Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

mu mu

no dobra tego problemu chyba jeszce tu nie było :F

coś mi się zaczeło blokowac w karabine na początku pomyślałem to na pewno styki więc z kumplem go rozkręcliliśmy i o dziwno po wyjęciu gearboxa z body wszytko zaczeło chodzić aż miło było posłuchać więc zadowoleni włożyliśmy gb spowrotem do body i o dziwo znowu nie strzelało 8O wyjmujesz strzela wkłądasz nie strzela :F

juz raz pojawił sie ten problem ale wtedy odesłalem do go machineguna i jakoś to naprawili a teraz po dokładnym przyjżeniu sie gb okazało sie że tam są jakieś dziwne śruby i wogule :?

ktoś ma jakiś pomysł co to może być za ustreka i jak to naprawić :?:

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

mu mu

silnik przestaje pracowac chyba sie jakos zacina bo innego wyjscia nie widze czemu po wlozeniu do raczki przestaje chodzic :?

tylko czemu rok pracowal bez problemów i teraz takie cos 8O

Posted
mu mu

silnik przestaje pracowac chyba sie jakos zacina bo innego wyjscia nie widze czemu po wlozeniu do raczki przestaje chodzic  :?  

tylko czemu rok pracowal bez problemów i teraz takie cos  8O

Na 90 % przyczyna będzie tkwiła w stykach i złączkach zasilania. W G36 dobrze jest dobrze ułożyć zestyki w przedniej części GB (te które widać nawet bez rozkładania - po wyjęciu magazynka - lubią się luzować - trochę kleju termicznego załatwia sprawę. Druga rzecz - ułozenie kabelków i dokładnośc spięcia konektorów. U mnie z powodu konektora objaw był taki, że po zdjęciu foregripa strzelał, po założeniu nie strzelał i tak w kółko kilka razy - bardzo śmieszne. 8O

Posted

Do czego służy przycisk koło spustu?

Nie chodzi mi o zwalniacz magazynka.

 

g36bt3.th.jpg

 

Nie rozbierałem jeszcze mojej 36 wiec zakładam, że przycisk ma jakiś związek z tą czynnością.

Posted
mu mu

sprawdzalismy połączenia i kabelki i ne wydaje mi się aby w tym tkwił problem ale dla pewnosci jeszce raz sprawdze :wink:

 

wiem wiem, bo on ma byc przystojny a nie inteligentny... :wink:

Chris a nie bawiłeś się czasem śrubą dociskającą silnik...

Posted

mu mu

oczywiście że się bawiłem :wink:

ale wyglada to tak jakbysie silnik sie blokowal w body 8O po wielokrotnym sprawdzaniu i macaniu silnik wyjety z body pracuje normalnie po wlozeniu go na 2 cm do raczkizaczyna sie blokowac i wydawac dziwne odglosy 8O nie mam pojecia co sie dzieje :F

Posted

Witam. Może mi ktoś poradzić , co musze zdjąć aby dostać się do komory hop-up w CA36 w ten sposób, aby zamontować dystanser i zacisk do lufy ? Oba te elementy wypadły mi podczas czyszczenia broni , nie mam pojęcia w jaki sposób gdyż hu był odkręcony na minimum. Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam , Haszczu.

 

(Wiem , że to temat o CA36K ale w kwestii dotarcia do hu powinno być chyba tak samo jak w długiej wersji)

Posted

1. Odkręć tłumik ognia

2. Zdejmij przedni chwyt

3. Odkręć CAŁĄ lufę zewnętrzną - wraz z mocowaniem, nie tylko końcówkę. Musisz odkręcić 3 śrubki, aby to zrobić.

4. Kiedy wzdejmiesz całą zewnętrzną lufę, wyjdzie także wewnętrzna wraz z komorą hop-up.

  • 2 weeks later...
Posted

Mialem ten sam problem co CHRIS506 tylko, ze u mnie gieta jeszcze strzelala jak naprawde mocno wcisnalem spust.

Przy wyjetym gearboxie wszystko dzialalo jak powinno.

Dopiero po umieszczeniu w raczce ten problem znow wystepowal.

Na szczescie moja G36tka jest jeszcze na gwarancji wiec wyslalem do asgshopu i chlopaki naprawili. Niestety nie napisali mi jak to zrobili. Chris, moze do nich zwroc sie z zapytaniem.

Posted

Dobra panowie - stawiam takie pytanie: jak zamocować do rączki transportowej g36 kolimator NIE UŻYWAJĄC szyny? Chciałbym założyć tam kolimator Strike Systems 30 z montażem na szyny 20mm - czy myślicie, że nadpiłowanie rączki powinno wystarczyć?

  • 2 weeks later...
Posted

Wmontowywał ktoś preckę do G36 inną niż CA 494mm?

Pasuje do repliki lufa 509mm?

A może ktoś próbował 500mm z M14 produkcji Deep Fire`a?

 

Za ewentualną odpowiedź byłbym bardzo wdzięczny. :)

 

pozdrawiam

Posted

Z tego co wiem lufa do M14 Deep Fire ma inaczej rozmieszczone nacięcia trzymające ją w hopupie i raczej nie pasuje do innych replik niż M14.

 

Dobra panowie - stawiam takie pytanie: jak zamocować do rączki transportowej g36 kolimator NIE UŻYWAJĄC szyny?

 

Widziałem kolimator zamontowany nad lunetą za pomocą metalowej obejmy (skręcanej śrubką).

Posted
A może ktoś próbował 500mm z M14 produkcji Deep Fire`a?

Po pierwsze jest za długa o 6 mm i nie można nakręcić do końca tłumika płomienia, trzeba go rozwiercić na 9 mm.

Po drugie nacięcia na mocowanie lufy są w innym miejscu i nie da się jej porządnie zamontować w replice.

Posted

Co dziwne mam m110+bore, i naprawdę po zmianie kabli nie zabiera wcale duzo energi, wcześniej miałem m15 CA z Largem i między tamtym Largem1800 a V-shapem1700 nie widze żadnej różnicy starcza na 1500kulek(może i więcej, wiecej nie wytrzelilem)

Do G36k ja włożyłem lufe od m4 i nic nie wystaje w tłumiku płomienia ;)

 

Jeszcze zostało miejsca, tyle że już nie nakręce tłumika(tak myśle)

 

Aha i jak coś :) mam w 100% sprawną lunete do G36 (5 miesięczną) zamienie na szyne od C TM czy CA cokolwiek. Poprostu nie lubie lunet i tyle :) wole muszke i szczerbinke.

 

Pozdrawiam

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...