Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr Aug z CA


Recommended Posts

Jak odmontowałem foregripa stała się tą dla wszystkich, doskonała pod każdym względem - trzyma się idealnie.

 

Wykonanie bardzo dobre, konstrukcja jest toporna, mało elementów ruchomych na zewnątrz - nie rozsypie się łatwo.

Edited by GRSW_Szreder
Link to post
Share on other sites
  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

... Nie będzie fotek, bo taśmy pozdejmowałem, z racji, że luzy jeszcze nie są tak duże...

Czyli tak dla pewności, póki co zrezygnowałeś z oklejania i niwelowania luzów bo są jeszcze nie duże, pytam bo trochę zakręcony wyszedł ten post i nie wiem czy dobrze zrozumiałem.

...poza tymi pierdolami jak raczka i dokrecenie srubek nie ma zadnych zastrzezen

pozdro!!

Mówili mi w sklepie jak kupowałem, czytałem o tym na forum bo wszyscy powtarzają to jak mantrę - dokręcaj śrubki chłopczyku a będziesz żył długo i szczęśliwie ;)

 

Ale nigdy nie zapytałem o które śrubki chodzi... Bo pewno życie było by za proste gdyby chodziło tylko o te 3 wielkie śruby na body.

 

1. Na które trzeba zwracać szczególną uwagę o ile takie są, czy po prostu wszystkie?

2. Trzeba wyjmować lufę i reciver i tam szukać śrubek?

3. Ogólnie o które śrubki chodzi?

 

To mój pierwszy AEG, tak gdyby się ktoś nie domyślił ;)

Link to post
Share on other sites

Z tego co można było wyczytać w tym wątku, to prawdopodobnie nie warto dokręcać małych śrubek i inbusów (niektórych), bo mogą być umiejscowione dodatkowo jakimś specyfikiem - chodzi o to, aby tego nie zerwać.

 

A śruby, które widać, iż nie są zalane czymkolwiek warto dokręcić.

 

 

Z tego co ja dokręcałem to:

- 3 duże śruby

- inbus na tłumiku ognia

- jeszcze jedną która się ruszała - nie pamiętam(definitywnie nie była zabezpieczona)

 

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Czyli tak dla pewności, póki co zrezygnowałeś z oklejania i niwelowania luzów bo są jeszcze nie duże, pytam bo trochę zakręcony wyszedł ten post i nie wiem czy dobrze zrozumiałem.

 

Chodzi mi o to, że nie będę się zajmował tym, póki nie będzie wyraźnej potrzeby. Aczkolwiek nie widziałem jeszcze auga, którego luzy w jakikolwiek sposób ograniczały jego sprawność bojową czy estetyczną.

Link to post
Share on other sites

A śruby, które widać, iż nie są zalane czymkolwiek warto dokręcić.

Z tego co ja dokręcałem to:

- 3 duże śruby

- inbus na tłumiku ognia

- jeszcze jedną która się ruszała - nie pamiętam(definitywnie nie była zabezpieczona)

Pozdrawiam!

 

Z tymi trzema śrubami ostrożnie. Jeżeli je za mocno dokręcimy to ten przycisk od wyjmowania magazynka nie będzie chciał się ruszać ;-) . Ja zapomniałem o tym, że dokręcałem Auga i nie wiedziałem co się stało że nie moge magazynka włożyć :lol:

Link to post
Share on other sites

Natrafiłem na małe komplikacje - mniej więcej w 3/4 długości RISa patrząc od strony lufy, w rowki (te wzdłuż RISa nie poprzeczne) tam gdzie wchodzą szyny urządzeń jest ni z tego ni z owego kawałek metalu (stanowiący jednolitą całość z resztą ryśka i mający koło 4mm długości), który uniemożliwia zamontowanie czegokolwiek tam :wink: .

 

Problem w tym ze jak mocowanie np kolimatora, które tam wchodzi jest długie np tak kolo 10cm to możliwości montażu jakie pozostają to tylko skrajne krańce: początek i koniec RISa :(

 

Ktoś już próbował spiłować to cholerstwo? Lub wogule demontować szynę RIS?

 

A jeszcze małe pytanie techniczne - jak chce użyć lakieru do trwalszego skręcania śrubek to po prostu majdam pędzelkiem po śrubce i wkręcam? Bo grzybek odkręca się w takim tempie, że ledwo nadążam z dokręcaniem go :).

 

-----------------------------------------

Jak wyciągam lufę to praktycznie za każdym razem do body wpadają mi dwie części pokrętło HU i to co ją trzyma na miejscu - u was też tak luźno siedzą i często spadają?

-----------------------------------------

 

Powinienem coś wiedzieć o hicapie nim go rozkręcę np czy sprężyna lubi atakować?

Edited by sebna
Link to post
Share on other sites

Mam problem z rozebraniem hop-upa, po wykręcaniu pokrętła do regulacji i wyjęcia lufy wewnętrznej wraz z komorą hop-up, nie potrafię odłączyć komory od lufy, aby dostać się do gumki. Z tego co widze to z lufy wystają takie małe wypustki które wchodzą w komorę i trzymają ją przy lufie. Wygląda to jak by było na zacisk, ale to chyba nie możliwe bo to musi się dać zdemontować... Proszę o pomoc.

 

PS: Może mi ktoś napisać w punktach jak rozebrać komorę hop-up...(chce wymienić gumkę na sylikonową).

