Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zdarzają się anomalia ;) np 370fps na kompletnym stocku CA, hmm? Jedyne co robiłem to doszczelnienie całego układu (CA z tego co wiem ma słabą m100 w stocku ;))

 

Ale w sumie faktycznie na stockowej dyszy, uszczelkach i gumce cholernie trudno będzie to wyciągnąć

Link to post
Share on other sites

Zalerzy przy jakiej batce (liczy sie rof).

Ogolnie powinno wytrzymac jakis czas.

Jakby co sie rozjada i bedzie glosniejsza replika.

Kiedys wywalilem przy batce 9.6 V 4000 mAh jakies 80 k kulek w G36 (360 fps) na plasticznych lozyskach zanim sie zjechaly.

Wogole to przeciez aug w stocku ma m110 i plastiki (przynajmniej te stare augi).

Link to post
Share on other sites

Przeglądając francuskie forum natknąłem się na bardzo ciekawą konwersję:

 

http://img820.imageshack.us/img820/538/sl371720.jpg

 

Uwagę zwracają:

-wymieniona rączka (domyślam się, że to jakaś kopia chwytu TDI, jak tu: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4989 ma charakterystycznie umiejscowioną śrubę montażową)

-przymocowana dwoma śrubami krótka szyna z g36 z boku, z zamontowaną latarką.

-ścięta oryginalna szyna weaver i zamocowana podajże 3 śrubami bezpośrednio do komory zamkowej inna, dłusza szyna picantiny.

 

Ot, pomyślałem, że wrzucę, może kogoś zainspiruje :)

 

EDIT:

 

Ach, nie, szyna została przymocowana do jakiegoś dystansera http://img299.imageshack.us/img299/3650/sl371715.jpg

Edited by Jangi
Link to post
Share on other sites

Pytanie jest proste ... po co w augu obnizac szyne.

Owszem da sie to zrobic i to nawet prosto.

Ale z uwagi ze tyl jest wysoko - wszystkie celowniki optyczne beda musialy miec mega wysokie montaze.

Kolimator ... moze odpowiedni sie dobierze ba bardzo wysokim skosnym montazu jak na zdjeciu.

Ale po co ?

Raczke tez tak montowalem - zaden problem.

I to bez szyn ;)

Boczna szyna ris pod katem - to jest patent z ostrej wersji A3 ktore maja cos takiego.

Byly nawet specjalne szyny montowane tak z boku bez wiercenia body.

Niestety w polsce nie do dostania.

Link to post
Share on other sites

Obniżenie szyny ma sens, bo i tak zamieszczony na niej np. Eotech będzie wystarczająco wysoko. A na oryginalnej wysokości, to znaczek kolimatora jest IMHO za wysoko, jest zbyt duża rozbieżność pomiędzy poziomem znaczka i lufy.

 

No ale co kto lubi :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam nieco dziwne pytanie, ma ktoś jakiś sprytny patent, żeby skręcić na stałe ze sobą lufę (znaczy cały zespół lufy z rączką) i body, ta metalową cześć na której jest szyna.

 

Replika już jest stara i wyłachana, więc ma dość spore luzy na tym połączeniu i mnie to baaaaardzo irytuje :].

Link to post
Share on other sites

Czyli chodzi Ci o usztywnienie body i komory zamkowej?

 

Jak tak, to ja po prostu na przód body daję parę warstw plastra i wtedy zamykam auga. Jak dasz wystarczająco dużo, to będzie wchodziło na ścisk, będziesz musiał to wsadzić "na chama", ale nie będzie latać ;)

Link to post
Share on other sites

Czyli chodzi Ci o usztywnienie body i komory zamkowej?

 

Jak tak, to ja po prostu na przód body daję parę warstw plastra i wtedy zamykam auga. Jak dasz wystarczająco dużo, to będzie wchodziło na ścisk, będziesz musiał to wsadzić "na chama", ale nie będzie latać ;)

 

 

No właśnie nie o to łączenie mi chodzi... tam mam ciasno. Zależy mi na usztywnieniu łączenia lufy z komora zamkową :]

Link to post
Share on other sites

To dziala tak.

