AdrSer Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 (edited) Co do metalowej komory, mam taka komore i nie ma roznicy czy jest wlozona w calosc marui, czy tez body marui i front elephanta, w obu przypadkach kulki podawana sa bardzo dobrze. Szkielet GB mam chyba G&P. Co do dlugosci dyszy, jak kupowalem doszczelnieona, to nie kupowalem do JG, czy CA, czy tez TM,a tylko po prostu do Auga, kupowalem juz dwie dysze i pasuja, jedna Deep Fire, a druga niestety nie pamietam juz producenta. A co do komory to musze powiedziec, ze nawet ta od BE spisuje sie bardzo dobrze po zlikwidowaniu luzow na pierscieniu (kilkakrotne nawiniecie teflon fixa pod pierscieniem). Edited May 17, 2010 by AdrSer Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Pytam bo ostatnio kupiłem zestaw cylindra CA i dysza od niego była krótsza od stockowej z JG. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Tia roznice moga byc ... ale zawsze mozna podszlifowac komore zeby mocniej wchodzila... o ile za daleko jest otwor i zle podaje. Mozna tez zeszlifowac dol gearboxa, albo zeszlifowac ten plastikowy element za ktory zapiera sie gearbox. Mozna tez zeszlifowac popychacz (ta czesc gdzie trzymana jest dysza - odchudzic). Przecwiczylem wszystkie mozliwosci ;) Minus jest taki ze teraz mam - krotszy gearbox, wezszy popychacz, spilowana komore. O dziwo - problem nie podawania kulek przez niektore magi zniknal. Podawanie kazdej kulki przy rofie 32 k/s - bezproblemowe. Ale to dlatego ze dysza bardziej sie cofa, jest wiecej luzu. Ogolnie wszystko da sei zrobic ;) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 No tak, wszystko da się zrobić. Ale ile czasu na to zmarnujesz to Twoje:p w augach 1klasy (CA. TM) nie ma problemu z żadnymi częściami:) Wszystkie części są produkowane do upgrade'u 1klasy, a nie chińczyków:) Taka jest przynajmniej moja teoria dlaczego tuningowe dysze są długości CA. a nie JG:) Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 A jaka w takim razie jest długość dyszy JG i CA, będę wiedział o jaką pytać przy zamawianiu :) Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 "Ale ile czasu na to zmarnujesz to Twoje:p " Ja bym uzyl okreslenia tworczo spozytkowanego :) Bojeq - jak nie masz pewnosci to sprobuj napisac do sklepu jakiego masz Auga i czy dysza ktora chcesz kupic pasuje. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 No jak kto woli;p Jak się ma dużo czasu to można go w ten sposób "twórczo spożytkować" :P Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 To z augiem prawie tak jak z małżeństwem - też je można spożytkować :P A żeby nie odchodzić od tematu: mam wymienione w augu, prowadnice na łożyskowaną, łożyska (chyba kulowe) i cylinder (do tego precka). Śmiga mi to na lipolcu 7,4 25C ale jeszcze nie jestem zadowolony. Chciałbym zmienić sprężynę na M120, dyszę i do tego silnik - tu się ciągle zastanawiam czy brać G&P M120 czy dozbierać troszkę i wziąć Guarder High Speed. Warto wchodzić w takie coś? Zaznaczam, że aug jest już niemal 3 letni. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Ja bym pozbierał kasy i kupił używanego auga CA. Jak są to strasznie tanio ;) Po 400pln chodzą nawet, a są bardzo dobre ;) Jak dla mnie to o niebo lepsze niż jg. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Nie bierz silnikow guardera revolution - mam i straszny szit to jest. Ani to silne ani to mocne, niby neodymowe magnesy a slabe jak ferryty. Na m90 sie nadaje ale nie na m120. Jak juz bierz elementa turbo - mam torquowy i jest swietny. Turbo z tego co wiem ciagnie spokojnie m130 i nie pali sie jak guardery. Jezeli masz lozyska kulkowe 6 mm to m120 to jest max co mozesz wstawic, a i wtedy jest lekkie ryzyko przy duzym rofie ze padnie. Pozatym zamiast wymieniac silnik lepiej kupic lipola 11,1 V. Wyjdzie taniej i bedziesz mial zapasowe aku. (A najlepiej i lipol 11.1 i silnik - tylko ze ja polecam chinskie - so duzo bardziej wytrzymalsze i nie pala sie na 11.1) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Ja osobiście używam właśnie lipolki 11 i silnik neodymowy z JG (aug a3). I daje kosmiczne osiągi ;) Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Ja u siebie mam silnik Guardera Infinite Torque-Up. Do tego Tune Up Huricana, z tym ze sprezyna guardera M120. Zebatki CA TU. No i Mosfet do tego. ROF na 9,6V Firefoxie 14 kulek/s. Silnik ma bardzo mocny magnes z okolo 8cm srubokret prubuje mi zabrac :) Poza tym mocowo ten zestaw wychodzi 400-410FPS. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 No ja też mam Feta i na 480-490fps wychodzi mi na zębatkach Torque Up (JG) 22rps ;) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Zebatki TU do silnikow torque to tak troche bez sensu... Te silniki ciagna najmocniejsze sprezyny na zwyklym przelozeniu. Tylko traci sie na rofie. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Wiesz. JG w augach a3 stockowo dają taki zestaw. Ja po prostu nic nie wymieniałem, poza górnym GB ;) Teraz Zbieram się, żeby kupić te zęby SHS, ale to, że tyle czasu trzeba czekać i dużo formalności jest mnie przeraża... Quote Link to post Share on other sites
