Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ładnie sieje. Dodam, że strzelam głównie na semi, ale na auto również się zdarza.

Ponadto wbrew ogólnej opinii i zastrzeżeniom przy stockowej konfiguracji również strzelałem na baterii 11.1V i po kilku miesiącach widać tylko znikome zużycie zębów na tłoku(mimo, że jest plastikowy), a zatem jestem pod wrażeniem. Za stockowych elementów zadziwia mnie również silnik, ponieważ przy M130 i wcześniej M120 mam/miałem ogromną szybkostrzelność.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sam silnik się męczy, u mnie na ten przykład przy M120 zrobił się dość głośny i tak jakby zaczął świstać, nie mniej ciągnie bez problemu, ale wydaje mi się że tak u mnie, jak i u Ciebie Ambactus Caelestis to wszystko żyje za sprawą baterii LiPo. :icon_razz:

Edited by SlayerASG
Link to post
Share on other sites

Zaniedlugo do majstra bede zanosil repliczke i tak zapytam dla pewnosci - kasy zaduzo nie ma ,takze taki mini tuning:

-Spring m120 shs (tak wiem, ze guardery najlepsze ale 3x drozsze ;p)

-prowadnica sprezyny lozyskowana protecha

-kable niskooporowe + tconnecty

 

Glownie chodzi mi o prowadnice, czy ten protech sie nada za te 35zl

Bedzie to chodzic bez problemu na lipo 7,4 30C?

Link to post
Share on other sites

Pod 120 wymień (prócz sprężyny) prowadnicę na SHS'a (łożyskowaną) i ewentualnie możesz pomyśleć o tłoku (SHS z pełną stalową szczęką 40 złociszy bodaj). Jak chcesz podbić rof to kable+wtyczki i ewentualnie silnik na mocniejszy (PJ neodymowy, SHS, Big Dragon, może jakiś Tornado)?

Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz używać M120 dłużej, to wymień również prowadnicę. O ile szkielet na pewno wytrzyma M120, to prowadnica na dłuższą metę może ulec zniszczeniu.

Ja np. nie wymieniłem nic poza sprężyną (na M120 właśnie) i tak używałem przez kilka miesięcy. Co prawda prowadnica nie pękła, ale zobaczyłem przy tuning, że rzeczywiście jest słabej jakości.

Odpowiadając jednak wprost: Stock wytrzyma M120.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A po mojemu to po prostu wystarczy jak zrobisz sobie doszczelnisz układ, wbrew temu co tu, czy gdzieś tam czym w świecie w internecie czytałem okazuje się że flaki aż tak super szczelne nie są, dysza chodzi zdecydowanie za luźno na głowicy cylindra, więc nie wierzę, że w tym miejscu nie ma żadnych strat. Moja propozycja, kup sobie dyszę uszczelnioną i komplet o-ringów SHS na głowicę tłoka, bo ten o-ring, który jest w replice raczej też za bardzo szczelności nie trzyma, a rozciąganie go metodą "podgrzewanie na cylindrze jest raczej krótkotrwałe. Na głowicy cylindra zrób sobie teflonFIX to samo możesz zrobić na gumce Hop-Up jeśli się okaże że zbyt luźno siedzie razem z lufą w komorze. Wydaje mi się że dzięki temu spokojnie dźwigną Ci się FPSy.

 

Pytanie z innej beczki, czy ktoś z Was próbował już wsadzać górną część korpusu innego producenta? Zastanawiam się nad zrobieniem sobie konwersji do CQB, bo aktualnie mam M4 z 14,5" lufą (tj. w M4A1). Dodam oczywiście że z klasycznej rezygnować nie chce, zdecydowanie częściej strzelam się w lesie więc to jest dla mnie podstawa, aczkolwiek wersję krótką do CQB też bym chętnie sobie zrobił.

Link to post
Share on other sites

Do osiągnięcia przyzwoitej szczelności wystarczy oring, sama głowica Ci nic nie da, oczywiście jeśli pominiemy fakt, że ma łożyska, które polepszają pracę sprężyny, ale jeśli już o to chodzi to bardziej jak w głowicę tłoka zainwestowałbym w stalową, łożyskowaną prowadnice sprężyny. Dysza SHS podejdzie na pewno, chociaż prędzej czy później proponowałbym tak czy siak wymienić jeszcze cylinder na stalowy SHS i głowicę cylindra również SHS. Zbudowanie zespołu cylindra na częściach tego samego producenta daje 100% szczelność, przynajmniej w przypadku SHS'a ma to miejsce, mówię to z własnego doświadczenia. W AK mam całość z SHS'a a w eMce od EA mam prawie wszystko z SHS oprócz cylindra, który jako jedyny jest z Elementa, ale muszę przyznać że nie widać różnicy w spasowaniu pomiędzy cylindrem SHS a Elementa, a kupiłem elementa bo nigdzie nie mogłem dostać cylindra Typ 2 od SHS.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...