Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam!

Jestem początkujący w tej zabawie. Ostatnio udało mi się kupić bardzooo tanio replikę prawdopodobnie DG02 lecz nie jestem pewny bo kupiłem ją jako bezimienną. Jak się okazało jej moc jest porównywalna z replikami za 150zł.. :( Moje główne pytanie brzmi, czy jest opcja wymiany sprężyny np

http://gunfire.pl/pr...rnado-M120.html

czy musze jescze inne części wymienić żeby karabinek się nie zużywał? Z góry dzięki za pomoc:)

Link to post
Share on other sites

No cóż, jeśli to plasticzana elektryk za 100-200zł to rzeczywiście lepiej kupić porządną replikę niż próbować w to inwestować. Cholera wie jakie tam zastosowano rozwiązania - możliwe, że nie zmieścisz normalnego gearboxa, a jak zmieścisz to nie wiadomo czy będzie współgrał z lufą (cholera wie co tam Chińczycy wymyślili), a jakbyś chciał wymienić lufę to może komora HU się nie zmieści. Takich pytań można mnożyć i mnożyć. To w ogóle ma regulowany HU? Jeśli nie to musiałbyś też robić dziurkę w body na regulację (bo AEG bez regulowanego hopka to jakiś taki upośledzony). Body - tanie repliki mają tak kijowaty plasticzek, że pewnie pęknie przy najlżejszym uderzeniu.

Jak możesz to oddaj ten szajs, odbierz kasę i dozbieraj do porządnego AEGa albo kup shotguna AGM.

Edited by MarekMac
Link to post
Share on other sites

Skoro strzela to jak zabawki to gdzieś jest nieszczelność. Ktoś o tym dobrze wiedział i szybko opchnął Ci śmiecia. Przez internet nie powiem gdzie dokładnie, ale zazwyczaj pojawia się na gumce, łączeniu komory z gearboxem lub wewnątrz pneumatyki gearboxa. Jak namierzysz gdzie to będzie wiadomo co wymieniać. Jedak osobiscie, zamiast próbować naprawiać to truchło, wolałbym zaoszczędzić i kupić normalną replikę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest