Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zamówienie z GunFire


Recommended Posts

Witam.

Zamówiłem 13 lutego 2014 roku replikę Barrett [sW-01] z GunFire. Na ich stronie pisze, że od 1 do 2 dni trwa realizacja zamówienia, a 3 dni dostawa przez kuriera GLS. Trochę to dziwne, ale od samego początku na stronie GLS pokazuje mi to:

 

qonx.png

 

A na stronie GunFire:

 

c8zy.png

Według moich obliczeń przesyłka powinna dotrzeć już jutro do godziny 18.

Napisałem do nich 3 maile oraz dzwoniłem- zero odpowiedzi z ich strony.

Czy ktoś z was kto zamawiał z ich strony spotkał się z takim brakiem informowania klienta na temat jego paczki?

Pozdrawiam :icon_wink:

Link to post
Share on other sites

W momencie gdy GLS weźmie paczkę w swoje ręce na stronie pojawi się wpis "Przyjecie w GLS". Ale spoko, GLS raczej szybko dostarcza. Moja paczka została przyjęta przez GLS w środę we Wrocławiu około 17.30, a następnego dnia była u mnie, na Warmii, około 8.30.

Link to post
Share on other sites

W momencie gdy GLS weźmie paczkę w swoje ręce na stronie pojawi się wpis "Przyjecie w GLS". Ale spoko, GLS raczej szybko dostarcza. Moja paczka została przyjęta przez GLS w środę we Wrocławiu około 17.30, a następnego dnia była u mnie, na Warmii, około 8.30.

Ale weź pod uwagę, że ja mieszkam w UK. I wątpię by przesyłka przekroczyła granice tak szybko.

 

Primo, zdarza się, że obsługa strony nie weryfikuje wpisów, pewnie paczka dotrze do Ciebie a wpis jeszcze będzie taki sam.

Secundo, po co zakładasz dwa tematy w tej samej sprawie :icon_question: :icon_exclaim:

Je*bło mi się topic-ki i myślałem, że nie dodałem wpisu. Nowy jestem. Przepraszam :)

 

Oznacza to, że gunfire wygenerowało tylko nr listu przewozowego. Przesyłka jeszcze nie została przekazana kurierowi.

Ale przesyłka powinna być przekazana co najmniej dnia 13-14 lutego, a na stronie GLS powinno pisać, że mają i szykują do wysłania w kierunku Anglii czy coś takiego.

Link to post
Share on other sites

Halo ktoś mógłby mi pomóc? :icon_smile:

Sklep? Firma kurierska?

Co wiedzieliśmy to powiedzieliśmy. Teraz zostaje interweniować w sklepie lub u dostawcy. MY nic więcej nie zrobimy. No chyba, że znajdziesz kogoś kto mieszka blisko sklepu i pójdzie tam osobiście i pogada. Poza tym możesz próbować jedynie kontaktu mailowego lub telefonicznego i tyle - więcej raczej nie zdziałasz, a my z pewnością.

Link to post
Share on other sites

Nie chcę nic tu mieszać ale (mogę się mylić) Gunfire bodajże nie wysyła paczek codziennie tylko co parę dni wszystkie paczki jednocześnie. Tak było przynajmniej z moim zamówieniem w sierpniu -> jeżeli dobrze pamiętam przez 3-4 dni na stronie pisało mi że paczka jeszcze nie została przekazana kurierowi, dopiero pod wieczór dnia 3 lub 4 (wybacz, nie pamiętam dokładnie) zamówienie zostało wysłane (na stronie gunfire pisało od początku "gotowe" - czyli chyba zamówienie oczekuje na wysyłkę) -> doszło rano dnia czwartego/piątego (status na stronie gunfire był do końca "gotowe", zmienił się on dopiero po tym jak miałem replikę w swoim pokoju...).

 

Natomiast może być też na odwrót, Gunfire wysłało paczkę natomiast firma kurierska coś pogmatwała (nr przesyłki?). Też miałem taki epizod gdy zakupiłem GPU do kompa także różne cuda się dzieją.

 

Czekaj cierpliwie (czyt. spokojnie) i staraj się skontaktować z gunfire, nie ma się co martwić :maniak_OK:

Edited by reaper666
Link to post
Share on other sites

U mnie przykładowo nie wysyłali kulek (zamówiłem w poniedziałek wieczorem więc w środę powinna być) dzwonię do nich w piątek, bo nagle wyskoczyła informacja, że zostało zamówienie wstrzymane i się okazało, że chwyt, który zamówiłem razem z amunicją miał jakieś wady fabryczne i nie mogli go wysłać... więc telefonicznie usunąłem go z zamówienia i we wtorek paczka była u mnie ;)

Link to post
Share on other sites

Temat można zamknąć.

Okazało się, że organizowali coś i nie mieli czasu. Po za tym poproszono mnie o napisanie oświadczenia, że wysyłają na moją odpowiedzialność, ponieważ nie posiadam UKARA numeru. Po wysłaniu tego oświadczenia o godzinie 11 status, że przesyłka została wysłana zmienił się o godzinie 17.

Dzięki za pomoc ;)

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...