Lufa sama jest blokowana imbusowa srubka pod raczka jest otwor.

Jak odkrecisz - mozesz wyjac lufe zewnetrzna.

Okrecasz lufe czyms zeby sie nie telepalo (lub alternatywnie na stale skleic klejem - jedna lufe tak potraktowalem ... minus taki ze potem jak chcialem zalozyc konwersje cqb to sie nie dalo i trzeba bylo kupic nowy front).

Ogolnie ta srubka bo malutka jest slabo trzyma.

Warto nawiecic w tej wchodzacej koncowce lufy otwor na imbus zeby wszedl i mocniej trzymal.

Link to post
Share on other sites

To dziala tak.

Lufa sama jest blokowana imbusowa srubka pod raczka jest otwor.

Jak odkrecisz - mozesz wyjac lufe zewnetrzna.

Okrecasz lufe czyms zeby sie nie telepalo (lub alternatywnie na stale skleic klejem - jedna lufe tak potraktowalem ... minus taki ze potem jak chcialem zalozyc konwersje cqb to sie nie dalo i trzeba bylo kupic nowy front).

Ogolnie ta srubka bo malutka jest slabo trzyma.

Warto nawiecic w tej wchodzacej koncowce lufy otwor na imbus zeby wszedl i mocniej trzymal.

 

 

AAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dlaczego nikt mnie nie rozumie :]

 

Kocur... to o czym piszesz, to stary problem i rozwiązać go można troszkę inaczej - sklejasz lufę z tą częścią przy pomocy silikonu, skręcasz śrubką i zostawiasz na 3 dni do wyschnięcia. Spoko się trzyma, a w razie potrzeby rozmontowania - odkręcasz śrubkę i mędzisz aż silikon puści, albo podgrzewasz w piekarniku.

 

Jeśli chodzi o mój problem to chcę ten element do którego przykręca się lufę i przy którym jest rączka taktyczna przykręcić na stałe do komory zamkowej, żeby nie dało się wyjąć lufy - poprzez odciągnięcie rączki przeładowania i odblokowanie dolnego zatrzasku oraz przekręcenie zespołu lufy w bok.

 

Po prostu nieco się to już wyrobiło i lufa się kołysze na boki (wzdłóz osi karabinu), a co za tym idzie rusza się cała rączka :P... uffffffff - jasne??

Link to post
Share on other sites

Ja to robilem troszke inaczej ;)

Blaszka aluminiowa (akurat od czegos tam podstawka - wina czy tam nie pamietam ale bardzo cienka) wcisnieta miedzy mocowanie tak zeby lufa zewnetrzna nie mogla sie poruszac do przodu i tylu.

Ewentualnie mozesz wsadzic cos sztywnego z przodu tez.

Najprosciej przykleic ale wtedy zazwyczaj po 2 miesiacach wpadasz na jakis pomysl ktory wymaga rozlozenia i jest problem ;)

Link to post
Share on other sites

WALL OF TEXT WARNING

długo ale myślę że warto

 

jest do mały elaboracik początkującego AUGowca , pytania są pisane BOLDEM, poprzetykane różnorakimi dygresjami

pytanie nr 16 kieruję do Kocura który jest AUGowym wyjadaczem i do innych Szczecinian

 

Hej,

 

jestem świeżym nabywcą AUGa A3 od dżing dong’a , który niestety dotarł do mnie w niedoskonałym stanie .

 

szynai.jpg

 

Po pierwsze karabin byłem zmuszony kupić używany – sprzedawano go od drugiej połowy 2008 roku, aby potem gdzieś w 2009 (jak krążą legendy) w związku z obławą na handlarzy lewizną w chinach w ramach przygotowań przed olimpiadą firma JG zniknęła, aby potem w 2010 gdzieś się pojawić i wznowić produkcję AUGa A3 w ulepszonej wersji; niestety nie udało mi się nigdzie znaleźć nówki, a obleciałem sklepy na trzech kontynentach.

