Ambactus Caelestis Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Ładnie sieje. Dodam, że strzelam głównie na semi, ale na auto również się zdarza. Ponadto wbrew ogólnej opinii i zastrzeżeniom przy stockowej konfiguracji również strzelałem na baterii 11.1V i po kilku miesiącach widać tylko znikome zużycie zębów na tłoku(mimo, że jest plastikowy), a zatem jestem pod wrażeniem. Za stockowych elementów zadziwia mnie również silnik, ponieważ przy M130 i wcześniej M120 mam/miałem ogromną szybkostrzelność. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Ja na kompletnym stocku na 11,1 mam na singlu bursta trzystrzałowego :D. W cqb naprawdę uber micro :D. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 (edited) Sam silnik się męczy, u mnie na ten przykład przy M120 zrobił się dość głośny i tak jakby zaczął świstać, nie mniej ciągnie bez problemu, ale wydaje mi się że tak u mnie, jak i u Ciebie Ambactus Caelestis to wszystko żyje za sprawą baterii LiPo. :icon_razz: Edited April 9, 2014 by SlayerASG Quote Link to post Share on other sites
Dokttor Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Mając 400/500 zł na tuning, co byście wymienili(nie licząc lufy i gumki). Chce lekko podnieść rof i wzmocnić konstrukcję(żeby replika była niezawodna) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
wikitor99 Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Niezawodna? To chyba gearbox KWA, ale to chyba nie w twoim zakresie finansowym :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted April 13, 2014 Report Share Posted April 13, 2014 Do 500zł to już GB CNC można kupić. Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Zaniedlugo do majstra bede zanosil repliczke i tak zapytam dla pewnosci - kasy zaduzo nie ma ,takze taki mini tuning: -Spring m120 shs (tak wiem, ze guardery najlepsze ale 3x drozsze ;p) -prowadnica sprezyny lozyskowana protecha -kable niskooporowe + tconnecty Glownie chodzi mi o prowadnice, czy ten protech sie nada za te 35zl Bedzie to chodzic bez problemu na lipo 7,4 30C? Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Nie miałem jeszcze nic produkcji protecha, ale takie zasadnicze pytanie, czemu nie kupisz łożyskowanej stalowej prowadnicy sprężyny od SHS, cena ta sama, a marka sprawdzona. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 A no chyba że tak, no cóż, to ja nie pomogę, SHS to pewniak, o ProTechu jeszcze nie słyszałem. Nawiązując do moich wcześniejszych pytań na temat szyn, otóż zdecydowałem się na Noveske, no i wygląda to następująco: Quote Link to post Share on other sites
Dokttor Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Chodzi mi o wymianę innych rzeczy niż szkielet. Chce osiągać 420/430 fps oraz trochę większy rof, oraz żeby to się nie rozpadło po kilku strzałach. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Pod 120 wymień (prócz sprężyny) prowadnicę na SHS'a (łożyskowaną) i ewentualnie możesz pomyśleć o tłoku (SHS z pełną stalową szczęką 40 złociszy bodaj). Jak chcesz podbić rof to kable+wtyczki i ewentualnie silnik na mocniejszy (PJ neodymowy, SHS, Big Dragon, może jakiś Tornado)? Quote Link to post Share on other sites
wikitor99 Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Stock wytrzyma 120? Bo gdzieś czytałem, że wytrzyma, a tu, że jeszcze coś trzeba pozmieniać Quote Link to post Share on other sites
Ambactus Caelestis Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Jeśli chcesz używać M120 dłużej, to wymień również prowadnicę. O ile szkielet na pewno wytrzyma M120, to prowadnica na dłuższą metę może ulec zniszczeniu. Ja np. nie wymieniłem nic poza sprężyną (na M120 właśnie) i tak używałem przez kilka miesięcy. Co prawda prowadnica nie pękła, ale zobaczyłem przy tuning, że rzeczywiście jest słabej jakości. Odpowiadając jednak wprost: Stock wytrzyma M120. Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Tłok z SHSa ze stalowymi ząbkami, teraz jest po 26 zł na Gunfire, więc jak już tuningujecie, to warto go również wymienić. :) Quote Link to post Share on other sites
Ambactus Caelestis Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Taaa, też wychodziłem z takiego wniosku i skończyło się na wymianie każdego podzespołu XD Quote Link to post Share on other sites
