Nath Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 Już widzę ten lament "o muj borze czemu mi nikt nie powiedział tobym tak zrobił, złe wumazgi wasza wina". Verb ten rof... me gusta :D. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 Dzięki Nath, wszystko powyżej nie ma już dla mnie sensu. 25rps to i tak dużo. Wracając do modyfikacji zębów tłoka to warto, druga sprawa, robiąc tłok warto sprawdzić AOE. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 a Jak się sprawdza AOE? Sorry jestem zielony jeśli chodzi o zagadnienie AOE.. BTW co to za sprężyna że przy tylu spiłowanych zębach daje Ci ~440fps? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 SP130 Guarder + Borek z cyl typ 2 przy precce 247mm Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 (edited) Spodziewałbym się raczej że spiłowanie 2 pierwszych zębów tłoka zmniejszy FPS a Ty tym czasem masz 440fps czyli tyle ile m130daje, rozumiem że gdyby nie bore-up to miałbyś 30-40fps mniej, ale tak czy siak, spodziewałem się bardziej jakiejś m140 guardera co najmniej :icon_razz: Ps. Też wklejałeś dodatkową uszczelkę na głowicę cylindra? Edited November 30, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 SP130 to nie M130. Zapamiętaj to. Gdyby nie spiłowane dwa przednie zęby tłoka i dwa zęby zębatki tłokowej to by było 480-490fps. Borek CA nie daje raczej nic lub nie wiele 5-15FPS. Przy wyciszonych głowicach nie trzeba nic naklejać, same ich zastosowanie pomaga w AOE. Przy płaskiej głowicy tłoka trzeba kleić. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Kupiłem mięciutkie kable o żyle 1.5mm (2.2mm przekroju) i też się nie mieszczą, już nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić. jakieś pomysły? jaki miedziany przewód o jaki minimalnym przekroju mógłbym wsadzić do repliki z mosfetem do baterii LiPo 7.4V 2000mAh ~15/25C? to najwyżej pojadę do pierwszego lepszego sklepu elektronicznego i po prostu kupie miedziane przewody. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 pomyłka, przewód jest 1mm żyła i około 2,2 mm przekroju Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Spróbuj takich : http://www.modelemax.pl/product_info.php?manufacturers_id=115&products_id=491 bardzo dobre niemieckie kabelki używam z LiPoFe4 9,9 V i się nie grzeją. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Czy mógłbyś suwmiarką zmierzyć grubość całkowitą tego przewodu? Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Nie mam suwmiarki ale w tym linku jest wymiar ok 2,3 mm. http://modellbau-brueckner.de./1-m-Silikon-Litze-Kabel-10-mm-extrem-geschmeidig-rot-schwarz- Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 (edited) No to ja mam takie i mi się nie mieszczą do chwytu pistoletowego. Silnik wchodzi na chama a jak już uda mi się go wcisnąć to się okazuje że nie mogę zaślepki dociskającej silnik przykręcić. Nawet nie mogę jej włożyć dobrze. Pytanie czy w ogóle można silnik wpychać na chama? Jako że przy tych kablach nie ma ani trochę luzu silnik nie odskakuje od zębatki silnika pytanie czy ew. nie dociśnięcie go do końca a później skorygowanie docisku tą dolną klapką będzie dobrym pomysłem czy też nie? To kable które kupiłem: http://www.rcskorpion.pl/towar/przewod-silikonowy-pradowy-100mm-kw-br/ Edited December 4, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Kable układasz razem po jednej stronie czy osobno ? Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Czy z pracą mojego GB jest coś nie tak? Chodzi mi dokładnie o te nazwijmy to "świsty" przy strzale, jak się wsłuchacie to powinniście usłyszeć. http://w443.wrzuta.pl/audio/1YnvrVZ4DvL/m4a1 . Przyznam się szczerze że już zgłupiałem, nie pamiętam czy przed rozłożeniem gearboxa też był taki dźwięk czy nie. Dziś po raz kolejny rozebrałem gearbox celem sprawdzenia czy aby na pewno jest wszystko ok. Nie zauważyłem nic niepokojącego, wszystko zdaje się być na swoim miejscu. Ktoś mógłby rozwiać moje wątpliwości? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Silnik podreguluj na moje ucho. Noi w moim poprzednim poście miało być "Knight's Armament Company". Edited December 6, 2013 by Nath Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Jeśli nie pomyliłeś podkładek na zębatce silnikowej i założyłeś je tak samo jak wcześnie to wyreguluj silnik jak pisze Nath :teeth: Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 zębatki ściągałem razem z podkładkami tak żeby nie zmieniać podkładkowania. Pytanie zasadnicze, silnik dokręcić czy poluźnić? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Albo w tą albo w tą. Robi się to na słuch. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Boje się żeby nie zrobić tak, że silnik za mocno skręcę, jakieś wskazówki co do dźwięku jaki w tym przypadku miałby miejsce? Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Kręć po małym kawałku i po każdym delikatnym przekręceniu wykonaj jeden strzał. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Kręcę w lewo, Kręcę w prawo i dźwięk raczej bez zmian. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 W takim razie pomyliłeś podkładki i zębatka silnikowa jest za nisko dlatego piszczy. Popraw podkładkowanie. Uprzedzając twoje pytanie odnośnie podkładkowania, to są toturiale na YT i jest ich pełno więc rusz głową. Ten temat nie temu ma służyć. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Słuchaj, jak można pomylić podkładki nie zdejmując ich w ogóle z zębatek? Nie jestem David Copperfield, ani tym bardziej moje M4 żeby poprzestawiały mi się same podkładki, ale ok rozbiorę replikę i zobaczę podkładkowanie. Może jakimś cudem po wymianie prowadnicy i sprężyny muszę też poprawić rzekomo dobre w M4 od EA podkładkowanie. Edited December 6, 2013 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 No dobra panie mądraliński, a czy jak układałeś kable w chwycie silnikowym to z łaski sprawdziłeś czy silnik ma miejsce na to aby sprężynował na sprężynie trzpienia silnika ? Czy wcisnąłeś na chama i zakręciłeś dupkę chwytu ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.