 

 

Karabin kupiłem w zestawie:

-KOLIMATOR

 

1. I tu pierwsze pytanie - czy w tak tanim kolimatorze użyty laser nie jest przypadkiem szkodliwy dla oczu? Wiem że kropka odbita jest od zwierciadła, jednak wbijanie wzroku w laserek brzmi źle, i nie odważę się go używać dopóki nie będę pewien bezpieczeństwa.

 

- trzy magazynki HC 330 – znienawidziłem HC zanim jeszcze zacząłem czytać nagonkę na nie; grzechoczą i trzeba je kręcić, a w postawione na ziemi włazi piach w naciągacz sprężyny

 

2. Czy TE MAGAZYNKI działają bezproblemowo (i czy wogóle pasują do JG)?

 

-tłumik JBU 8.25 długi na ok 21cm, dwójnóg, chybotliwy chwyt przedni na RIS oraz za długą baterię 9,6V którą poprzedni właściciel mocował w pokrowcu zaczepionym do kolby, a przewody poprowadził przez dziurkę od mocowania paska

 

 

Karabin posiada wiele niedoróbek fabrycznych plus totalnie amatorskie naprawy:

 

-górna szyna RIS mocowana jest do stelażu na optykę ... dwiema tanimi, srebrnymi śrubami M8 z sześciokątnym łbem – wygląda to jakby ktoś drzwi do stodoły przykręcał, strasznie razi na czarnej replice. Najpierw winiłem sprzedawcę, zajrzałem do instrukcji JG i o dziwo jest to cecha fabryczna. Zajrzałem do pierwowzoru – instrukcji od AUGa TM – tam też użyli takich śrub! Niestety stelaż optyki nie jest nagwintowany więc nie mogę użyć szpilek inbusowych //its not a defect, its a feature!

 

3.jest na to jakaś sensowna rada czy trzeba po prostu pomalować je czarną farbą i mieć nadzieję że nikt nie zauważy

 

-przegroda komory baterii nie była tak jak wszędzie widziałem przykręcona na dwie śrubki, ale zalana klejem! Po dwu godzinnym rzeźbieniu udało mi się ją wyjąć i o dziwo plomba KRAKMANA na gearbox’ie byłą nienaruszona – czy to KRAKMAN stosuje takie magiczne techniki zabezpieczające? Na klej cyjanoakrylowy podkleiłem dwie podkładki M6 i odtąd mam normalną przykręcaną gródź. Tył grodzi podkleiłem pianką, w planach mam jeszcze takie ucięcie tej płytki aby mieściła się bateria LiPo 7.6

 

klejenie.jpg

 

4. Jaką baterię LiPo byście polecali? Wiem że wchodzi nawet 11.1 ale jako że jest to moja pierwsza zabawka wolę jej nie zajeździć zbyt szybko, plus że najbardziej odpowiada mi ogień pojedyńczy. Jakaś dobra firma, tani sklep? Rozumiem że kupując baterię LiPo muszę od razu kupić ładowarkę mikroprocesorową – jakaś dobra i tania?

 

-lufa zewnętrzna miała luzy – załatwiłem to taśmą teflonową owijając prowadnicę lufy zaraz za komorą hop-up, tak że lufa jest ustalona w dwóch punktach

 

-lufa wewnętrzna miedziana osadzona w rurce stabilizującej aluminiowej – rurka aluminiowa jest za krótka (można ją wsadzić do lufy zewnętrznej tak, że jest do wyjęcia dopiero po rozebraniu zespołu lufy). Wymienię ją na dłuższą. Minimalne luzy lufa zew.-rurka alum. i rurka alum.-lufa wew. mam zamiar skorygować jakimś smarem.

