Sentinel Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Witam. Mam problem z moim HK416, replika była składana z części różnych producentów. Problem jest w tym że replika nie działa, silnik sie minimalnie rusza ale w gearboxie nic. Wymieniłem prawie wszystkie części w środku ale to nic nie zmieniło. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 A silnik dobrze masz podłączony? Quote Link to post Share on other sites
Sentinel Posted January 25, 2014 Author Report Share Posted January 25, 2014 Tak, sprawdzałem nawet kable odwrotnie i nic Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Zębatki, tłok chodzą luźno bez oporów? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 25, 2014 Report Share Posted January 25, 2014 Złe podkładkowanie, tłok za gruby, słaba jakość baterii, za mocna sprężyna dla silnika, źle założony mosfet... Nie napisałeś co wymieniłeś a my z fusów wróżyć nie będziemy. Brak podstawowych informacji a oczekujesz pomocy? To tak jak byś zadzwonił na pogotowie i powiedział że "babcia się zepsuła"... Quote Link to post Share on other sites
Sentinel Posted January 25, 2014 Author Report Share Posted January 25, 2014 (edited) Zębatki i tłok chodzą luźno, wymieniłem w gearboxie wszystkie zębatki, cylinder, tłok i sprężynę. Próbowałem na trzech silnikach, dopiero ruszyło na silniku 160, a sprężyna która jest w środku to 120 Edited January 25, 2014 by Sentinel Quote Link to post Share on other sites
Agresywny_Spawacz Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Sprawdź na innej baterii o nieco wyższym napięciu, albo wyreguluj dociśnięcie silnika. Jeżeli taka sprężyna to każdy silnik powinien uciągnąć, jaki masz? No i ostanie pytanie czy dobrze nasmarowałeś GB? Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Oprócz tego co napisał verb dodałbym: źle założony anti-rev, zły docisk silnika(jak to zauważył przedmówca), oraz za duży oring na głowicy tłoka lub sama głowica tłoka(efekt strzykawki w odwrotną stronę). Sprawdź metodą eliminacji i wtedy będzie wiadomo. Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted January 26, 2014 Report Share Posted January 26, 2014 Na innych silnikach próbowałeś, a na innej baterii? Być może ona stanowi problem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.