Stefan(kiedyBL) Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Wewnetrze wtyki wymienione. Ale problem chyba rozwiazany musze naprawde lekko wcisnac spust aby bylo semi ;) Za duzy rof moze. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 Dognij do siebie blaszki w wewnętrznych stykach. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted September 18, 2013 Report Share Posted September 18, 2013 Witam bawię się google wysyła tu bawię się wmasg na wmasg fotki już nie akutalne mam problem wyrwało mi stockową tylnia płytke od gb 11.1 rof ok 30bb.s m125 i teraz mam problem rozrzut masakryczny na przeciwnika leci chmura kulek na 20 metrów to w całe drzwi w stodole zasypuje :D i pytanko zaktualizuje mi ktoś jak wykonać wzmocnienie tej płytki lub jak je zrobić co kupić w castroamie itp ? Quote Link to post Share on other sites
Stefan(kiedyBL) Posted September 21, 2013 Report Share Posted September 21, 2013 Kątownik przykręcasz na miejsce tylniej płytki. Masz tam dwie miejsca na śrubki zamiast tego co ci wyrwało wkręcasz kątownik. Quote Link to post Share on other sites
Stefan(kiedyBL) Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Ja osobiście nie mam tego zrobione ale postaram Ci to wytłumaczyc. Kątownik jak sama nazwa wskazuje ma kąt prosty. Czyli ucinasz kątownik oczywiście taki który sie zmieści w kolbie a nie jakis 2 metrowy. Ucinas na szerokosc kolby. I tam gdzie masz do przykręcenia tą płytke która Ci poszła sa miejsca na srubki ktore przytrzymuja plytke. Bierzesz kątownik wywiercasz dwie dziury potem bierzesz kątownik i przykrecasz. Wszystko :icon_wink: Stefan oko mnie boli jak kątownik piszesz przez "on" Papraw sie chłopie. S1 Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 (edited) Witam Mam zamiar zrobić tuning mojej repliki. Wymieniłem już w niej: -łożyska stalowe cierne -cylinder typ 0 -teflon fix -kable głośnikowe 2,5mm -MOSFET Mam zamiar kupić: -doszczelnioną dyszę -łożyskowaną prowadnicę -łożysko głowicy cylindra lub łożyskowaną głowicę -sprężynę Guardera m120 lub m130 I tu mam pytanie: Czy stockowy silnik uciągnie którąś z tych sprężyn na stockowej baterii lub jak kupię LiPO'la? Baterię stockową mam w bardzo dobrym stanie. Jeżeli będę musiał kupić LiPO kupić 11,1V czy 7,4V? Ile "na oko" FPS będę miał na tych sprężynach? Zakładając, że wszystko dobrze złożę? Edited November 16, 2013 by GOGI123 Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Mi M120 ciągnął w miare ładnie na stockowej, więc myślę, że M130 też uciągnie, ale już mu będzie ciężko :P http://red.222.pl/calc/ - przelicz sobie. Podajesz fpsy, zwraca Ci m/s m.in. Sprężyny dają kolejno 120 i 130 m/s. Polecam 11.1 Turnigy. Z tym, że wtedy trzeba przyciąć dolną połowę tego plastikowego elementu co dociska gearbox, żeby się zmieściła. ROF cud miód :D Quote Link to post Share on other sites
Stefan(kiedyBL) Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Dokładnie co kolega wyżej. Mam 11.1 Turnigy ale zrobiłęm sobie zgrabny i łądnie wyglądający koszyk i działa pięknie. Tylko licz sie z tym że jak zmienisz na 11.1 to styki by trzeba było wymienić albo mosfet kupic. Moje sie pospawały od braku mosfetu :) Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Dokładnie co kolega wyżej. Mam 11.1 Turnigy ale zrobiłęm sobie zgrabny i łądnie wyglądający koszyk i działa pięknie. Tylko licz sie z tym że jak zmienisz na 11.1 to styki by trzeba było wymienić albo mosfet kupic. Moje sie pospawały od braku mosfetu :icon_smile: Mam MOSFET Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 http://wru.org.pl/ramki/asg/pliki_warsztat/mosfet/mosfet4.html Jak takie cudo będzie działało w AUG gdzie osobne styki są na auto a osobne na semi? Na mój chłopski rozum będzie to chroniło styki od semi, ale od auto już nie. Mam rację? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 http://wru.org.pl/ra...et/mosfet4.html Jak takie cudo będzie działało w AUG gdzie osobne styki są na auto a osobne na semi? Na mój chłopski rozum będzie to chroniło styki od semi, ale od auto już nie. Mam rację? Nie. Będzie chroniło na auto i semi. Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Mógłby ktoś potwierdzić, że to poprawne okablowanie w AUG z założonym prostym MOSFETem bez AB? Co tam poprawić? Gdzie można użyć sygnałówki zamiast grubego kabla? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 (edited) Sygnałówka może iść po wszystkich stykach i całym gearboxie. Grube kable idą bezpośrednio do silnika. Obczaj sobie schematy na stronie GATE (w instrukcjach dotyczących różnych modeli). Mają to całkiem przyjemnie przedstawione. Sprawdzą się do każdego mosfetu przy odrobinie wyobraźni. EDIT: A co mi tam, łap http://www.gatee.eu/picossr.pdf . Resztę pytań proponuję zadawać w temacie o mosfetach ;) Edited December 9, 2013 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 A te + i - to trzeba zachować dokładnie jak w schematach? Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 (edited) Wszystko jak na schemacie "z wymianą instalacji" z linku który dał ci Rafcio 21 tylko musisz równolegle połączyć styki od semi i od auto. Jak będę miał czas to wrzucę ci zdjęcia mojego GB Edited December 10, 2013 by GOGI123 Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Rownolegle połączyć, to znaczy pociągnąć kabelki na przód GB do styków od semi? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 (edited) Łopatologicznie: Wersja bez MOSFET - Jeden kabel zawsze idzie bezpośrednio do silnika. - Drugi przechodzi bezpośrednio do styków, przez gearbox i potem do silnika. Jest tylko jeden kabel na początku i na końcu, więc nie będzie żadnej różnicy semi/auto po zamontowaniu MOSFETu. Wersja z MOSFET: - Kabel co szedł bezpośrednio do silnika (niebieski na schemacie) ciachasz na pół, lutujesz do dwóch głównych blaszek w MOSFECIE - Odlutowujesz kabel z który idzie ze styków w Gearboxie prosto do silnika (tylko mały fragment kabla), wrzucasz tam kabel sygnalizacyjny i lutujesz jeden koniec do końca w miejsce starego od strony gearboxa, a drugi koniec lutujesz do MOSFETu (wcześniej był do silnika) - Dolutowywujesz na początku styków gearboxa kabel (gruby) idący bezpośrednio do silnika. Na początku, czyli tam, gdzie masz pierwszy lut. Wuala, masz układ zrobiony. Braffo. Tak dla jasności, wszystko co przelatuje przez gearbox Cię nie interesuje, jak działa, zostaw jak jest. Interesuje Cię tylko początek kabla i koniec kabla, który jest na gearboxie. Jeśli się gdzieś pomyliłem, to proszę, poprawcie mnie. Edited December 10, 2013 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Obczaj sobie jak idą brązowe kabelki. Są to sygnałowe Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Dzięki Wam wszystkim! Jakoś sobie wspólnie poradziliśmy, działa jak marzenie :P Mam prawie identycznie jak Ty GOGI, z tym, ze ten krótki brązowy nie leci do silnika, a do... wtyczki. Na stronie GATEE napisali, że powinien się znaleźć jak najbliżej baterii, no to bliżej już nie może :P A tak btw. to chcę się wytłumaczyć. Wszystko co się dało to przeczytałem, a te schematy ze strony gatee przeanalizowałem kilka razy. One są jasne, nie wiedziałem tylko co począć z tymi podwójnymi stykami. Jeszcze raz dzięki. A wykład rafcia i zdjęcia GOGIego będą dla potomnych :) Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Czy wymiana okablowania wszędzie oprócz wnętrza GB a wymiana okablowania wraz z wnętrzem GB robi dużą różnicę? Quote Link to post Share on other sites
Lafayette Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 A w środku GB są jakieś kable? Quote Link to post Share on other sites
GOGI123 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 W GB v.3 w środku nie ma żadnych kabli. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Ach, przepraszam, mój błąd. Quote Link to post Share on other sites
Koxeusz Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Witam przeczytałem wiele postów i postaram się uporządkować moją wiedzę. Zależy mi na tunningu mojego AUG'a A2 od JG do ok. 420 fps. Znalazłem taki zestaw: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=661 I czy otrzymam na nim pożądane fps'y przy wyskokiej żywotności? Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted December 13, 2013 Report Share Posted December 13, 2013 Witam przeczytałem wiele postów i postaram się uporządkować moją wiedzę. Zależy mi na tunningu mojego AUG'a A2 od JG do ok. 420 fps. Znalazłem taki zestaw: http://www.asgshop.p...dukt.php?id=661 I czy otrzymam na nim pożądane fps'y przy wyskokiej żywotności? A nie prościej wstawić M120 i cieszyć się z 400 fps? ;) M130 też powinno uciągnąć, ewentualnie głowicę tłoka mógłbyś kupić wzmocnioną, bo standardowa to przezroczysty plastik. W tym zestawie masz sporo części, które już masz, stalowe zębatki, metalowe łożyska, popychacz... tych części raczej nie trzeba wymieniać. Podkładki i smar można użyć zwykłe, bo za "oryginalne" się dopłaca. Ja mam w swoim borka Guardera i szczerze żałuję, bo niepotrzebnie wydałem kase i teraz mam z nim problemy. Cała reszta, łącznie z plastikową prowadnią to stock. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.