 

5. Z czasem będę chciał wymienić lufę fabryczną (495mm) na lufę mniej nieprecyzyjną 509mm (dłuższa nie miałby sensu ze względu na stosunek pojemności lufy/tłoka, jak czytam). Teflonowana czy zwykły ocynk polerowany?

 

 

I tutaj mała zmiana tematu – bardzo podobało mi się to, że za rozsądne pieniądze dostajemy w AUGu A3 MOSFET, wzmocniony GearBox i konwersję stalową A3 która inaczej sama kosztuje grubą kasę. Niestety – z kolimatorem, dwójnogiem, rączką i tłumikiem środek ciężkości „repliki” (osobiście bardziej pasuje mi termin atrapa) znajduje się mniej więcej na chwycie pistoletowym. Po zdjęciu rozszerzenia RIS (czyli powrotu do AUGa 2) raz że środek przesuwa się na zwalniacz blokady mechanizmu, to sama atrapa jest lżejsza.

 

bezszyny.jpg

 

6. Będę potrzebował rączki od AUGa 1-2, którą jak rozumiem mocuje się w dwóch otworach pod lufą. Czytam że ma tendencję do chybotania się – jaką rączkę polecicie żeby nie miała luzów , gdzie można by ją kupić?

 

7. Szyna górna RIS jest za długa, ale nie mam zamiaru jej piłować bo a nuż najdzie mnie nostalgia na ciężkie rozszerzenie quad RIS. Gdzie i jaką szynę kupić tak aby pasowała do AUGa?

 

 

wracamy do bebechów:

 

Kable są fabrycznie lutowane pod katem prostym w stosunku to pozycji ich pracy, co aż się prosi o zerwania (sam je lutowałem pierwszego dnia chyba z 3 razy).

 

8. Znacie jakiś sprytny sposób na zabezpieczenie kabli przed wykręcaniem i łamaniem?

 

Atrapa pracuje mi strasznie głośno – nie ulegam modzie na wiarę w tłumik, który z ostrym ma tyle wspólnego co moja atrapa z ostrą bronią – inna zasada działania, inna budowa, głównie efekt estetyczny + chowanie lufy wewnętrznej. Dźwięk wytwarza bardzo głośny GearBox.

 

9. Czy oklejenie wnętrza komory w kolbie np. Kauczukiem da jakiś efekt czy jest to strata czasu? Szczelne to na pewno nie będzie więc nie widzę za bardzo sensu, ale kto wie.

 

Poziom decybeli (a przynajmniej różnicę) można bardzo łatwo oszacować przy pomocy mikrofonu i komputera, bo prawdę powiedziawszy to aż roi się od statystycznych porównań opartych na danych zebranych pi razy oko – efektywna odległość strzału, głośność etc – a w życiu spotkałem tylko jednego człowieka który dobrze szacował odległość, ale to był zapaleniec biegów na orientację.

 

10. Replika ma zmierzoną prędkość wylotową ~430 FPS - jakich kulek najlepiej używać? 0.25 czy 0.28? A może muszę sam to zmierzyć, bo zależne jest to od użytego hop-up’a, lufy etc.

 

Jest to moja pierwsza replika więc raz że musi ona strzelać na tyle słabo aby bezpiecznie się bawić w każdych warunkach (bo nie mam zamiennika), a dwa że podkręcaniem zajmę się ewentualnie po dokładnym naprawieniu, uszczelnieniu i najważniejsze – poznaniu jej zachowania.

 

Fabryczny tłok to typ 1 – co dla tej długości lufy ma sens zakładając strzelanie na auto. Ja natomiast mam zamiar wyłączyć auto i strzelać tylko na semi (bo to więcej uczy na początku – tak jak na rowerze trudniej jest jechać wolno początkującemu niż szybko), a dwa że po dodaniu LiPo spust powinien się mnie elegancko słuchać.

