Bart_Forrester Posted May 17, 2016 Author Report Share Posted May 17, 2016 Aktualna cena Snow Wolfa to rzeczywiście przesada, ale jeszcze wiekszą przesadą jest wnioskowanie na temat jakości repliki M3 od ICS na podstawie jednej repliki M4 od ICS :P Były czasy, że Snow Wolf był za 500 zł i wtedy była to ogromna okazja, były czasy, że stał za ~750 zł i wciąż, moim zdaniem, była to dobra cena. ICS nie wziąłbym, gdyż jest po prostu zabawkowy. Jego kolor to najmniejszy problem. Włącz sobie fotki ICSa w necie, porównaj z Aresem i SW. To tak, jakby porównywać cm.028 z LCT (reprezentowanym przez Aresa) i E&L (jako SW). Quote Link to post Share on other sites
volf13 Posted May 17, 2016 Report Share Posted May 17, 2016 No dobra jednak obejrzałem ICS i wykonanie zewnętrzne jest "za dobre" i to prawda wygląda kiepsko. Byłem bardziej nastawiony pod względem jakości wykonania wnętrza ale teraz widzę wszystkie spawy, niedoskonałości itp. w snow wolf'ie. Faktycznie ICS w tym wypadku dał ciała. No cóż zostaje SW za 850. Apropo magazynków na poprzedniej stronie w linku booliganairsoft jest napisane, że magazynki mid cap od aresa pasują do SW. Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 Magazynki Aresa mają w górnej części styk, który przekazuje prąd z baterii zamieszczonej wewnątrz maga. Jeśli jest taki styk w magu to też powinien być w komorze, w którą magazynek jest wkładany. Wątpię by SW miał taką możliwość ale nie jestem specem w tych sprawach i mogę się mylić. Jeśli byłaby taka możliwość to byłaby to bardzo dobra wiadomość. To jednak nie zmienia faktu, że magi Aresa są trudno dostępne i ogólnie nie ma ich za bardzo w czym przenosić. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 18, 2016 Author Report Share Posted May 18, 2016 W SW nie ma takiego styku. Może po prostu magi Aresa pasują kształtem, a baterię się wymontowuje. I tym sposobem ma się mid capa/low capa za 200 zł :D Quote Link to post Share on other sites
volf13 Posted June 2, 2016 Report Share Posted June 2, 2016 Zamieszczam instrukcję rozłożenia jak ktoś by szukał :) Link z booliganairsoft. Dziś przy wyjmowaniu baterii wyszedł mi wtyk do silnika, a jest to GB V7 rozdzielny więc silnik jest równolegle pod GB a w rączce bateria. Chciałem to naprawić, ale musiałem wysunąć dżirbox aby cokolwiek podłączyć. Potem już z górki. Nawet ciekawie rozwiązana konstrukcyjnie replika, mało śrubek i raptem 2 piny. http://ww2airsoft-asia.proboards.com/thread/714 Quote Link to post Share on other sites
Matt Baker Posted June 3, 2016 Report Share Posted June 3, 2016 Ooo, kupiłeś Aresa - to miło ;) Pisz jak się sprawuje w polu - nie ma to jak informacje z pierwszej ręki. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 9, 2016 Author Report Share Posted July 9, 2016 Cena za M3A1 na GF znów zrobiła się przyjemna (~650 zł), więc oczywiście... kupiłem go znów. Jakie zmiany zewnętrzne w stosunku do starszego modelu? - dolna część korpusu (ta osłaniająca dolny GB) jest teraz z alu, nie ze stali - lufa zewnętrzna jest teraz z alu, nie ze stali wpłynęło to znacząco na wagę, trochę szkoda. z wewnętrznych zmian: - pojawiło się miejsce na zamontowanie styków do GB pod magi aresowe widać to przez magwell, bo repliki nie otwierałem. Niestety, GF mimo mojej prośby nie sprawdził repliki przed wysyłką, bądź sprawdził ją na swojej