Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

LiPo-czy poprawi żywotność ?


Recommended Posts

Witam. Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy jest tutaj nowy.

Przymierzam się do zakupu Ak 47 Cm046 z Blow Backiem. Od razu wolę ubezpieczyć się w nowy akumulator bo wiadomo że, stockowy służy tylko do przetestowania repliki. Z tąd pytanie Lipo, czy Nimh ? Który poprawi szybkostrzelność oraz żywotność ? Proszę o radę jestem jeszcze w tym zielony.

Link to post
Share on other sites

Z błędów to widzę tylko stylistyczne tudzież ortograficzne. Tyle, że te nie podpadają pod "sorry jestem tu nowy, musicie mi więc wybaczyć pewien brak wiedzy"

Poczytałeś coś na temat repliki, która chcesz zakupić? Blow back w AEGach jest zbędnym bajerem, który na dłuższą metę nie przywoła szczerego uśmiechu pełnego zadowolenia na czyjejś twarzy za to skutecznie może zdenerwować kiedy zacznie szwankować. Osobiście polecam sobie darować i kupić np CM048.

 

Co zaś się tyczy pakietów litowo polimerowych to są one rzeczywiście bardzo dobre do repliki airsoftowych. Małe gabarytowo, z dużą pojemnością i przyzwoitym zapasem energii na długie godziny strzelania.

Polecam zakup ze sklepu nie związanego z naszym środowiskiem gdyż dostępne tam pakiety to o wiele za drogi i o wiele za słaby produkt jak na swoją cenę. Nie będę się rozpisywał i powiem, szukaj produktów firmy Turnigy. Im większa pojemność tym większe rozmiary ale też i dłuższy czas działania repliki. Preferowałbym coś powyżej 2000mAh.

7,4V jest do replik, które raczej nie będa działac na sprężynie większej niż M140 i rzadko używać auto. 11V daje znacząco wyższą szybkostrzelność co przekłada się również na szybszą eksploatację części wewnętrznych. Wybór należy do Ciebie, jeśli wolisz ROF porównywalny do ostrych odpowiedników lub ogień pojedyńczy to 7,4V jest adekwatne. Jeśli chcesz mieć kosiarę albo masz mocną sprężynę to możesz się zastanowić nad 11V.