CHRIS506 Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 mu mu no dobra tego problemu chyba jeszce tu nie było :F coś mi się zaczeło blokowac w karabine na początku pomyślałem to na pewno styki więc z kumplem go rozkręcliliśmy i o dziwno po wyjęciu gearboxa z body wszytko zaczeło chodzić aż miło było posłuchać więc zadowoleni włożyliśmy gb spowrotem do body i o dziwo znowu nie strzelało 8O wyjmujesz strzela wkłądasz nie strzela :F juz raz pojawił sie ten problem ale wtedy odesłalem do go machineguna i jakoś to naprawili a teraz po dokładnym przyjżeniu sie gb okazało sie że tam są jakieś dziwne śruby i wogule :? ktoś ma jakiś pomysł co to może być za ustreka i jak to naprawić :?: Quote Link to post Share on other sites
lup Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Opisz to dokładniej. "Nie strzela" znaczy, ze silnik kręci? Napina sprężyne? W ogóle nic nie słychać? Quote Link to post Share on other sites
CHRIS506 Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 mu mu silnik przestaje pracowac chyba sie jakos zacina bo innego wyjscia nie widze czemu po wlozeniu do raczki przestaje chodzic :? tylko czemu rok pracowal bez problemów i teraz takie cos 8O Quote Link to post Share on other sites
zibid Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 mu musilnik przestaje pracowac chyba sie jakos zacina bo innego wyjscia nie widze czemu po wlozeniu do raczki przestaje chodzic :? tylko czemu rok pracowal bez problemów i teraz takie cos 8O Na 90 % przyczyna będzie tkwiła w stykach i złączkach zasilania. W G36 dobrze jest dobrze ułożyć zestyki w przedniej części GB (te które widać nawet bez rozkładania - po wyjęciu magazynka - lubią się luzować - trochę kleju termicznego załatwia sprawę. Druga rzecz - ułozenie kabelków i dokładnośc spięcia konektorów. U mnie z powodu konektora objaw był taki, że po zdjęciu foregripa strzelał, po założeniu nie strzelał i tak w kółko kilka razy - bardzo śmieszne. 8O Quote Link to post Share on other sites
k_p Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Do czego służy przycisk koło spustu? Nie chodzi mi o zwalniacz magazynka. Nie rozbierałem jeszcze mojej 36 wiec zakładam, że przycisk ma jakiś związek z tą czynnością. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Ma za zadanie niespodziewanie wyskaiwać podczas rozbierania repliki i ginąć :) Poza tym żadne. Quote Link to post Share on other sites
CHRIS506 Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 mu mu sprawdzalismy połączenia i kabelki i ne wydaje mi się aby w tym tkwił problem ale dla pewnosci jeszce raz sprawdze :wink: Quote Link to post Share on other sites
lup Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 mu mu sprawdzalismy połączenia i kabelki i ne wydaje mi się aby w tym tkwił problem ale dla pewnosci jeszce raz sprawdze :wink: wiem wiem, bo on ma byc przystojny a nie inteligentny... :wink: Chris a nie bawiłeś się czasem śrubą dociskającą silnik... Quote Link to post Share on other sites
CHRIS506 Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 mu mu oczywiście że się bawiłem :wink: ale wyglada to tak jakbysie silnik sie blokowal w body 8O po wielokrotnym sprawdzaniu i macaniu silnik wyjety z body pracuje normalnie po wlozeniu go na 2 cm do raczkizaczyna sie blokowac i wydawac dziwne odglosy 8O nie mam pojecia co sie dzieje :F Quote Link to post Share on other sites
Haszczu Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Witam. Może mi ktoś poradzić , co musze zdjąć aby dostać się do komory hop-up w CA36 w ten sposób, aby zamontować dystanser i zacisk do lufy ? Oba te elementy wypadły mi podczas czyszczenia broni , nie mam pojęcia w jaki sposób gdyż hu był odkręcony na minimum. Prosze o pomoc. Pozdrawiam , Haszczu. (Wiem , że to temat o CA36K ale w kwestii dotarcia do hu powinno być chyba tak samo jak w długiej wersji) Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 1. Odkręć tłumik ognia 2. Zdejmij przedni chwyt 3. Odkręć CAŁĄ lufę zewnętrzną - wraz z mocowaniem, nie tylko końcówkę. Musisz odkręcić 3 śrubki, aby to zrobić. 4. Kiedy wzdejmiesz całą zewnętrzną lufę, wyjdzie także wewnętrzna wraz z komorą hop-up. Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 :) Miałem prądożerne G36k no i po zmianie kabelków na silikonowe ;) problem minał ;) Quote Link to post Share on other sites