baterii, gdyż bateria z zestawu jest całkowicie martwa - mimo kilkunastu cykli na drogich mikroprocesorówkach od wczoraj, nie udało się w nią wbić więcej niż kilkanaście mAh i starczy na oddanie 2-10 strzałów. Macie pomysł na pasującą baterię? mam ultramałego redoxa 7.4V, ale niestety nie pasuje... Zastanawiam się, czy nie zrobić M3A1 z lufo-tłumikiem, i w nim nie umieścić baterii, gdyż miejsce w chwycie pistoletowym jest najmniejsze, jakie widziałem w życiu... Quote Link to post Share on other sites
wania56 Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Zostaje Ci chyba tylko szukanie baterii pod wymiar... Kumpel w M3A1 SW rozpiłował jeszcze trochę wejście na baterię w chwycie i upchał jakieś małe Li-Po. A co do zastępowania części stalowych ameliniowymi to chyba producenci robią nam na złość :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 10, 2016 Author Report Share Posted July 10, 2016 Zostaje Ci chyba tylko szukanie baterii pod wymiar... Kumpel w M3A1 SW rozpiłował jeszcze trochę wejście na baterię w chwycie i upchał jakieś małe Li-Po. A co do zastępowania części stalowych ameliniowymi to chyba producenci robią nam na złość :zastanawia: po rozpiłowaniu wejdzie nawet 7.4V 1200 mAh, bo już teraz brakuje dosłownie milimetr, ALE wtedy nie będę miał czym go zamknąć... Co do części, mam dostęp do kilku kawałków ostrego, ale nie wiem, czy jest sens się w to pakować i dopieszczać złoma, jeżeli mam nie mieć batki, która wytrzyma więcej niż 300 strzałów... Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 11, 2016 Author Report Share Posted July 11, 2016 Wymiary miejsca na baterię to 90x32x15, MOŻE na długość wejdzie coś większego, ale te są pewne. pytanie brzmi - gdzie dorwać taką batkę? Quote Link to post Share on other sites
HunterKiller Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Może coś takiego? http://gunfire.pl/product-pol-1152206127-Akumulator-LiPo-7-4V-950mAh-25-50C.html albo to: http://gunfire.pl/product-pol-1152206120-Akumulator-LiPo-7-4V-1500mAh-20-40C.html Nie wiem jak się to sprawdza, ale są małe i chyba powinny być ok. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 Może coś takiego? http://gunfire.pl/pr...mAh-25-50C.html albo to: http://gunfire.pl/pr...mAh-20-40C.html Nie wiem jak się to sprawdza, ale są małe i chyba powinny być ok. Tego: http://gunfire.pl/product-pol-1152206127-Akumulator-LiPo-7-4V-950mAh-25-50C.html zamówiłem wczoraj na próbę, ten drugi jest za szeroki niestety na pewno. chyba nie da się nic bardziej pojemnego zaleźć... Quote Link to post Share on other sites
Dziku888 Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 (edited) - dolna część korpusu (ta osłaniająca dolny GB) jest teraz z alu, nie ze stali - lufa zewnętrzna jest teraz z alu, nie ze stali W Aresie od pierwszej serii dół korpusu (komora spustowa) był z alu i lufa zewnętrzna też jest z alu... To wcale nie umniejsza. Myślałem, że Snow Wolf i przede wszystkim S&T też tak ma bo to zewnętrznie żywe kopie Aresa (różnią się tylko wielkością chwytu), szkielet gearboxa też jest kopią Aresa (da się do S&T dołożyć bez problemu blowback)... Alesa używam 4 lata na tych samych 4ech midach... No robi robotę, wymagał paru poprawek, ale kto zajmujący się ASH nie poprawia producenta? Lesio: po modelarzach poszukaj, u nich tych baterii o dziwnych