 

11.Który tłok typu 0 polecicie i czym się one różnią od siebie w sensie praktycznym?

TEFLONOWANY

WZMOCNIONY

WZMOCNIONY BORE-UP

 

12. Sprzęt przeglądam w sklepie specshop.pl ponieważ zdają się mieć wszystko czego chcę na miejscu, więc zaoszczędzę na kosztach wysyłki. Czy to dobry sklep, tj czy w miarę tani i czy można na nim polegać – reklamacje itp?

 

13. Mam ów słynny problem z brakiem Semi. Dokładnie przeczytałem wasze porady. Już pierwszego dnia po zakupie musiałem się nauczyć lutować i rozkładać /składać gearbox (złożyłem i strzela, wiec chyba dobrze :o).

 

rozebrany.jpg

 

Zębatka tłoka z mimośrodem zwalnia naciągacz spustu (czyli otwiera obwód) po wykonaniu jednego cyklu. Po wyłączeniu ognia auto (odkręciłem łącznik na cynglu tak jak radziliście) ogień semi działa elegancko, spust właściwy tj. plastikowy w uchwycie pistoletowym pozwala mi już na pierwszym skoku (tj nie muszę ciągnąć spustu aż poczuję opór i wejdzie drugi skok) oddawać pojedyńcze strzały, na kilkanaście przeprowadzonych prób nie było zacięcia tj silnik przekazywał stałą liczbę obrotów i zębatka tłoka zawsze startowała z pozycji zero.

Styki zewnętrzne tj. ognia auto dla pewności odgiąłem jeszcze do tyłu, ale nie załatwiło to sprawy.

Mechanizm ramienia spustu przekazujący siłę na gearbox wydaje się pracować poprawnie.

 

Niestety nie poradziłem sobie z tym problemem, póki co po prostu wyłączyłem auto :(

 

na zdjęciu widoczny ukruszony wylot dyszy:

dyszaq.jpg

 

15.czy w czymś to przeszkadza? Czy sprawia to że układ jest nieszczelny?

 

I na koniec – mam wątpliwości co do jakości złożenia mojego GearBoxa. Po pierwsze na dwóch zębatkach są luzy tj mogą się one przemieszczać na zakresie ok 1-2mm wzdłuż osi, zastosowane wewnątrz dystanse w postaci podkładek nic nie pomagają. No i też i zauważyłem nigdzie łożysk kulowych! Jedyne łożysko kulowe jakie udało mi się odnaleźć było w zębatce przekazującej moc z silnika. Osie zębatek to zwykłe walce wchodzące w coś co wygląda jak połowa łożyska – jest ścieżka prowadząca, ale kulek i osłony brak. Chyba coś tworzę.

 

16. Pogadałem z ludźmi ze szczecina i polecają serwisanta z SHOTGUNA – ponoć pasjonat i potrafił by mi pomóc wyregulować i uszczelnić atrapę. Sam sklep natomiast ponoć kiepsko zaopatrzony w porównaniu do konkurencji – i tu pytanie do Kocura (szczecinanin) czy masz jakieś zdanie na ten temat? Plus jeśli masz jakieś zbędne podzespoły do AUGa (wspomniane prec lufa 509mm, magazynki mid cap ...) to chętnie bym je odkupił.

 

dziękuję bardzo za konstruktywne odpowiedzi

Link to post
Share on other sites

WALL OF TEXT WARNING

długo ale myślę że warto

 

1. I tu pierwsze pytanie - czy w tak tanim kolimatorze użyty laser nie jest przypadkiem szkodliwy dla oczu? Wiem że kropka odbita jest od zwierciadła, jednak wbijanie wzroku w laserek brzmi źle, i nie odważę się go używać dopóki nie będę pewien bezpieczeństwa.