Cookie Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Witam. Panowie pogoda jest jaka jest - doprowadza mnie do szału zaparowana i zamoknięta luneta (zamoknieta z zewnątrz). Macie na to jakiś sposób? Quote Link to post Share on other sites
piotrekSGUS Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Panowie pogoda jest jaka jest - doprowadza mnie do szału zaparowana i zamoknięta luneta (zamoknieta z zewnątrz). Macie na to jakiś sposób? Hmm... antyfog ?. Quote Link to post Share on other sites
wrona Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Miałem prądożerne G36k no i po zmianie kabelków na silikonowe problem minał GTI czy masz podkręconą giete czy stock? Quote Link to post Share on other sites
Cookie Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 Antifog raczej nie da rady - deszcz go szybko zmyje. Myślałem raczej o jakiejś osłonie na okular, ale wtedy raczej sie nie przyceluje przez lunetkę. :/ Quote Link to post Share on other sites
k_p Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Mialem ten sam problem co CHRIS506 tylko, ze u mnie gieta jeszcze strzelala jak naprawde mocno wcisnalem spust. Przy wyjetym gearboxie wszystko dzialalo jak powinno. Dopiero po umieszczeniu w raczce ten problem znow wystepowal. Na szczescie moja G36tka jest jeszcze na gwarancji wiec wyslalem do asgshopu i chlopaki naprawili. Niestety nie napisali mi jak to zrobili. Chris, moze do nich zwroc sie z zapytaniem. Quote Link to post Share on other sites
menadzer Posted November 19, 2006 Report Share Posted November 19, 2006 W mojej gience styki nie łączyły w spuście i był taki efekt właśnie. Quote Link to post Share on other sites
CHRIS506 Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 mu mu no chyba się bede musiał zapytać mam nadzieje że to nic poważnego :wink: Quote Link to post Share on other sites
Bleyst Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 Heja Czy zmiesci sie zamiast stockowej baterii self-made bateria o rozmiarach 30mm x 192mm ?? Pytanie wynika z innego watku - http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=29169 Quote Link to post Share on other sites
Cookie Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Dobra panowie - stawiam takie pytanie: jak zamocować do rączki transportowej g36 kolimator NIE UŻYWAJĄC szyny? Chciałbym założyć tam kolimator Strike Systems 30 z montażem na szyny 20mm - czy myślicie, że nadpiłowanie rączki powinno wystarczyć? Quote Link to post Share on other sites
ozy Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Wmontowywał ktoś preckę do G36 inną niż CA 494mm? Pasuje do repliki lufa 509mm? A może ktoś próbował 500mm z M14 produkcji Deep Fire`a? Za ewentualną odpowiedź byłbym bardzo wdzięczny. :) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Z tego co wiem lufa do M14 Deep Fire ma inaczej rozmieszczone nacięcia trzymające ją w hopupie i raczej nie pasuje do innych replik niż M14. Dobra panowie - stawiam takie pytanie: jak zamocować do rączki transportowej g36 kolimator NIE UŻYWAJĄC szyny? Widziałem kolimator zamontowany nad lunetą za pomocą metalowej obejmy (skręcanej śrubką). Quote Link to post Share on other sites
Lis Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 A może ktoś próbował 500mm z M14 produkcji Deep Fire`a? Po pierwsze jest za długa o 6 mm i nie można nakręcić do końca tłumika płomienia, trzeba go rozwiercić na 9 mm. Po drugie nacięcia na mocowanie lufy są w innym miejscu i nie da się jej porządnie zamontować w replice. Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Co dziwne mam m110+bore, i naprawdę po zmianie kabli nie zabiera wcale duzo energi, wcześniej miałem m15 CA z Largem i między tamtym Largem1800 a V-shapem1700 nie widze żadnej różnicy starcza na 1500kulek(może i więcej, wiecej nie wytrzelilem) Do G36k ja włożyłem lufe od m4 i nic nie wystaje w tłumiku płomienia ;) Jeszcze zostało miejsca, tyle że już nie nakręce tłumika(tak myśle) Aha i jak coś :) mam w 100% sprawną lunete do G36 (5 miesięczną) zamienie na szyne od C TM czy CA cokolwiek. Poprostu nie lubie lunet i tyle :) wole muszke i szczerbinke. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.