wymiarach zawsze w bród. Teraz jest olbrzymia ilość LIpoli do dronów w naprawdę dziwnych formach. Edited July 13, 2016 by Dziku888 Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 13, 2016 Author Report Share Posted July 13, 2016 W Aresie od pierwszej serii dół korpusu (komora spustowa) był z alu i lufa zewnętrzna też jest z alu... To wcale nie umniejsza. Myślałem, że Snow Wolf i przede wszystkim S&T też tak ma bo to zewnętrznie żywe kopie Aresa (różnią się tylko wielkością chwytu), szkielet gearboxa też jest kopią Aresa (da się do S&T dołożyć bez problemu blowback)... Alesa używam 4 lata na tych samych 4ech midach... Ooo, mamy kogoś żywego, kto ma Aresa! Mógłbyś wstawi fotkę magazynka, tzn - miejsca montowania baterii, samych jej styków, jak i po prostu góry maga? Chcę pomyśleć nad tym, czy łatwo będzie przerabiać magi od S&T/SW na aresowe. Quote Link to post Share on other sites
Dziku888 Posted July 14, 2016 Report Share Posted July 14, 2016 Wstawię, ale łatwo nie będzie: w replice styki są "męskie" a w magach "żeńskie". Poza tym, praktycznie większą część maga Aresa zajmuje bateria, część na kulki jest zorganizowana jak w magu do pierwszego, lepszego boczniaka (doublestack przechodzi w singlestack, w miejscu przejścia notoryczne zacinki) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 14, 2016 Author Report Share Posted July 14, 2016 Wstawię, ale łatwo nie będzie: w replice styki są "męskie" a w magach "żeńskie". Poza tym, praktycznie większą część maga Aresa zajmuje bateria, część na kulki jest zorganizowana jak w magu do pierwszego, lepszego boczniaka (doublestack przechodzi w singlestack, w miejscu przejścia notoryczne zacinki) Kusi mnie wstawianie rurki z tworzywa w HiCapy od SW i przerabianie ich na lowy, z drugiej strony - może jakiś ogarnięty elektryk dałby radę odtworzyć u mnie mechanizm bateriowy znany z aresa, przez oc nie martwiłbym się małymi akummulatorami, a wciąż zaoszczędził kasę na magach. Quote Link to post Share on other sites
Dziku888 Posted July 14, 2016 Report Share Posted July 14, 2016 Kusi mnie wstawianie rurki z tworzywa w HiCapy od SW i przerabianie ich na lowy. To nie kwestia tylko rurki, musisz jeszcze rozwiązać kwestię sprężyny podającej kulki do komory. Przerobienie pod względem elektrycznym jest bardzo proste, wykombinuj tylko jakie chcesz wsadzić wtyczki (zamontowane na stałe). Ja mechanizm Aresa poprawiłem, praktycznie cały magwell mam podzielony na dwa bieguny a na magach mam szczotki z kolejki zamontowane: dobrze sprężynują i zostały zaprojektowane do przewodzenia dużych prądów. Tu masz całkiem fajny artykuł o Aresie http://ww2aa.proboards.com/thread/8227/ares-m3a1-review-disassembly Quote Link to post Share on other sites
volf13 Posted June 12, 2017 Report Share Posted June 12, 2017 (edited) Odgrzeję temat i napiszę krótką reckę :icon_smile: Replike mam od SnowWolf a konkretnie model M3 z rączką przeładowania. Trochę się walnąłem i mogłem wziąć wersję bez rączki wówczas bezpiecznik to by była klapka wyrzutnika. Niewątpliwą zaletą tej repliki jest fakt, że możemy na niej zrobić strzelanki historyczne tj. IIWŚ, Korea i Wietnam. Posiadam ją od maja/czerwca 16' roku. Byłem może na 8-10 strzelankach z tym od momentu zakupu i ciężko mi powiedzieć ile przebiegu zrobiłem a była używana w różnych warunkach. Cena była wówczas