togier Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 (edited) Czy opłaca się wymieniać gumkę i lufę? Da to jakiś wymierny przyrost zasięgu? Drugie pytanie, czy tuning do ok 340 fps wymaga wymiany czegokolwiek poza sprężyną? Edited April 28, 2014 by togier Quote Link to post Share on other sites
Ambactus Caelestis Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 1. Jeśli wymienisz ze stockowej na preckę, to jak najbardziej. Gumka nowa również poprawi zasięg. 2. W stocku masz 330, więc tuning do 340 nie ma według mnie większego sensu. Nie mnie jednak - nie, nie wymaga wymiany czegokolwiek poza sprężyną. Quote Link to post Share on other sites
togier Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 (edited) Nie mam 330 na pewno, jest bliżej 305-315, a chciałem podejść bliżej górnej granicy CQB. Edited April 28, 2014 by togier Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 A po mojemu to po prostu wystarczy jak zrobisz sobie doszczelnisz układ, wbrew temu co tu, czy gdzieś tam czym w świecie w internecie czytałem okazuje się że flaki aż tak super szczelne nie są, dysza chodzi zdecydowanie za luźno na głowicy cylindra, więc nie wierzę, że w tym miejscu nie ma żadnych strat. Moja propozycja, kup sobie dyszę uszczelnioną i komplet o-ringów SHS na głowicę tłoka, bo ten o-ring, który jest w replice raczej też za bardzo szczelności nie trzyma, a rozciąganie go metodą "podgrzewanie na cylindrze jest raczej krótkotrwałe. Na głowicy cylindra zrób sobie teflonFIX to samo możesz zrobić na gumce Hop-Up jeśli się okaże że zbyt luźno siedzie razem z lufą w komorze. Wydaje mi się że dzięki temu spokojnie dźwigną Ci się FPSy. Pytanie z innej beczki, czy ktoś z Was próbował już wsadzać górną część korpusu innego producenta? Zastanawiam się nad zrobieniem sobie konwersji do CQB, bo aktualnie mam M4 z 14,5" lufą (tj. w M4A1). Dodam oczywiście że z klasycznej rezygnować nie chce, zdecydowanie częściej strzelam się w lesie więc to jest dla mnie podstawa, aczkolwiek wersję krótką do CQB też bym chętnie sobie zrobił. Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Warto wymienic glowice tloka na SHS POM?(http://azteko.pl/shs-wentylowana-glowica-tloka-pom-p-6381.html) Czy poprostu dokupic oring na stockowy? Dysza SHSA podejdzie? Czy trzeba bedzie cos kombinowac z dlugoscia? http://azteko.pl/shs-aluminiowa-uszczelniona-dysza-do-m4-p-914.html Co do prowadnicy sprezyny shs - stalowa czy aluminium? Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Zapomnialem dodac - calosc ma chodzic na sprezynie 120 shs. Quote Link to post Share on other sites
SlayerASG Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Do osiągnięcia przyzwoitej szczelności wystarczy oring, sama głowica Ci nic nie da, oczywiście jeśli pominiemy fakt, że ma łożyska, które polepszają pracę sprężyny, ale jeśli już o to chodzi to bardziej jak w głowicę tłoka zainwestowałbym w stalową, łożyskowaną prowadnice sprężyny. Dysza SHS podejdzie na pewno, chociaż prędzej czy później proponowałbym tak czy siak wymienić jeszcze cylinder na stalowy SHS i głowicę cylindra również SHS. Zbudowanie zespołu cylindra na częściach tego samego producenta daje 100% szczelność, przynajmniej w przypadku SHS'a ma to miejsce, mówię to z własnego doświadczenia. W AK mam całość z SHS'a a w eMce od EA mam prawie wszystko z SHS oprócz cylindra, który jako jedyny jest z Elementa, ale muszę przyznać że nie widać różnicy w spasowaniu pomiędzy cylindrem SHS a Elementa, a kupiłem elementa bo nigdzie nie mogłem dostać cylindra Typ 2 od SHS. Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Dzieki wielkie, powinienem sie na razie zadowolic tym oringiem :) Quote Link to post Share on other sites
Mark97 Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Ja bym jedynie ostrzegał przed sprężynami tego producenta, bo sam doświadczyłem, że zbyt szybko się ubijają. ;/ Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Tak wiem, kupilem ja tylko dlatego ze guarder jest 3,5 raza drozszy. Nawet jak sie ta m120 ubije do 390fps to i tak bedzie lepiej jak te stockowe 320-330 :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.