 

2. Czy TE MAGAZYNKI działają bezproblemowo (i czy wogóle pasują do JG)?

 

3.jest na to jakaś sensowna rada czy trzeba po prostu pomalować je czarną farbą i mieć nadzieję że nikt nie zauważy

 

-przegroda komory baterii nie była tak jak wszędzie widziałem przykręcona na dwie śrubki, ale zalana klejem! Po dwu godzinnym rzeźbieniu udało mi się ją wyjąć i o dziwo plomba KRAKMANA na gearbox’ie byłą nienaruszona – czy to KRAKMAN stosuje takie magiczne techniki zabezpieczające? Na klej cyjanoakrylowy podkleiłem dwie podkładki M6 i odtąd mam normalną przykręcaną gródź. Tył grodzi podkleiłem pianką, w planach mam jeszcze takie ucięcie tej płytki aby mieściła się bateria LiPo 7.6

 

4. Jaką baterię LiPo byście polecali? Wiem że wchodzi nawet 11.1 ale jako że jest to moja pierwsza zabawka wolę jej nie zajeździć zbyt szybko, plus że najbardziej odpowiada mi ogień pojedyńczy. Jakaś dobra firma, tani sklep? Rozumiem że kupując baterię LiPo muszę od razu kupić ładowarkę mikroprocesorową – jakaś dobra i tania?

 

5. Z czasem będę chciał wymienić lufę fabryczną (495mm) na lufę mniej nieprecyzyjną 509mm (dłuższa nie miałby sensu ze względu na stosunek pojemności lufy/tłoka, jak czytam). Teflonowana czy zwykły ocynk polerowany?

 

6. Będę potrzebował rączki od AUGa 1-2, którą jak rozumiem mocuje się w dwóch otworach pod lufą. Czytam że ma tendencję do chybotania się – jaką rączkę polecicie żeby nie miała luzów , gdzie można by ją kupić?

 

7. Szyna górna RIS jest za długa, ale nie mam zamiaru jej piłować bo a nuż najdzie mnie nostalgia na ciężkie rozszerzenie quad RIS. Gdzie i jaką szynę kupić tak aby pasowała do AUGa?

 

8. Znacie jakiś sprytny sposób na zabezpieczenie kabli przed wykręcaniem i łamaniem?

 

9. Czy oklejenie wnętrza komory w kolbie np. Kauczukiem da jakiś efekt czy jest to strata czasu? Szczelne to na pewno nie będzie więc nie widzę za bardzo sensu, ale kto wie.

 

10. Replika ma zmierzoną prędkość wylotową ~430 FPS - jakich kulek najlepiej używać? 0.25 czy 0.28? A może muszę sam to zmierzyć, bo zależne jest to od użytego hop-up’a, lufy etc.

 

Fabryczny tłok to typ 1 – co dla tej długości lufy ma sens zakładając strzelanie na auto. Ja natomiast mam zamiar wyłączyć auto i strzelać tylko na semi (bo to więcej uczy na początku – tak jak na rowerze trudniej jest jechać wolno początkującemu niż szybko), a dwa że po dodaniu LiPo spust powinien się mnie elegancko słuchać.

 

11.Który tłok typu 0 polecicie i czym się one różnią od siebie w sensie praktycznym?

TEFLONOWANY

WZMOCNIONY

WZMOCNIONY BORE-UP

 

12. Sprzęt przeglądam w sklepie specshop.pl ponieważ zdają się mieć wszystko czego chcę na miejscu, więc zaoszczędzę na kosztach wysyłki. Czy to dobry sklep, tj czy w miarę tani i czy można na nim polegać – reklamacje itp?

 

13. Mam ów słynny problem z brakiem Semi. Dokładnie przeczytałem wasze porady. Już pierwszego dnia po zakupie musiałem się nauczyć lutować i rozkładać /składać gearbox (złożyłem i strzela, wiec chyba dobrze :o).

 

Niestety nie poradziłem sobie z tym problemem, póki co po prostu wyłączyłem auto :(

 

15.czy w czymś to przeszkadza? Czy sprawia to że układ jest nieszczelny?

