie pomogło. Tak więc proszę was o jakąkolwiek radę, pomysł na rozwiązanie usterki. Pozdrawiam: zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 2, 2013 Report Share Posted November 2, 2013 Podklej od spodu kostkę stykową. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted November 2, 2013 Author Report Share Posted November 2, 2013 (edited) Rozwiń wypowiedz... W jakim celu do pod klejenie, w jakim dokładnie miejscu, bo od spodu może być z każdej strony, zależy z jakiej spojrzysz? pozdrawiam: zajaszcze Edited November 2, 2013 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 2, 2013 Report Share Posted November 2, 2013 Od spodu gdzie ta metalowa część od spustu dotyka kostki stykowej naklej coś ja używam ramek z kart SIm do telefonów. A t podwójne kliknięcie jest przez to że metal od spustu ześlizguje się z kostki. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted November 2, 2013 Author Report Share Posted November 2, 2013 spróbuje i dam znać jutro, dzisiaj już odpuściłem. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted November 3, 2013 Author Report Share Posted November 3, 2013 Wracając do tematu podklejenie kawałka pod kostkę stykową pomogło, ale na lepszą reakcje spustu. Dzisiaj posiedziałem i się pomęczyłem trochę. I wróciłem do przerywacza, ale z innej strony. I podejrzewam, że to jest tego przyczyną (zielone pole ze screna jest nieistotne), http://scr.hu/1r9l/smscs - zdjęcie ze scren shotera 1. nowy przerywacz (JG) 2. stary przerywacz(JG) 3. nowy przerywacz (JG) próba doprowadzenia go do wyglądu starego nieudana. Jako, że moje zapasy z przerywaczami (starymi) uległy zużyciu, a sklepy w których zamawiałem kolejny zapas posiadają tylko nowe, proszę o pomoc w poszukiwaniu sklepu/serwisanta posiadającego owe części. Po swoich znajomych już pytałem, i nie maja takowych elementów. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 3, 2013 Report Share Posted November 3, 2013 A spróbuj podmienić łącznik styków, oraz metalowy element przy spuście. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted November 3, 2013 Author Report Share Posted November 3, 2013 Obydwie rzeczy wymienione. W pierwszej kolejności, mam tego trochę także mogłem sobie na to pozwolić... Także na razie w tej chwili szukam starej wersji przerywacza. Potem napisze co i jak. Proszę moderatora o pozostawienie tego tematu na razie otwartego do czasu rozwiązania usterki. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 3, 2013 Report Share Posted November 3, 2013 Jak zobaczyłem te kable to się przeraziłem... Pytam po co Ci takie? Quote Link to post Share on other sites
pvvl Posted November 4, 2013 Report Share Posted November 4, 2013 Może wystarczy zeszlifować trochę łącznik styków, może spada przez przerywacz? U mnie tak było, kiedy te części były od różnych producentów. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted November 4, 2013 Author Report Share Posted November 4, 2013 Jak zobaczyłem te kable to się przeraziłem... Pytam po co Ci takie? Bo takie się zmieszczą. Może wystarczy zeszlifować trochę łącznik styków, może spada przez przerywacz? U mnie tak było, kiedy te części były od różnych producentów. Testowane, poprzez wymianę tego elementu. Quote Link to post Share on other sites
Urban47 Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Wybaczcie odgrzewanie tematu ale jak sobie z tym poradziłeś? Bo mam ten sam problem ale na stockowych częściach JG. Z góry dzięki za odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Dognij blaszki tak żeby kostka stykowa lepiej ich dotykała + doklejenie czegoś pod kostkę stykową. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.