Edited by Tony91
Link to post
Share on other sites

Po pierwsze musisz zdemontować cały system regulacji docisku gumki.

Z boku komory jest taki metalowy pin który wyciągasz, a potem demontujesz dźwignię regulacji nacisku gumki. Jak ją wyjmujesz to najlepiej przekręć komorę tak żeby ta dźwignia mogła wypaść (lub lekko jej pomagasz). Razem z nią wyjdzie dystanser. Teraz zabierasz się za tą obejmę co na początku pisałeś nie wiem jak jest teraz w CA ale wcześniej ta obejma była bardzo krucha i lubiła pękać. Możesz spróbować podważyć ją jednocześnie z dwuch stron jakimiś śrubokrętami zegarkowymi lub czymś podobnym. Jak uda ci się wyjąć tą obejmę to pozostaje ci tylko wyjęcie lufy z gumką (lub gumkę oddzielnie wydłubać - zależy jak wyjdzie). Nic nie powinno trzmać lufy prócz gumki. Oprócz gumki jeszcze będzie na lufie metalowy pierścień, który będzie luźno latać po lufie. To cała filozofia. Jak będziesz składał to nałóż wcześniej ten pierścień i gumkę na lufę. Przy zakładaniu gumki najlepiej spryskaj ją od zewnątrz silikonem by lepiej wchodziła.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam pytanie do posiadaczy AUGa czy ta bateria podejdzie do niego

TA?

Na stronie machinegun'a napisali że tak, ale wyśledziłem że ktoś wypowiadał się że

TA bateria nie wejdzie do AUGa, chociaż na stronie machinegun'a jest informacja że jest on kompatybilny z tą batką. Stąd moje pytanie i wątpliwości 8) .

 

Wymiary tej pierwszej to około:

112x34x17 [długość, szerokość, wysokość] [mm]

Link to post
Share on other sites

Batka z tego co piszą jest w standardzie mini, a wszystkie mini wchodzą do auga. Tak mi się przynajmniej wydaje.... Zresztą poczekaj na opinie innych. Dobra po zmierzeniu swojej można stwierdzić że nie jest to batka standardu small. Moja ma wymiary ok 89 / 35 /35 i ledwo się mieści pod pokrywą. Czyli spokojnie możesz sobie ją darować.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Ja bym brał z machinguna 1400Mah 9,6V na ogniwach KANa bo tańsza, większa pojemnością i na pewno pasuje.

 

Zresztą miałem taką brać ale nie chciało mi się czekać na przesyłkę więc wziąłem to co było na miejscu a było 8,4 1400 na Intelectach. W sumie nie narzekam ale poważniejsze testy dopiero przed nią.

 

Swoją drogą dziękuje Panowie za wcześniejszą pomoc,

Edited by sebna
Link to post
Share on other sites

Mi na tym INTELLECT'cie zależy dlatego że chce go kupić

Tutaj

a najważniejszy powód to taki ,że również pasował by do mojego mp5sd6 TM.

 

Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

 

...ale wciąż mnie intryguje, skoro batka o o długości 89mm się mieści na długość (jak napisał kermit) to czy zmieści się o 2 cm dłuższa :-P

Link to post
Share on other sites

Czy sprawdzał ktoś jak wygląda sprawa z kompatybilnością glowicy cylindra i tappet plat'e innych firm np;hurricane, sysytema, deep fire? Pierwsze AEGi z ca z gearboxami v3 z tego co się orientuje miały z tym małe problemy.

A i jak ma sie sprawa z łożyskami, zostały moze jakoś ulepszone od czasów pierwszsych SLRów?

Sorry jesli ten wątek był juz poruszany.

Link to post
Share on other sites

Mam problem a mianowicie... Zamontowałem sylikonową gumkę guardera w moim AUGu A2 z CA. Na początku już pojawił się problem gdy posmarowałem gumkę sylikonem aby lepiej weszła na nią komora, gumka jakby zrobiła się szersza, gumka latała we wszystkie strony gdy próbowałem nałożyć na nią komorę. Prawie mi się to udało ale wydaje mi się że gumka jest troszkę krzywo ustawiona i co najważniejsze jakby nie weszła do końca, wystaje jej troszkę poza komorę od strony lufy. Nie mogę nałożyć komory na takąż wypustkę w lufie tak jak to było zamontowane na początku. Komora nie wygląda na najmocniejszą dlatego boję się robić cokolwiek na siłę.

Proszę o pomoc i z góry dzięki...

Link to post
Share on other sites

Wkładasz samą gumkę bez lufy do komory?? Przecież sama gumka się będzie nieźle giąć przy takich próbach... nakładasz gumkę na lufę (odpowiednio, bo ma odpowiedni wypustek na dole na wyżłobienie w lufie) i dopiero zespół lufy i gumki wkładasz do hop-upa. Z drugiej strony jak masz metalowy hop-up to znacząco ciężej wchodzi komora na lufę. Sam nie mam takiej komory ale słyszałem jak kumpel mi mówił. Co do krzywego ustawienia gumki względem lufy to robisz tak że zamontowaną lufę leciutko przekręcasz w przeciwnym kierunku w stosunku do skrzywinia gumki. po prostu jak tak to robię że patrzę jak mam zamontowaną gumkę w stosunku do przedniego chwytu i rączki (montuję lufę wew. w zew.) jak krzywo w stosunku do rączki to odkręcam dwie małe śrubki i wyjmuję lufę i reguluję...

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...