 

I na koniec – mam wątpliwości co do jakości złożenia mojego GearBoxa. Po pierwsze na dwóch zębatkach są luzy tj mogą się one przemieszczać na zakresie ok 1-2mm wzdłuż osi, zastosowane wewnątrz dystanse w postaci podkładek nic nie pomagają. No i też i zauważyłem nigdzie łożysk kulowych! Jedyne łożysko kulowe jakie udało mi się odnaleźć było w zębatce przekazującej moc z silnika. Osie zębatek to zwykłe walce wchodzące w coś co wygląda jak połowa łożyska – jest ścieżka prowadząca, ale kulek i osłony brak. Chyba coś tworzę.

 

16. Pogadałem z ludźmi ze szczecina i polecają serwisanta z SHOTGUNA – ponoć pasjonat i potrafił by mi pomóc wyregulować i uszczelnić atrapę. Sam sklep natomiast ponoć kiepsko zaopatrzony w porównaniu do konkurencji – i tu pytanie do Kocura (szczecinanin) czy masz jakieś zdanie na ten temat? Plus jeśli masz jakieś zbędne podzespoły do AUGa (wspomniane prec lufa 509mm, magazynki mid cap ...) to chętnie bym je odkupił.

 

dziękuję bardzo za konstruktywne odpowiedzi

 

 

1.

Jest bezpieczny ;)

 

2.

Magazynki te strasznie się zacinają... Polecam LowCapy TM, jednak są one drooogie...

 

3.

Pomalować ;)

 

Masz po prostu zerwane uszy mocowania płytki stabilizującej GearBox... Najpaskudniejsze uszkodzenie auga...

 

4.

http://allegro.pl/item1194315682_pakiet_li...mah_3s_20c.html

http://allegro.pl/item1189642988_ladowarka...ell_6_nowa.html

 

5.

Stalowa polerowana, najlepsza firma: Prometheus ;)

 

6.

Ogólnie wszystkie rączki augowskie się "chybotają". Taka już ich natura..

 

7.

Zmierz ile CM jest Ci potrzebne. I w sklepach sprzedają szyny RIS o konkretnej długości ;)

 

8.

Najlepiej wymienić na modelarskie w silikonowej osłonce. Są bardzo plastyczne ;)

 

9.

Jest sens ;) Również wymiana głowic na wyciszone dużo daje (najlepiej zestaw Bore Up)

 

10.

Kulki najlepiej dobiera się indywidualnie do repliki. Jednak sądzę, że 0.25 powinny być dobre ;)

 

11.

Jeżeli chcesz najlepsze części to cylinder Prometheusa (zwykły). A jak Bore Up to montować już cały zestaw (najlepiej Systema, Guarder)

 

12.

Osobiście szukałbym w Capri, lub AsgShopie. Są wiarygodniejsi i mniej problemowi ;)

 

13.

Musisz dogiąć te 2 blaszki za spustem bardziej w stronę GB. Chodzi o to, że ten obwód jest otwierany szybciej niż ten odpowiedzialny za semi ;)

 

15.

Luzy na zębatkach są dość groźne (chociaż na tych konkretnych nie do końca). Mogą one doprowadzić do szybszego zużycia się zębatek i zębatki osi silnika...

 

Łożyska kulkowe są w szkielecie ;)

Na zębatce silnikowej jest po prostu dodatkowe łożysko ;)

 

A odnośnie dyszy.

Tak, to powoduje nieszczelność w układzie: dysza-kołnierz gumki HU.

 

Skoro jesteś ze Szczecina to spotkaj się z Kocurem. On Ci ustnie wytłumaczy co i jak ;)

 

Pozdrawiam

 

 

Edit:

Ogólnie:

- szkielet

- zębatki

- silnik

- tłok

Masz cholernie mocne i tych części nie opłaca się zmieniać;) Ale Borek, precka etc jak najbardziej ;)

Edited by lukira
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...