AdrSer Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 (edited) Zgadza sie, ze traci sie na rofie, ale ja juz kupilem w tej konfiguracji, obecny wynik mnie zadowala, gram glownie na low'ach ;) Moze kiedys pomysle o zabawie z rofem :) Powiem tylko, ze sam MOSFET dal mi skok 4 kulek wiecej, chociaz zakladalem go z mysla o stykach. Lukira - mozesz napisac dokladnie co masz w srodku? Edited May 19, 2010 by AdrSer Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Hmm, ok. GB jest stockowy wyciągnięty z auga a3 JG. Wymieniłem w nim: - Bore Up Guarder - Prowadnica łożyskowana Guarder - kable wymieniłem na modelarskie 2.5mm^2 zostawiając mosfet no i oczywiście wymiana złączy na deansy ;) To wszystko włożyłem do body CA, więc: - komora HU CA - gumka HU Systema - precka SRC A LiPo to 11.1v 25c 1800mAh EC Power Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Na lufie TM jest 475-478 fps ;) Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 Witam, niedawno kupiłem AUG i proszę o pomoc- nie znam się za bardzo na tuningu a chcę wiedzieć co można zamontować przy niskich kosztach żeby wzrosła moc repliki. W moim AUG została wymieniona lufa na systeme 6.04 509mm i gumka hop up tez na systeme. Dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 Cylinder na typ "0" na wstępie. Używany dorwiesz za 20pln(?). Do tego sprężyna m110 (najlepiej Guarder) jakaś i wystarczy Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 (edited) Aha, dzięki. A M120 pociągnie? Czy idzie za tym wymiana innych podzespołów ? Więc może też napisze że chciał bym z tej repliki wydusić ok 450 fps. I po tym zestawie jaki bym uzyskał (to co już siedzi w środku + polecone przez Pana części ) zasięg wynosił by ... ? Edited July 12, 2010 by xenon500 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 (edited) Jeszcze zależy, czy to wszytko ma być na semi, czy na auto. Przy auto trzeba praktycznie cały gb wymienić. Na semi BU, prowadnicę, łożyska. Na dobrze zrobionej sp110 guardera zrobisz koło 400fps spokojnie Edit: Najlepiej byłoby sprzedać tego auga i kupić a3 JG, który stockowo ma 450fps i pancerme bebechy ;) Edited July 13, 2010 by lukira Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 xenon500 - masz auga JG ? Jak tak - to 450 na m120 bez borka nie zrobisz. A to jest dosc znaczny koszt. Stockowe czesci od JG wytrzymuja spokojnie m120. Ale problemem jest slaby silnik - bez porzadnej baterii dlugo nie podziala. Wiec albo wymiana silnika albo baterii- pozatym wszystko o tuningu auga masz w dziale o augu JG. Przeczytaj - to duzo sie dowiesz bo to o co pytasz bylo opisane juz z 5 razy i nie ma co sie powtarzac ... Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 (edited) Nie kręci mnie wersja A3. Kocur666 - chodziło mi o konkretnie wypisanie o jakie części chodzi. Dzięki za pomoc. A jeśli chodzi o przyrządy celownicze to lepiej zainwestować w lunetę czy kolimator ? Jaki? Edited July 13, 2010 by xenon500 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 A co ma wersja a3 do naszej rozmowy ? Wiecej szczegolow, co istotne: 1. Ile masz na to kasy. 2. Co chcesz osiagnac ? (450 fps semi, auto? Duzy rof czy zwykly ?) 3. Jaka masz replike - to jest podstawa - bo nie napisales. Wersja minimalna to jest spring m120 + lozyska stalowe slizgi + (do wyboru albo silnik PJ, lub elementa, albo lipol 11.1 lub wiekszy 7,4 - ogolnie cos zeby poprawic mozliwosci naciagania. Najlepiej - jedno i drugie). Wersja standardowa - to kupno bore up do auga - masz od razu wyciszona glowice, uszczelnione czesci, nie bawisz sie w cylindry itp - masz od razu komplet. Ale kosztuje okolo 200 zl. Wersja max to zebatki z chin - SHS 13:1, m125 spring, gearbox wymieniony na lozyskowany 8 mm lozyskami kulkowymi, wymieniona komora hopa na metalowa (w sumie sens niewielki ale moze pomorze - gumki systemy u mnie kiepsko dzialaja na plasticznych komorach). Precka Promyka. Oczywiscie do zasilania tylko i wylacznie lipole. W augu nie ma miejsca zeby bawic sie w przedpotopowe nimhy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.