jakaś okazyjna i kupiłem ją trochę taniej. W porównaniu do oryginalnego odpowiednika z którego miałem okazje postrzelać jest wykonana na prawdę nieźle chociaż jak wiadomo nie jest to 1:1 i ale oddanie toporności i niskiej precyzji wykonania jest zachowane. Jedyne co mógłbym jej zarzucić to oliwkowe malowanie z czarnym podkładem które z czasem się zdziera i widać metalową obudowę. Replika służy mi w cqb i póki co zostało w niej wymienione... absolutnie nic. No z wyjątkiem kabli i tconnectorów. Strzelanie jest przyjemne i EBB jest całkiem głośny. Często przy zakradaniu się lub w bliskim spotkaniu w budynku może się zdarzyć, że przeciwnik albo ktoś obok się przestraszy. Celność jak na pistolet maszynowy jest zadowalająca tak przy grach leśnych jest trochę gorzej z zasięgiem i z powodu EBB (podejrzewam, że uparty mógłby go po prostu odłączyć przy rozbieraniu repliki). Z innych plusów to nie miałem z nim żadnych mechanicznych problemów typu wysypane tryby albo coś a znosił katowanie 11.1 (najwięcej frajdy do tej pory było z taką pożyczoną baterią :icon_lol: :icon_lol: ). Teraz na szybko mankamenty repliki... Głównym problemem tej konstrukcji jest mało miejsca na wejście do baterii w chwycie które trzeba pilniczkiem powiększać. Poza tym zatyczka/ klapka właśnie komory na baterie jest bardzo słabo zabezpieczona i zgubiłem ją już na 1 strzelance. Bateria która mi się mieści bez obróbki to ipower 7.4 1100, i po małej obróbce arma 1400 (obydwa nunchaku). Na drugiej strzelance zgubiłem śrubę blokującą blokadę wysuwania kolby przez co jest obecnie wkręcona na sztywno nakrętką. Rączka przeładowania która jest bezpiecznikiem ma za mało oporu przez co może czasem się mimowolnie przesunąć lub otrzeć o zarośla co skutkuje przestawieniem na "safe" bez naszej wiedzy. Regulacja hop up jest dobrze dostępna, jednak suwadło blow-backu może zmienić jego położenie podczas strzelania - delikatne spiłowanie występu na listwie regulacji niweluje ten problem. Ostatnią rzeczą którą spotkałem to odpadające blaszki przy stopce magazynka tam przy pokrętle wstydu, no ale od czego jest szara taśma :icon_razz: . Upierdliwym problemem jest jeszcze umieszczenie kabli wewnątrz obudowy- czasem może się tak zdarzyć, że spust który jest solidnym kawałkiem metalu jest zablokowany przez dziwnie zgięte kable od baterii (bo nie ma tam obudowanej komory baterii) bo nic wewnątrz ich nie oddziela od gb. No i na koniec, hop up który w lato działa wyjątkowo dobrze tak w zimę przy temperaturach w granicy 0 stropni można się domyśleć do czego się nadaje. Poza tym replika jest nietypowa i czasem można usłyszeć dobre komentarze typu "ale fajne empe 40" itp. :icon_biggrin: Rozbieranie repliki jest banalne- wyciągnięcie blaszki/osłony spustu i odkręcenie 2 śrub to cała filozofia. Lufa jest wkręcona na gwint. Magazynki hi- cap bez większych zastrzeżeń, póki co jeden wpadł w piasek i do tej pory ma czasem problem z podawaniem ale to chyba kwestia mocnego przeczyszczenia z przesmarowaniem. No i typowe dla tych magazynków to trzeba dłuuugo kręcić kółkiem aby faktycznie załadować kulki. Większość w.w problemów konstrukcyjnych jest do wyeliminowania poprzez samodzielną obróbkę w garażu i zabezpieczenie tych elementów. No to by było tyle Edited June 12, 2017 by volf13 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.