kubak94 Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 (edited) Cześć wszystkim. Będę pisać zwięźle bo jak napiszę opowiadanie to idzie się pogubić. Problem: gearbox działa poza chwytem pistoletowym, pod każdym kątem, w każdym trybie - jednym słowem, niezawodnie. Geneza: podobny problem miałem kilka miesięcy temu, ale okazało się że wystarczyło docisnąć gearbox z góry ( nie wkładałem pinu stabilizującego gearbox w poziomie, teraz już go mam, ale nie rozwiązuje problemu ). Tydzień temu na strzelance replika nie strzelała ale okazało się że rozlazła mi się kostka stykowa, a właściwie blaszki w niej. Rozebrałem gearbox, poprawiłem, poza chwytem pistoletowym śmiga bez zarzutu. Dwa tygodnie temu wymieniałem kable, są idealnie odmierzone, nigdzie nie muszę ich upychać, nie są poprzecinane albo bez izolacji. Kable są przylutowane do silnika. Ciekawostka: wkładając gearbox do chwytu pistoletowego, z zamontowaną blokadą spustu, gearbox nie działa na auto i semi, przełączając na blokadę i siłowo wciskając spust gearbox zadziała raz w trybie pojedyńczym. Otwór w chwycie gdzie wchodzi spust już powiększyłem, nic nie dało. Edited March 6, 2014 by kubak94 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Częste. Ustabilizuj blaszki w stykach tak aby się nie ruszały podczas zmiany trybów ognia. Sprawdź czy oprawa blaszek jest przykręcona do szkieletu gearboxa. Jak nie to ustabilizuj ja taśma lub czymś podobnym. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Pamiętasz jeszcze jakie są długości kabli? Tak żebym mógł sobie zapisać na liście rzeczy do wymiany. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Długość kabli zależy od tego, jak je sobie poprowadzisz. Stockowe ułożenie jest delikatnie mówiąc średnie i można to zrobić zdecydowanie lepiej, więc racvzej nie warto się tym sugerować. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Rozbierz wszystko i poskładaj na spokojnie jeszcze raz. Zwróć uwagę na to czy przy naciskaniu spustu nic nie strzela wewnątrz gb. Jeśli tak to znaczy, że spust zeskakuje z tego styku, który jest zaczepiony na sprężynie. (podobnie jak popychacz) Quote Link to post Share on other sites
kubak94 Posted March 7, 2014 Author Report Share Posted March 7, 2014 Dzięki wielkie za odpowiedź! Dzisiaj wieczorem zajmę się tym na spokojnie. Mixon - nie pamiętam, ale mogę zmierzyć i podesłać Ci jak mam je poprowadzone. Dam znać co i jak. Quote Link to post Share on other sites
Mixon Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Dzięki wielkie za odpowiedź! Dzisiaj wieczorem zajmę się tym na spokojnie. Mixon - nie pamiętam, ale mogę zmierzyć i podesłać Ci jak mam je poprowadzone. Dam znać co i jak. Jasne, byłbym bardzo wdzięczny. Czekałem aż stockowe kable się zjarają, ale jak na złość ciągną cały czas, a już pewnie tyle mają oporów z tymi moimi złączkami, bezpiecznikami i w ogóle :P Quote Link to post Share on other sites
kubak94 Posted March 8, 2014 Author Report Share Posted March 8, 2014 Rozebrałem i złożyłem wszystko na spokojnie jeszcze raz. Blaszki trzymały się bardzo mocno, jednak zbliżyłem je jeszcze do siebie i po złożeniu działa bez zarzutu. Coś musiało powodować że blaszki się rozchodziły. https://www.dropbox.com/s/kqcyde5eb21i15i/IMAG0922.jpg Tyle że na wysokości komory mam złączkę bo inaczej nie mógłbym rozebrać repliki. Długości kabli: czerwony (+) silnik - kostka - 35,5 cm czarny (-) silnik - złączka - 39,5 cm czerwony (+) kostka - złączka 11,5 cm Kable to Turnigy 16AWG. Quote Link to post Share on other sites
gattling Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Jasne, byłbym bardzo wdzięczny. Czekałem aż stockowe kable się zjarają, ale jak na złość ciągną cały czas, a już pewnie tyle mają oporów z tymi moimi złączkami, bezpiecznikami i w ogóle :icon_razz: Nie za dużo byś chciał? :icon_razz: U mnie w g36c już szósty rok śmigają. Co ciekawe na li-po 7,4 rof jest tak duży, że na full auto kulki niemal zlewają się w białą linię. (Oczywiście bezpiecznik usunięty dawno temu.) Pozdrawiam :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.